1 ürün 2 Yorum,

1 Ürün 2 Yorum: The Balm Meet Matte Hughes- Sincere

00:00 Ece Ruşen 9 Comments






Merhaba!

Blog'da yeni bir seri başlatıyoruz; sahip olduğumuz ortak ürünler hakkında fikirlerimiz, beğenilerimiz ve tenimizde duruşlarını paylaşacağımız "1 Ürün 2 Yorum" ile hem aynı ürünlerin tenden tene duruşlarının nasıl farklı olacağını göstererek renk seçimlerinde, hem de farklı cilt yapılarımızla (Zeynep çok kuru-karma, Ece karma-yağlı) ürünlerin sizde nasıl etki göstereceğine biraz rehber olabilecek nitelikte, yardımcı bir seri olacağını düşünüyor, umut ediyoruz.

İlk ürünümüz oldukça popüler bir markanın popüler bir serisine ait likit mat ruj. The Balm'ın Meet Matte Hughes serisine yeni eklenmiş renklerden Sincere.








Tam bir bahar rengi aslında bana göre. Neden bilmiyorum sürdüğüm gün pembeler içinde bulunmayı seçmişim. Bluz pembe, far pembe, perde mor falan. Neyse ruja gelecek olursak rengi, duruşu, yapısı gerçekten çok başarılı. Birkaç saat sonra dudağımı kurutmasını gözardı edecek olursak -ki etmeliyiz, doğru düzgün su içip düzenli peeling'le bu sorun bir nebze azalır zira- her yola gelebilecek hem şık hem saf hem naif hem çocuksu hem de seksi bir ruj. 






İlk fotoğrafta seksi olmayı seçmiş(merhaba ben Ece bu da seksi olmaya çalışan bakışlarım o_O ), ikinci fotoğrafta da içimdeki çocuğu ortaya salmış halimi görüyorsunuz.

Üç fotoğrafta da farklı durduğunu görmüşsünüzdür. Işığın geliş açısı ile o an kameranın yakaladığı ton çok farklılaşabiliyor. Her halini görmeniz için 3'ünü de koydum.






Meet Matte serisine yeni eklenen renkleri ilk gördüğümden tabii ki gözümü ve aklımı çelen ilk renk Sincere olmuştu. Duruşu yine aynı seriden aynı renk skalasına dahil olabilecek (daha doğal/günük/nude tonlarda) Commited renginden daha soğuk, pembe-mauve durunca Committed'ın karşılayamadığı beklentimi Sincere karşılayacak gibi gelmişti.




Evet rengi Commited'a göre daha çok beğendim; fakat bendeki duruşu beni yine tatmin edemedi. Ece'deki duruşuna ne kadar bayıldıysam bendeki duruşunda bir o kadar hayal kırıklığına uğradım. Soğuk alt tonlu tenim ve renksiz lilamsı dudaklarımla rujun içindeki soğuk tonlar kamufle olup rujun içindeki daha soğuk topraksı tonlar açığa çıktı. Fotoğraflarda da göreceksiniz ruj bende açık tarçınımsı bir renk gibi duruyor.



Renk yine çok güzel; hayal kırıklığımın sebebi duruşunun hayal ettiğim gibi olmaması. Benim dudaklarımı kurutmuyor fakat 2-3 saat içerisinde silinmeye ortalardan parça parça olarak dökülmeye başlıyor. 




Bunu çok da sorun olarak görmüyorum; bir çok likit mat ruj daha kurutucu ve üstten yeni kat geçmeye uygun değilken Meet Matte Hughes serisi rahatlıkla tazeleme yapmanıza olanak sağlıyor.
Likit Mat Rujları seviyorsanız bence piyasadaki en güzel doğal tonlu likit mat ruj budur; gerçekten herkese önerebilirim. 


 


Fiyatı indirimsiz 36,90TL yanlış hatırlamıyorsam; fakat indirimlerde eğer stokta da varsa çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Umarız bu yeni serimiz hoşunuza gitmiştir!
Yeni incelemelerde görüşmek üzere.

Zeynep&Ece

You Might Also Like

9 yorum:

  1. Yeni serinizi ben gerçekten çok sevdim; bir ürününün iki farklı cilt tonunda nasıl da farklı durabileceğini çok güzel anlatmışsınız bir kere :) Bu ruju çok beğendim ben de, ama elimdeki Birthday Suit'in neredeyse aynısı olduğu için almaktan vaz geçtim. Ve gerçekten Ece'de tam rengini vermiş; Zeynep yine dudak rengi mağduru olmuş... Bu serinin yeni yazılarını merakla bekleyeceğim! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz ^^ Valla şahsen Zeynep'inki gibi bir dudağım olsun, varsın renk mağduru olayım sorun değil :) Renk cidden çok çok çok tatlı <3

      Sil
    2. Teşekkürler Başak! Biz de yararlı olabileceğini düşündük; bundan sonra sürekli ortak ürün almaya meyledebiliriz :))
      Birthday suit'i dudağımda denemedim ama kolumda swatchlayınca daha topraksı bir ton durmuştu; ama dudağımda mor da durabilir çünkü bahsettiğimiz benim dudağım -.- Haklısın, Sincere'i almayarak bir şey kaybetmeyeceksindir. :)

      Ece, bebeyim <3 Beni buradan da şımartıyorsun ^-^ ama ben dudağıma bir şey yaptırıcam bu rujlar bana yakışmıyor :(

      Sil
    3. Ece'cim çok haklısın, gerçi bak senin dudakların da güzel bence ama; Zeynep'inkiler insanı hakikaten çatlatacak biçimde!

      Zeynep'cim, iyi bari, Sincere ve BS'in benzer olduğunu senden duyunca içim rahatladı iyice :)) Dün akşam çılgınca kozmetik çekmecesi temizliği yaptım. Dünkü The Blam alışverişi uzun bir süre yapmış olduğum son alışveiş olsun istiyorum. Bakalım, hayırlısı :D

      Öptüm sizi!

      Sil
  2. Bende commited var ama kullanamıyorum, lolabomb lipbalm alıp deneyeceğim bir de :) Ben sarı alt tonlu olduğum için mi bilmiyorum, ben de commitedı sevip sevmediğime karar verememiştim. Hayal ettiğim gibi durmadı bende. Özellikle Ece'ye çok yakışmış gerçekten ve her ciltte ve ışıkta nasıl da farklı görünüyor! Bunu fark etmek açısından harika bir yazı olmuş :) Ellerinize sağlık kızlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Commited'ı sevemediysen bir de bunu denemeni öneririm. Ben ondan daha çok sevdim bu rengi. Gerçekten ten, makyaj, ışık rujun rengini çok etkiliyor. Bu yüzden böyle bir serinin, ürünleri tanıtmakta daha tutarlı olacağını düşündük :)

      Sil
    2. Blanacığım ben de committed'ı kendime yakıştıramadım, koyu durdu ve tenime gitmedi; Sincere'ı daha çok beğenirsin diye düşünüyorum ben de. Hazır indirim varken bir göz atmanı öneririm :) Ruj harip bir şey makyaj da mekan da çok etkiliyor rengin yansımasını.
      Seriyi beğenmene sevindik, umarım sık sık yazabiliriz!
      Sevgiler.

      Sil
  3. renk güzel ama benim cildime soluk duruyor :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür tonlar gerçekten riskli tonlar, ne tüpte durduğu gibi duruyor ne de bir başkasında görüp beğenip alınabiliyor.Yakışmasa da sağlık olsun daha güzelini aramak için bir motivasyon oluyor =))

      Sil