golden rose,

Golden Rose Velvet Matte 16 Ruj İncelemesi

17:35 Glam Sight 3 Comments






Merhaba,
Hatırlarsanız geçen sene Golden Rose, Velvet Matte serisi ile adından çokça sözettirmişti. High end ruj tutkunları bile bu seriden en az bir renge makyaj koleksiyonlarında yer vermişti. Övgüleri cidden hakediyor, bu yazıda size 16 numaralı rengi tanıtacağım.

Bu renk, her ten renginde ve her dudak renginde farklı görünüyor öncelikle. Bazıları şeftali tonlu nude derken bazıları da kahverengi diyor bu yüzden. Hatta turuncu tonlu diyene bile rastladım. Çoğu yerde Mac Taupe Ruj'a muadil/dupe gösterilmiş. Eğer elinizde Mac Taupe varsa, sizde nasıl duracağını az çok tahmin edebilirsiniz bu sayede.







Dudaklarınızda, adına yaraşır şekilde kadife bir his yaratıyor. Sürümü aşırı kolay, uygun şekli sayesinde hataya yer vermiyor. Kalıcılığı bende 4-5 saat sürüyor. Dudakları kurutması konusunda da çok sıkıntı yaşamadım. Siz yine de kullanmadan önce dudaklarınızı nemlendirmiş olun :)

Herkeste benzer bir görüntü yaratmış mıdır bilemem ama benim dudağımı daha dolgun gösterdi.

Fiyatı şu an 12tl. Mac Taupe ruja kıyasla çok daha uygun fiyatlı ve emin olun ondan aşağı kalır bir yanı yok. Bu yüzden gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.


Bendeki duruşu aşağıdaki şekilde oldu,



Sevgiler! 

You Might Also Like

3 yorum:

  1. Çok yakışmış rengi... bu kahveleri denemeden alamıyorum ben; soğuk tonlu olanlar bana hiç yakışmıyor. Bu rujun tonuna çok yakın olarak da elimde Maybelline Velvet Beige var, o yüzden hep elime alıp alıp bırakıyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Bu velvet serisi harika hele ki 16 numarası çok güzel uzun zamandır kullandığım tek ruj bu sanırım :)

    YanıtlaSil