bh cosmetics,

Bh Cosmetics Crli Bybel Deluxe Edition Palet

07:00 Unknown 1 Comments


Merhaba,
Bugün sizlerle  ilk çıktığından beri almayı arzuladığım ve en sonunda Instagram'daki @trendyonair hesabından aldığım, Bh Cosmetics'in Youtuber Carli Bybel ile yaptığı ortaklıkla çıkan Carli Bybel Deluxe Edition paleti anlatacağım.

Bu palet Bh Cosmetics'in Carli Bybel ile daha önce çıkarttığı bir far paletinin revize edilmiş ve içeriği genişlemiş hali. 15 far ve 6 aydınlatıcı içeren paletin çok şık bir desenli, sağlam, kartondan bir ambalajı ve kocaman bir aynası var. Paletin dışı kapitone desenine sahipken, far ve aydınlatıcıların bulunduğu içinde ise mermer deseni var. Hem dizaynını hem de sağlamlığını oldukça beğendim. Aynası ise çok kullanışlı. Tatillerde ayna ihtiyacınızı tek başına karşılar. Ayna'nın altında Carli Bybel'ın motto edindiği 'Aspire to Inspire' deyişi yer alıyor. Kesinlikle güzel bir ayrıntı.


Farları inceleyecek olursak;
Hem sıcak, hem soğuk hem de nötr tonları bünyesine toplamış şahane bir kolaj olmuş. 8 mat ve 7 ışıltılı yapıda toplam 15 far ihtiva eden bu paletle hem gündüz makyajı, hem de gece makyajı yapabilir, sade ve doğal makyajlar yapabileceğiniz gibi patlayan, ışıltılı makyajlar yapabilirsiniz.


15 renk için de istisnasız söyleyebileceğim şey, hepsinin inanılmaz pigmentli, zahmetsizce, hızlıca karışan, kremsi yapıda ve de tozutması çok az olan farlar olması!

Paletteki ürünleri swatchlarken parmakla tek kat olarak swatchladım; herhangi bir baz, kolumu nemlendirecek ve farların rengini patlatacak bir losyon falan kullanmadım. Renklerin yoğunluğu tamamen kendi şahane yapıları.

1. Sıra

Yaptığım hiçbir makyajda far bazı veya astar kullanmadım ve panında görünen renkler aynı ÅŸekilde, tek uygulamada göz kapaklarımdaydı. Işıltılı farlar, foiled yapılı farlar gibi tek uygulamada tüm rengi ve ışıltısını gözkapağıma verdi ve ne uygulama yaparken  ne de gün içerisinde ışıltıları dökülmedi, dağılmadı.

2. Sıra

Bazsız yaptığım makyajlar 13 saat sonra bile, sanki kısa süre önce yapmışım gibi tüm canlılığıyla göz kapaklarımdaydı! Ki, bu makyajları sıcaktan ve nemden geçiilmeyen yaz aylarında yaptım.

Bu palet benim 'ride or die' paletim, yani tek bir palet seçmek gibi bir zorbalığa maruz kalsam kesinlikle bu paleti seçerdim! Hiç de pişman olmazdım.

3. Sıra
Renkleri tek tek anlatmaya gerek duymuyorum, çünkü hepsinin yapısı yüksek standartta, ve renkleri, pigmentasyonları anlatmama gerek yok, görüyorsunuz! :)

Farların altında toplamda 6 adet aydınlatıcı yer alıyor, her ten rengine uygun renkte aydınlatıcı düşünmüşler, çeşitlilik açısından çok başarılı bir uygulama olmuş.


Ãœstte yer alan, dikdörtgen panda yer alan iki aydınlatıcılardan biri açık pembe-altın alt tonlu, diÄŸeri  altın tonlarda. Pembe tonlu olan fan fırçayla uygulandığında beyaz tenlerde de kullanılabilen, daha tok bir fırçayla ise blush topper olabilecek bir renk. Aydınlatıcı olarak kullandığım fotoÄŸrafı altta görebilirsiniz. Altın renkli olan ise beyaz tenlerde aydınlatıcı olarak kullanılamayacak bir renk, açık buÄŸday-buÄŸday ve daha koyu tenlerde ÅŸahane duracak bir ton. Ben aydınlatıcı olarak kullanamasam da, far olarak çok seviyorum. Her iki renk de ciltle bütünleÅŸecek, cildin dokusunu vurgulamayan yapılarda.

Paletin en altında yer alan dörtlüler ise, soldan sağa inceleyecek olursak. İlk renk, beyaz bir aydınlatıcı, çok açık tenlerde çok güzel duracak, ıslak bir görünüm veren bir aydınlatıcı. Yapısı ilk iki aydınlatıcı kadar ince gelmese de, yine fan bir fırçayla uygulandığında ciltle güzel bütünleşiyor ve cildin dokusunnu vurgulamıyor (kuruluk veya pürüzlü bir yapıdan bahsediyorum doku derken) İkinci renk ise duochrome yapıda, beyaz-lila-pembe renklerde yanar döner bir aydınlatıcı. Tüm paletteki en kuru yapıdaki renk bu, ben çok sevsem de ciltteki dokuyu vurgulamaya meyledebiliyor. Dolayısıyla dikkatli uygulamakta fayda var.

Yanaklarda açıkpembe-altın aydınlatıcı & açık bronz aydınlatıcı bronzer olarak kullanıldı.

Son iki renk ise, siyahi tenler için düşünülen tonlar, ben bu iki koyu renkten açık olanı bronzer olarak kullanma cesareti gösterdim ve bayıldım! Yapısı yumuşacık, kolay dağıtılan, ciltle bütünleşen bir renk. Panında ve swatchta biraz fazla altın tonlarda dursa da, cildimde şahane bir bronz olarak durdu; ışıltılı bronzerları baş tacı ettiğim şu sıralarda inanılmaz mutlu oldum. Bronzer olarak duruşunu üstteki fotoğrafta görebilirsiniz. Son renk ise oldukça koyu bir bakırlık içeren kahve. Kendisini sadece far olarak kullanabiliyorum, ve gözde duruşuna bayılıyorum. Yapısı ise yine bir önceki aydınlatıcı gibi, yumuşacık, homojen ve pigmentli.

Çok sevdiğim bu paleti, ısrarla almanızı tavsiye ederim, piyasadaki gördüğüm, denediğim ve kullandığım tüm paletlerden çok daha yüksek bir performansa ve buna kıyasla oldukça iyi bir fiyata sahip. Yakında tedavülden kaldırılacak bu paleti satış hesaplarında, Avrupa ve Amerika'da bulabilirsiniz. Eğer yurtdışında bir tanıdığınız varsa sipariş vermek oldukça akıllıca olabilir. Instagram'da benim aldığım @trendyonair sayfasından da stokta varsa alabilirsiniz.

Bh Cosmetics hayvanlar üzerinde deney yapmayan, gönül ve vicdan rahatlığıyla alışveriş yapabileceğimiz bir marka, bunu da söylemeden geçmeyeyim!

Son olarak bu paletle yaptığım makyajları paylaşıyorum.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
ZeynuÅŸ









You Might Also Like

1 yorum:

  1. Ooooof seni dinlemeyip Banu'yu dinlediğim ve almadığım için çok pişmanım, bir yandan da bu renkler o veya bu şekilde bende olduğundan pişman olmama lazım biliyorum. Neyse artık bu palet satılmadığı için -bildiğim kadarıyla- olan oldu, sen güle güle kullan, çoook çok çok güzel!!! Çok öperim!

    YanıtlaSil