dipliner,

Make Up Forever(MUFE) Graphic Liner

13:28 Glam Sight 0 Comments






Merhaba,
Bugün size Mufe Graphic Liner'dan bahsetmek istiyorum.
Keçe uçlu eyelinerları normalde hiç sevmem. Renk vermek için 1500 kez falan üstünden geçmeniz gerekir bu da eyelinerınızın duruşunu bozuyor haliyle. Ancak Graphic Liner kullanırken böyle bir sorun yaşamadım. Sürdüğünüz anda o tok ve mat siyah rengini veriyor. Gövdesi incecik olduğu için tutuşu dolayısıyla eyelinera hakimiyetiniz kolaylaşıyor.




Hata yaptığınız zaman(ki belli bir beceri sahibi olana kadar hata yapmak eyeliner kullanmanın şanındandır) düzeltmesi oldukça kolay. Pandaya dönüşmek zorunda kalmıyorsunuz yani.

Kalıcılık konusunda, eğer yağlı göz kapaklarınız varsa evet kalın sürdüğünüzde üste bulaşabiliyor. Ancak kuru göz kapaklarına sahip olanların böyle bir sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum.

İleriki makyajlarımda kendisini bol bol göreceksiniz zira kendisini çok sevdim.

Fiyatı: 70TL

Ben www.makyajtrendi.com 'dan almıştım. Kısa bir sürede elime geçti. Bu siteyi tavsiye ederim bu arada. Hem NARS, MUFE gibi markalara ulaşımınız zorsa hayat kurtarıcı oluyor, hem de hızlı kargolamaları sayesinde uzun süre beklemeden ürünlerinize ulaşabiliyorsunuz.  Tek sıkıntı stoklar çok çabuk tükeniyor.

Sevgiler,
Ece

You Might Also Like

0 yorum: