boyalı saç,

Davines Nourishing Hair Building Pak - Yıpranmış Kuru Saç Maskesi

16:38 Glam Sight 0 Comments




Bugün işlem görmüş,yıpranmış ve kurumuş saçlara uygun bir saç maskesinden bahsedeceğim.
Uzun zamandır kullanarak ve saçımın üzerindeki etkilerini gözlemledikten sonra içime sinerek paylaşmaya hazırım.
Davines, kendi AR-GE laboratuvarına sahip, 72 ülkede bulunan, hayvan testlerine karşı olan ve buna karı mücadele eden bir platformda gönüllü olarak bulunan, ürün ambalajlarını geri dönüşüme uygun materyallerden seçen, paraben, sls, suni renklendirici ve esanslar kullanmayan, doğa ve hayvan dostu İtalyan menşeili bir marka.

Bahsedeceğim ürünün vaatleri, kendi sitesinden alıntılıyorum;


"Saça yumuşaklık ve parlaklık verirken, saçı yeniden yapılandırır ve kuvvetlendirir.Üzüm, omega-9, keratin, mandalina, küçük tahıllar ve ylang ylang esansiyel yağlarından elde edilen fitosetiküller sayesinde saçın yeniden yapılanmasını ve kimyasal işlemlere karşı güçlenmesini sağlar. "

İçeriğindeki üzüm ekstresi güneşe karşı korum sağlarken omega-9 saçları kuvvetlendiriyor, ylang-ylang hızlı uzamasını sağlıyor, keratin saçın yapısının bozulmasına karşı saç pullarının açılmasını engelleyerek savaşıyor.




Saç yapımdan bahsedeyim önce; saç tellerim çok ince,çabuk kırılan ve koparak dökülen saçlarım var. Geçtiğimiz 1 yıldır kan değerlerimin fecaat derecede düşük olması saçlarımı oldukça etkiledi,çok fazla dökülme ve saçtellerimin güçsüzleşmesiyle karşı karşıya kaldım.

Ürünü kullanmadan evvel saçlarıma ombre, ensemdeki saçları da tamamen platin yaptırdım, çok meşhur olaplex kullanmadan işlem gören saçlarımın uçları uzun zamandır kesilmemekten ve kan değerlerimin düşüklüğünden zaten zayıflamıştı ve dolayısıyla yıprandı.. Saç uçlarım sertleşmiş ve daha kolay dolanır hale gelmişti Saçımı 1 cm'den fazla kestirmeme takıntımdan ötürü de hasarlı uçlar kaldı, sadece kırıklar alındı.saçlarımın işlem görmesinin hemen sonrasında bu ürünü kullanmaya başladım ve etkilerini gözlemlemeye başladım.



Bu ürün söylediğinin aksine saçları saçıma yumuşaklık vermedi, fakat benim bu üründen arzuladığım şey de beklentim de bu değildi. Kuaförüm bu ürün saçlarını yumuşatmak için değil daha güçlü ve sağlam olması için var demişti. 

Beklentim daha sağlam ve daha güçlü saçlardı. Beklentimi de karşıladı.

Ürünü kullanmaya başlayalı 5 ay oldu, genel olarak haftada 1 banyodayken suyu iyice alınmış saçımın gövdesinden ucuna kadar uygulayıp, parmaklarımla taradım, 10 dakika kadar bekletip duruladım. 

Ürünün yapısı oldukça yoğun,saçlarım belimi geçiyordu, ve hayatımda ilk kez bir ürünü ceviz büyüklüğünde alarak uyguladığımda tüm saçıma yeterli geldi. 
Banyo sonrası saçlarım bulut gibi yumuşacık olmuyor,ama tersi br durumda yaratmıyor. Saçlarımı asla ağırlaştırıp söndürmedi, daha tok görünmesini sağladı fakat elektriklenmeye yol açmadı. Ben bunun bir saç maskesi için imkansız olduğunu düşünürdüm. Saçımın suyunu aldıktan, kuruttuktan sonra daha dinç saçlara sahip olduğumu gözlemledim 1 ay içinde. saç uçlarım koparak dökülmeyi bıraktı.saç uçlarım eskisi gibi cılız değil daha tok duruyordu; ki incelmiş saçlarım için bunu tercih ediyorum. 5 aylık dönemde saçımı 1 kez kestirdim,son kestirmemin üzerinden 3 ay geçtiğinde incelediğim ve fark ettiğim şey saçlarımda artık çok daha az kırık olduğuydu.
Kısacası kuaförümün söylediği şeyi yaptı tam olarak, saçımı yapılandırdı ve onardı.



Hoşunuza gitmeyecek tek şey kokusu olabilir. Market şampuanları gibi parfümlü bir kokusu yok, fakat benim zevkime göre kötü de değil. Bitkisel kokulu bir ürün,sanki dağlardan toplanmış yeşilliklerden elde edilmiş bir ürünmüş gibi ve ben bu tür kokuları sevdiğimden hoşuma gidiyor. Saçta hoş olmayan bir koku kalmıyor asla.

Saçlarınız, gür, kalın telli, boya, açma gibi işlemlere maruz kalmamış, sık ısıl işlem görmemişse, saçlarınızın daha yumuşak olması önceliğinizse bu ürün sizin için değil, ihtiyacınız yok.

Saçlarınız, kuru yıpranmış, güçsüz,sönük, donuk,işlem görmüşse, kesinlikle önereceğim bir ürün. Saçınızı kısa süreli bir kamuflaj ile daha iyi göstermiş değil; beslemiş, onarmış yapısını güçlendirmiş olarak gerçekten iyileşmesine ve iyi görünmesine yol açıyorsunuz. En önemlisi bunu rahatça gözlemleyebiliyorsunuz. Yoğun yapısı ve ufak bir miktarının bile yetmesi ürünü oldukça bereketli kılıyor ve fiyatını bertaraf ediyor. Ben kafamda kalan saçları en iyi şekilde saklamak istediğim için bittiğinde ihmal etmeden alacağım,benimle benzersaç tipi ve kondisyonunda olanlara gözüm kapalı tavsiye edeceğim bir ürün oldu.
Davines ürünlerini online olarak veya seçili kuaförlerde bulabilirsiniz.

Umarım bu incelememi beğenmişsinizdir,
Aklınıza takılan her şeyi sorabilirsiniz,
Bir sonraki yazıda  görüşmek üzere
Zeynep





You Might Also Like

0 yorum: