contour,

GOSH Forever Matte Eyeshadow Stick - 10 Twisted Brown

16:12 Unknown 6 Comments








Merhaba!
Yeni ismimizle ilk yazımıza hoşgeldiniz! 

Size bugün yaklaşık 2 aydır denediğim ve çok beğendiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Gosh markasının yeni koleksiyonunda yer alan mat kalem farlarından 10 numara Twisted Brown rengi.





Ürün eski koleksiyondaki kalem farlar gibi alttan çevirmeli olarak geliyor ve kalemtraş kullanarak ürün ziyan etmemiş oluyorsunuz, oldukça da pratik bir kullanım. Koleksiyon 4 renkten oluşuyor, ve hepsi doğal tonlarda.

Ben bu koleksiyonun çıktığını gördüğüm anda heyecanla Twisted Brown renginin gelmesini beklemiştim. Tabii bu heyecanımın sebebi aslında bu ürünü amacının dışında bir sebepten kullanacak olmamdı. Ürünü standında incelediğimde ise heyecanımın boşa olmadığını anladım.

Nedir peki beni heyecanlandıran bu amaç dışı kullanımı?


Bu ürün beyaz tenliler, özellikle soğuk alt tonlu beyaz tenliler için çok güzel bir krem kontür ürünü! 
Tozlu bir Taupe rengi olmasından ötürü doğal bitişli, inandırıcı bir kontür uygulaması sağlıyor. 



Kontürsüz ten.


Genelde hemen hemen tüm markalarda var olan krem- stik kontür ürünleri baskın olarak kahve tonlarda oluyor ve aslen doğal tenimizdeki gölgelerin içerdiği gibi grilik içermiyor; dolayısıyla ortaya çıkan sonuç benim zevkime göre fazla yapay oluyor, özellikle de beyaz tenliyseniz asla olmuyor.

Aslında bu ürünü buğday tenlilerin de severek kullanacağına inanıyorum. Ürün kalem formunda olmasından ötürü oldukça rahat kullanılıyor ve çene kemiği, burun gibi daha ince çizgiler isteyen yerlerde rahatça kontür yapmanızı sağlıyor. 






Kalıcılık açısından oldukça başarılı bir ürün, gün içerisinde silinmiyor, uçmuyor. Ben gün sonunda varlığını yüzümde görebiliyorum. Tabii bunda kuru tenli olmamın bir etkisi de olabilir. 


Ben ten ürünümü uyguladıktan sonra kontür yapmak istediğim alanlara uygulayıp bir fırça yardımıyla tenime yediriyorum, sonrasında da en başta ten ürünümü yaydığım fırça ya da süngeri kontür yaptığım alanların üzerinden tekrar geçerek daha bütünleşmiş ve doğal bir görünüm elde ediyorum.


Kontür sonrası.



Var olması amacı dahilinde kullandığımda da çok başarılı olduğunu gördüm bu farın. 
Günlük makyajlar için hemen gözünüze sürüp dağıtarak hoş ve gündüz için uygun hafif smokey eyes makyajı yapabilirsiniz. 


Burun kontürü için
& crease kısmında Twisted Brown var.


Gözün katlanma bölgesi için ise yine çok mükemmel bir tercih, ben özellikle kemik rengi bir farı tüm göz kapağıma uygulayıp bu farı 'cut crease' şeklinde katlanma bölgesine uygulayıp hafifçe dağıtarak ve eyeliner sürerek, kırmızı rujlu makyajlara uygun çok güzel ve uygulaması bir makyaj elde ediyorum. Cut crease konusunda uzmanlaşmadan rahatlıkla bu tekniği deneyebileceğiniz bir ürün. 

Ayrıca yine doğal makyajlarda no makeup makeup'larda yine katlanma bölgesine sürüp karıştırma fırçasıyla dağıtarak gözünüzü derinleştirebilir, belirginleştirebilir, üstüne makyaj yaptığınızı inkar edebilirsiniz. :) 






En güzel yanı ise ben silene kadar gözümde asla yerinden kıpırdamamış olması, far bazı kullanmadan da çok güzel bir performans aldım. 

Umduğum kadar güzel bir performans aldığım, fiyatını hatırlayamamakla beraber özellikle %50 indirimlerde çok uyguna gelen bu ürünü, krem kontür denemek isteyen fakat hem renk skalasında uygun renk bulamayan hem de fazla para vermek istemeyen herkese öneririm. Renk skalasıyla problemi olmayan ve para vermekte beis görmeyenlere de öneririm.

Gosh markasını Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Sevgiler,
Zeynep

You Might Also Like

6 yorum:

  1. Yaa Zeynep! Bende bu kalemlerin Nutmeg rengi var, Twisted Brown'ı almaya ihtyiaç duymamıştım far rengi açısından fakat o nasıl güzel kontür rengidir ya! İndirimden önce okusaydım kaçırmazdım; bir sonraki indirimde direkt sepette! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bu yenilenme dönemi bayram öncesine yetişseydi; belki Zafer Bayramı indirimi yaparlar :) Çok beğendim ben bu ürünü, süngerle dağıtınca daha da doğal bir sonuç oluyor; renginde ufak bir sıcaklık var ki bence surata odun külüyle kontür yapmışcasına soğuk ve sahte bir boyut katmasını engelliyor. Makyajda en sevdiğim şey ürünleri amaçları dışında kullanmak olabilir; bu sefer başarılı bir sonuç elde ettim ^_^
      Senin de yorumlarını merakla bekliyorum kullandığında.
      Çok öptüm!

      Sil
    2. Hemen mesai arasında Gratis'e gidip baktım Zeynep, gerçekten renk bana da olabilir gibi geldi. Gerçi şu an yüzüm tüm çabalarıma rağmen bronzlaştığı için bu renk açık kalabilir ama olsun. Öpüyorum çok!

      Sil
    3. Ya söz konusu güneş ışınları olunca kafaya çuval da geçirsek yüz rengi değişiyor. Yazlık bölgede güneş batana kadar 4 duvar arası oturup çillerimin çılgınca belirginleştiğini gözlemleyince anladım. Bir sonraki indirime kadar kendi cilt rengine dönersen tekrar bir göz atarsın Başakcım bana da senin tenine uyar gibi geldi. :) Sevgiler!

      Sil
  2. gerçekten değişik olmuş ve çok da güzel durmuş bakacağım bu renge.. bu arada blogda GFC butonu da olsa harika olur...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oldukça memnun kaldım normal kontür ürünleri asla tenime uymadığından; kesinlikle öneririm.
      Ayrıca tavsiye için teşekkürler, hemen ekledim butonu! :)
      Sevgiler!

      Sil