alışveriş,

Alışveriş Festivali- Bölüm 1: Kasım 2017( Black Friday, Sephora, Missha Büyük Gratis İndirimi)

13:21 Glam Sight 8 Comments


Merhaba!
Bugün adeta festival gibi bir yazı sizi bekliyor, o yüzden kahvenizi, çayınızı hazırlayın ve öyle başlayın! Son 3 ayda yaptığım alışverişleri tek yazı altında topladım  (o Kadar uzun oldu ki 3'e böldüm) ve sizi kısa kısa yazmaya niyetlenmiş olsam da,ürün fazlalığından uzun bir yazı bekliyor. Mamafih, yine ürün fazlalığı da sanıyorum ki bu yazıyı eğlenceli kılacak bir etmen diye düşünüyorum.
Evet  hazırsanız başlayalım!


Black Friday'i Necip Fazıl Kısakürek'in sevgilisini beklediği gibi bekledim ve neyse ki geldi! Bakalım kasımda neler almışım?!


Huda Beauty Desert Dusk Palette
İşte son 3 ayın alışverişinin ilk yıldızı! Bu paleti almak hiç ama hiç aklımda değildi, fakat Black Firday'De Beauty Bay'in ABH Modern Renessaince'ı sitede dahi barındırmaması üzerine kafam o kadar attı ki! Hele ki bu paletin renkleri tam olarak benim ismimi haykırırken kendimi onun kollarına bıraktım. Fiyatı yüksek bir palet olsa da, her açıdan mükemmel bir palet olmasından ötürü zerre pişman değilim!

Becca Shimmering Skin Perfector- Pearl
Sevgili Blana'nın yaz başında önermesiyle aklıma girmiş olan bu aydınlatıcı ve baz ürünü 2. ürün olarak seçtim. Henüz kullanmaya çok kıyamasam da çok güzel olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim!


Missha Super Aqua Ultra Waterful Intensive Serum
Serum ihtiyacım olduğu dönemde Mishha'nın %40 indirimiyle aldığım bu ürünü kullanıp bu hafta bitirdim bile, yazısını hazırlıyorum. Burada kısaca cildi kuru olanların ve silikonla çatışmayanların severek kullanacağını söyleyebilirim.

Missha Tone Color Corrector- Lila
Benim lila corrector aşkımı biliyorsunuzdur. Kapatıcıları ve fondötenleri benim mavi-lila alt tonuma ve açık tenime uygun hale getirmek için vazgeççilmez ürünlerimden. Bu corrector şahane yapısıyla beni kendine aşık etti. Genelde lila correctorlar biraz daha kuru yapıdadır ama bu ürün oldukça nemlendirici!

Missha Self Nail Salon Glitter Look- G014 Pink Magic Show
Deniz kızı ojem muhteşem değil mi!Aynen bu foroğraftaki renge sahip! Aldığımdan beri elimden düşmüyor, üzerine bu seriden 2 renk daha aldım. Tırnağınızda pütürlü bir his bırakmıyor! En sevdiğim! Aldığımdan beri 1/3'ünü bitirdim. <3

Missha Tension Blusher - Rosy Dress
Sevgili Blanamın hediyesi! Bu cushion allığı kendisiyle bir şey denemek için aldık :D Şahane çıktı, Blana'yla 1 ürün 2 yorum altında yazacağız.


Recete.com Alışverişi

Bioderma Matricium 
İşte son 3 ayın cilt bakım alanında yıldız ürünü! Minik tüpler içinde mucize bir sıvı var! Youtube'da hayranlıkla izlediğim Gothamista'nın önerisiyle not alıp, ilk fırsatta aldım. Bioderma'nın patentli bu ürünü cildinizin bariyerini onarmayı ve cildinizdeki tüm sorunları (kesik, yanık, irritasyon vs.) edavi etmeyi vadediyor. Dediğini de yapıyor. Verdiğim tüm para helali hoş olsun! Yazısını yazıp mucizelerini ayrıntısıyla anlatacağım. Pompalı şişesi ve çantasıyla Sensibio H2O misel su da yanında hediyeydi. Recete.com bu ürünü en uyguna satan yer ve 2019 Mayıs'a kadar da ömrü var.

Bioderma Hydrabio Tonique
7 Skins Metod'u yapmak için aldığım, yine Gothamista'nın önerdiği tonerlar arasında yer alan bu toniği Başak da önerince aldım Çok severek kullanıyorum. Şahane bir nem destekçisi!

Caudalie Grape Water
Cildi %127 daha nemli hale getirmeyi vadeden bu ürünün methini duyunca alıverdim. Hyaluronik asidi cilt bakımında kullanan herkesin baz olarak bu tür termal sulara ihtiyacı oluyor. nemlendirmesi ve spreyi başarılı.

Phyto PhytoKeratine Extreme Set
Bu delüks boy set recete.com'un gönderdiği tester üründü! Gözlerime inanamadım, boşuna sevmiyorum bu siteyi. Bu alışverişimde erkek kardeşime de şampuan almıştım, dolayısıyla alışverişimle alakalı ürünler gönderiyorlar. Henüz denemedim bu seti, çünkü çok beğenmekten korkuyorum! =)

Bioderma Makyaj Çantası- Bioderma Şampuan(mini) -Bioderma Gel Creme(mini)
Bu ürünler de alışverişin yanında gönderilen, hediye ve testerlardı. Markayla herhangi bir çalışma yapmıyoruz, standart hizmetleri bu, online alışverişte kesinlikle tavsiye ederim. Paketlemeleri sağlam gönderimleri hızlı ve yanında gönderdikleri testerlar çok iyi!


Gratis
Gratis'in 500. mağazaları şerefine her şeyde %50 indirim yaptığı o şahane indirimde yakaladığım ürünlere bakalım mı?

Sally Hansen Miracle Cure
Sevgili Blana kırılan tırnaklar için önerdiğinden beri istiyor fakat indirimde bulamıyordum. Kendisi sağ olsun benim için buldu ve aldı. Ben o sırada hastalıktan ölüyordum. Severek kullanıyorum gerçekten kısa sürede tırnakları sertleştiriyor.

Sally Hansen Miracle Nail Thickener
Kağıt gibi ince tırnaklara sahip  biri olarak bu ürünü de çok merak ediyordum. Bu ürün de bir üstteki kadar başarılı. Tırnakları kalınlaştırıyor mu bilemiyorum ama daha düzgün bir yapıya kavuşturuyor.

Sally Hansen Diamond Flash Top Coat
Elimde top coat kalmamışken bu ürünün övüldüğünü görüp denemeye karar verdim. Kesinlikle başarılı bir top coat. Süper parlak ve ojenin ömrünü uzatıyor. Yine de tam fiyatını versem elim titrer.


Ecotools Enhancing Eye Set
Ecotools'un bu yeni setleriyle aşk yaşıyorum, 2017 favorilerimde hepsini listeme koydum. Bu 4'lü göz makyajı fırçaları çok güzel!

Beauty Blender- Siyah
Bu indirimden BB almamak imkansızdı! Pembe olanı fazla renk akıttığından siyahını denemek istedim. Keşke 1-2 tane daha alsaydım.

Gosh Prime'n Refresh Eye Roll-On
Gosh gitti, 1 dakikalık yas duruşuna davet ediyorum hepimizi. Bu ürün ise en şahane ürünüydü.Göz altınıza kullandığınız nemlendirici, gerginleştirici bir baz. Marka gitmeden evvel, sayın sevgilim mağazada kalan son iki tanesini bulup bana ve Blana'ya aldı.


L'oreal Elseve Kil Maskesi
Blana ile meraktan, ortak aldığımız bu ürünü saç diplerinize uygulayıp 15 dakika beklettikten sonra banyoya giriyorsunuz. Ben hala denemedim, hiç aklıma gelmiyor!

Batiste Kuru Şampuan- Original
Uzun zamandır severek kullanıyorum, fakat saç derim artık tepki vermeye başladı, aerosol içeren ürün istemiyor olabilir. Dolayısıyla kullanımımı sıfıra yakın bir noktada tutmaya çalışıyorum.


The Body Shop Camomile Katı Temizleme Yağı  | İnceleme
Black Friday indiriminde aldığım 2. kutu. Geçen gün kendisinden uzun uzadıya bahsetmiştim. Üstteki İnceleme kelimesine tıklayıp ulaşabilirsiniz.

L'oreal Color Riche Ulti-Matte
Trendyol'da satılan L'oreal'in bu ruj matlaştırıcısını çok merak ediyordum, mat ruj sever olarak merak etmemem imkansızdı. İndirime girdiğinde dayanamadım aldım, fakat hayal kırıklığı oldu. İsterseniz yazısını yazabilirim.

Mac Paint Pot - Soft Ochre
Benim göz kapaklarımda ton olarak koyu kaldığından aydınlık bir görünüm sağlamayan Painterly'imi bitirme azmindeyken %20 indirimde Soft Ochre'ı almaktan imtina etmeden. Sarı alt tonlu olsa da Painterly'den çok daha açık bir tona sahip bu krem far-bazı kullanmak için sabırsızlanıyorum

Mac Amplified Lipstick- Blankety
Mac'in Amplified ruj serisine kafayı taktım ve bu güzel nude rengi de almadan duramadım, yine indirimde aldığım bu güzelliği çok severek kullanıyorum. Nemlendirici formülasyonu ile kış aylarında şahane bir nude ruj seçimi oldu.

Kasım ayının alışverişi bu şekildeydi,
Yazının 2. bölümünde görüşmek üzere!
Zeynuş

You Might Also Like

8 yorum:

  1. güle güle kullan canım ürünleri:)

    YanıtlaSil
  2. tabi ki hepsine bayıldım güle güle kullan ama o desert dusk palet resmen rüyalarımı süsler hale geldi ama kıyıp paraya alamıyorum bir türlü :-(( yazını bekliyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İremcim! Evet Desert Dusk hayalleri süsleyecek cinsten bir palet ve benim beklentimi karşıladı şu ana kadar. Birkaç kez kullanıp yazısını hazırlayayım, merak edenlere biraz yardımcı olur umarım.
      Sevgiler!

      Sil
  3. Hihih Zeynuş ya, keşke her ay bir yazı yazsaydın da kendini yıpratmasaydın demek istiyorum :))) Ve fekat çook güzel şeyler almışsın, aşırı özendim! Phyto'ları da kullan, çok beğenmeyeceğini düşünüyorum. Bence ününü hak eden bir marka değil. L'Oreal saç maskesini de 5 dakika bekletiyorsun, daha uzun bekletirsen arındırması çok zor oluyor. Çok öptüm seni!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzen benden sorulmaz, bunu herkes bilir :DDDDD
      Ben yazarken yıpranmadım da (azıcık bitmeyecek mi kaygısı yaiadım sadece:D) siz okurken yıpranırdınız kdfgkldgjdl
      Bu yazıyı böyle hazırlamam iyi olmuş, ay ortasına geldim hala bir şey almadım ahahahha
      Phytoları deneyeyim bari, boşuna bekleyip hayallerimi artırmayayım. L'oreali de dediğin gibi kullanmayı düşünüyordum, seboreik dermatiti tetikler korkusundan, doğru da düşünmüşüm. Kullanmayı unutmayı bırakabilirsem dediğin gibi uygulayacağım.
      Öptüm kocaman!

      Sil
  4. hepsi de birbirinden güzel,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil