dax,

Saçlarımı nasıl uzattım? Dax Supergro ile saç uzatmak

17:17 Glam Sight 1 Comments





Merhaba,

Bugün sizlere saç uzatmak isteyen herkesin "holy grail" olarak adlandırdığı bir üründen bahsedeceğim. Saçlarım uzamıyor, saçlarımı kestirdim çok pişmanım, saçım en hızlı nasıl uzar gibi soru/şikayetlerinize tek bir ürünle cevap vereceğim: Dax Supergro Hair&Scalp Conditioner



Öncelikle ben bu ürünle çok rastlantısal bir şekilde karşılaştım. İnternette dolaşırken iki kişinin arasında geçen konuşmada bu ürünün methini duyup bloglarda arattığımda olumsuz tek bir yorumla bile karşılaşmayınca hemen denemeye karar verdim.

Ürün biraz yoğun yapılı bir vazelin kıvamında, elle ısıtılınca eriyor. Çok güzel kokuyor :) Saçlarımın diplerinden başlayarak uca kadar sürüyor, saçımı tepeden topuz yaparak topluyor, bir gece öyle bekletiyorum. Yastığınıza bulaşmaması için yastığınıza bir havlu sarabilirsiniz ben öyle yapıyorum.

Bloglarda en çok şikayet edilen mevzu arındırma mevzusu olmuş, ben bu sorunu yine bir blogtan öğrendiğim bir yöntemle çözdüm. Saçınızı durulamadan, duş kabinine girmeden önce şampuan uygulayıp köpürtüyorsunuz. Sonra duruluyorsunuz. Bir kez daha bu sefer ıslak saçlarınıza şampuan uygulayıp duruladığınızda tamamen arınmış oluyor.





Gelelim benim yorumlarıma.

Öncelikle duştan çıkıp saçlarımı kuruttuğumda, 1 gece saçımda kalmasıyla bile saçımı uzattığını gördüm (saçlarım sarı, o yüzden ne kadar uzadığını direkt görebiliyorum) ve o görüntüden sonra şu an bu ürünle 7. ayımdayım. Ocak gibi başlamıştım kullanmaya ancak Nisan'a doğru saçlarımı kestirdim. O yüzden en garanti yorumum Nisan-Ağustos arası olacak. Saçlarım omzumdan biraz aşağıdaydı Nisan ayında, şu an belime yaklaşıyor. Yukarıdaki görselde de görebilirsiniz.

Saçlarım yıpranmış durumda olmasaydı, koparak dökülmeseydi, şu an bu sonuçtan çok daha uzun bir saça sahip olacaktım buna eminim. Ancak saçım kolayca kopuyor bu nedenle şu anki sonuca bile şükrediyorum :) Fiyatı 35tl ve Watsons mağazalarında satılıyor. Kendisine internetten de ulaşabilirsiniz.

Kısacası çok severek kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün. Saç uzatmak isteyenler ve en kısa sürede saç uzatmak isteyenlere bu ürünü tavsiye ediyorum.


Sevgiler,

Ece

You Might Also Like

1 yorum:

  1. Saç uzatma da kesinlikle keratin dip bakım yağı çok etkili

    YanıtlaSil