brown lipstick,

Mac x Nicki Minaj Nude Ruj Koleksiyonu - Among the Fireflies

07:30 Unknown 7 Comments




Merhaba!
Eylül ayında mağazalarda ve online sitesinde yerini alan Mac'in Nicki Minaj işbirliğiyle çıkarttığı Nude ruj koleksiyonundan aldığım ikinci ruj Among the Fireflies oldu.

Among the Fireflies, Mac'in sitesinde açık Mocha rengi olarak tarif edilmiş. Ben de bu nitelemeye katılıyorum. Nötr alt tonu ve sonbahara çok yakışan rengiyle tüm alt tonlara ve ten renklerine hitap edecek, her ortama ve makyaja uygun olabilecek bir renk yaratmışlar.

Cremesheen bitişe sahip bu ruj, adından da çıkartılabileceği gibi oldukça kremsi ve hafif ıslak duran bir parlaklığa sahip. 
Mat rujdan başka bir bitişe fazla yanaşmayan beni bile rahatsız etmiyor. Üstelik biraz daha mat dursun isterseniz ince bir peçeteyi dudaklarınıza bastırabilirsiniz. Renginden, pigmentasyonundan bir şey kaybetmiyor kesinlikle. Kremsi yapısıyla dudaklarınızdaki kurulukları vurgulamazken, nemli hissettiriyor. Ruj dudaktan silinirken kurumuş hissi yaşatmıyor. 

Among the Fireflies'ın pigmentasyonu çok başarılı, tek hamlede rengini dudağa opak olarak veriyor, yapısı cremesheen sınıfında olsa da o klasmandan denediğim Mac rujlara göre daha tok, ama hala dudakta yağ gibi kayıyor. Bu türde bazı rujları dudağa uygularken hakim olmak daha zor olabiliyor ve dudak çizgisinde taşma, düzgün çizgi edememe gibi sıkıntılar yaşanabiliyor olsa da bu ruju uygularken böyle bir problemle karşılaşmadım. Hatta diyebilirim ki dudak çizgimde bir çok rujda elde edemediğim net bir çizgi elde ettim; ki dudak kenarlarımda pigmentasyon kaybı varken bu benim için oldukça ender yaşanan bir durum.

Kalıcılık olarak, kremsi yapısına rağmen bence güzel bir kalıcılığı var, yemek yemezseniz oldukça yavaş siliniyor diyebilirim, zira bir şeyler içerken çabuk transfer olmuyor dudaktan sökülmüyor. Yemek yedikten sonra da homojen siliniyor ve doğal tonlarda bir ruj olduğundan silinmiş hali çirkin bir görüntü yaratmıyor. Sürdükten sonra aklınızın kalıp kontrol etme ihtiyacı duymayacağınız bir renk diyebilirim gönül rahatlığıyla.

Ben koyu göz makyajlarıyla da, bir maskara sürüp çıkacağım makyajlara da çok yakıştırıyorum Among the Fireflies'ı. İsmi ise beni gülümseten, güzel bir detay olmuş. 

Bu seride çıkan rujlar sınırlı üretim olduğundan, bir çoğuna daha sonradan erişme şansımız olmayacak. Aklınıza kalan, kendinize yakıştırdığınız bir renk varsa ertelememekte fayda var. 
Rujları 69 TL'ye satılan bu koleksiyonu mağazalarda ve online sitesinde bulabilirsiniz. 

Rujun performansını farklı gözden okumak ve farklı bir tende duruşunu görmek isterseniz Buraya,
Koleksiyonun en popüler renkleri Mmmmmm ve Baby's All Right'ı merak ediyorsanız; isimlerine tıklamanız yeterli.

Sevgiler!
Zeynuş

You Might Also Like

7 yorum:

  1. bu renk de güzel ama tam senlik güzel yoksa bana hiç olmaz yani :-))) güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcim bence sana da yakışacak bir renk kesinlikle, duruşlar farklı olur ama yakışmayacak kimseyi düşünmüyorum; koleksiyona bakarsan bir dene derim; kışın nemli yapısıyla tam kurtarıcı olacak bir ruj çünkü. :)

      Sil
  2. Zeynuşum bu ruj bence sana, benden daha çok yakıştı. Düşüncelerimizin aynı olmasına da çok sevindim. Ben de çok severek kullanıyorum ve iyi ki almışız diyorum :) Kışın da elimden düşmeyecek gibi... Üstelik silindiğinde bıraktığı o hafif gölgenin görüntüsü de çok doğal duruyor ve o halini bile çok seviyorum. Tazelemesem bile oluyor.
    Güle güle kullanalım. Kocaman kocaman öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam çok teşekkür ederim, ben de sana daha çok yakıştırdım! Sanırım herkese farklı bir yansıma katan çok güzel bir ruj diyebiliriz, düşüncelerimiz birebir aynı, bir an zahmete girmeyip copy paste yapasım geldi 😂 Ben de silinmiş halini çok beğendim, parmakla pıt pıt yapıp sürerek no makeup makeup'larda kullanılabilir 💖
      Evet güle güle güzel günlerde kullanalım. 💖
      Öpüyorum çook!

      Sil
  3. Sende harika durmuş Zeynuş yaa!!! Ama dudaklarınla resmen orantısız güçsün yani ruj yazılarında :))))) Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım çok teşekkür ederim 💖 Hiç aklımda olmayan bir ruj ve renkti ama iyi ki almışım 😊
      Aahahdjskld teşekkür ederim; orantısız gücümü keşfeden olsa da ünlü bir dudak olsam 😂😂
      Öperim kocaman!

      Sil
  4. insanlar estetik yaptırır my dear senin yaradan nasibi:) Harika bir yazı olmuş baby :) efso kadın !

    YanıtlaSil