bordo ruj,

Burberry Lip Velvet Lipstick - Oxblood

00:15 Unknown 12 Comments




Merhaba!
Bugün biraz kışa ait bir renkten gideceğiz. Burberry'nin dayanıklı mat ruj serisi Lip Velvet serisinden Oxblood rengi.
İsminden anlaşılacağı gibi kopkoyu bir kan rengi, bordo ruj. İlk kez Instagram'daki 'twovanities' hesabında görüp gözlerimden kalpler fışkırtarak bakmış ve ilk fırsatta İstinyepark Burberry mağazasında incelemiştim.




Açık konuşmak gerekirse hiç beğenmemiş olmayı dilemiştim; hem de çok! Elimde milyon tane bordo ruj varken gereksiz geleceğine dair kendimi motive ettim; fakat evdeki hesap çarşıya uymadı. Bunda sevgili Ece'nin ve satış danışmanının da katkısı büyük.
İlk denediğim anda bu kadar saten gibi kayan ipek gibi hissettiren ve hala matlığından bir şey kaybetmeyen bir ruj olamaz dedim! Sonrasında da madem bu kadar kolay sürülüyor, o zaman çabucak silinir diye düşündüm. Biraz kararsız kalıp mağazayı almadan terk ettim ve sanırım 5 dakikadan az bir sürede geri dönüp satın aldım ve kendime doğum günü hediyesi olarak isimlendirdim. (Bu arada da başka bir ürününe aşık oldum.) 



İyi ki de almışım!
Paketlemesi kesinlikle çok şık, paketlemesinin kartonundan ambalajının materyaline kadar çok zarif. Kurşini renkte, metalden, keskin kenarlı, üzerinde klasik Burberry Check deseni var ve mıknatıslı.
Ruju açtığınızda yine Burberry Check desenini rujun üzerinde de görebiliyorsunuz. (Üzerinde desen olan ürünleri kullanmaya kıyamayan benden başkası var mı?)



Kolay sürülüyor, dudakları kurutmuyor buna rağmen hala mat ve kesinlikle silinmiyor, tam da 'long lasting' tanımının hakkını veriyor. Yemek yememe, bir şeyler içmeme rağmen dudaklarımdan silinmedi. Bu arada ruj brdağa peçeteye vs. transfer oluyor, şaşırtıcı olan da bu; transfer olmasına rağmen renginin solmaması silinmemesi biraz sihir gibi geliyor.

Bende yaklaşık 6 saat kadar kıpırdamadan kaldı, 7. saatte dudaklarımın ortasından hafifçe silindi; daha sonraki performansını makyajımı sildiğim için takip edemedim. Bunların yanı sıra stick yapıdaki koyu rujlarda, özellikle kolay sürülenlerde, görülebilen dudak kenarlarında zaman içinde taşma/çizgilenme hiç olmadı; sürdüğüm gibi kaldı.




Renk ışığa göre gerçekten değişiklik gösteriyor, günün farklı saatlerinde farklı renklerde durabiliyor, bazen kahve alt tonlu bazen de kırmızı alt tonlu bir bordo oluyor ve her iki hali de çok hoşuma gidiyor! Pigmentasyon ise çok başarılı, ilk sürüşte rengini veriyor, isterseniz ikinci katı sürerek rengi biraz daha koyultabiliyorsunuz.




Ürün 3.5gr ve 100TL. İstinyepark Buberry ve Nişantaşı Burberry mağazalarından inceleyebilir, ve satın alabilirsiniz.

Bu rujda sevmediğim tek bir yan olmadı, her ne kadar aramış olsam da. Belki de tek sevilmeyecek yanı fiyatıdır, fakat gösterdiği performans ile bu parayı benim gözümde hak ediyor.





Sizin favori bordo rujlarınız hangisi, paylaşırsanız sevinirim.

Umarım bu inceleme hoşunuza gitmiştir.
Sevgiler,
Zeynep

You Might Also Like

12 yorum:

  1. Ay çok yakışmış Zeynep sana, ruj zaten başlı başına sanat eseri! Ben de anneme bu serinin başka bir rengini hediye almıştım. İngiltere'de de aynı fiyata satılıyor Burberry rujlar, bir 10 TL falan daha uygun galiba, o kadar. Ama çok pis aklıma sokmuş oldun bu ruju; arada anneminkini alıp kullanayım da hevesimi alayım bari. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi Başakcim ben şimdiye kadar 3 ürününü denedim ama hepsi için diyebilirim ki fiyatını sonuna kadar hak eden ürünler. Aslında markanın kulvarını düşününce diğer high end markalara göre uygun kalıyor fiyatı. Bence de annenin ruju bir kullan hatta yazısını yaz (kaşınıyorum resmen 😂) ve kendini ödüllendireceğin bir durum olduğunda bu ruj veya genel olarak marka aklında olsun.
      Çok öpüyorum!

      Sil
    2. Zeynep'cim, haklısın, bir çok high end markaya göre fiyatları daha ulaşılabilir. Ben vaktiyle Sheer Foundation'ını da deneyip bayılmıştım. Sonra galiba kaldırdılar o seriyi, acımız büyük. Farlarını denediğimde sevmedim ama rujlar olay. Annemin ruju da ben bi deneme sürüşüne çıkarayım. Nasılsa emekli oldu kendisi, bir hafta bende kalmasında bir beis olmaz. Bir ara çantasından çıkarmıyordu gerçi, çıkardıysa anca yürütürüm :) Öptü çok!

      Sil
  2. 5 dakikadan az mı? Çıkmış, 5-10 adım atmış, sonra hızla geri dönüp içeri girip alıyorum demiştin :) İyi ki de demişsin, şahane duruyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki 5dk belki 5sn. ama bana bir ömür gibi geldi o ara, ondan jdjsjfjf
      Teşvik ve kışkırtmalar için teşekkürü bir borç bilirim 😙😙

      Sil
    2. teşvik etmemek imkansızdı, tam senin için yaratılmış zira <3

      Sil
  3. amanın bu nasıl bir renk ve duruş öyle bayıldım çok iyi yapmışsın almakla bence güle güle kullan ve benim de aklıma soktun böylece :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama İremcim gerçekten de dört dörtlük bir ruj! Bu ruja ve hatta daha da iyisi bu seriye bir göz atmak iyi bir fikir, şeytanın avukatlığını yapmak gibi olmasın 😄

      Sil
  4. Zeynep nasıl yakışmış sana bu renk, harika olmuş😍 Üzerinde desen olan ürünleri ben de bir süre kullanamıyorum kıyıp da😃 Burberry'nin ambalajlarının güzelliği bile yetiyor zaten, bende de Chanel'in bir bordosu var, evlendiğimden beri pek elimi süremesem de en favori rujumdur (eşimin kırmızı ve tonlarına alerjisi var)😊 Ben de bakacağım senin rujuna, gerçekten çok beğendim😊 Mutlulukla kullan, öpüyorum😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacığım çok teşekkür ederim 😊😊 Bu desen konusunda yalnız olmadığıma sevindim, deli olduğumu düşünmeye başlayacaktım!
      Chanel ruju merak ettim yalnız, hem de çok!
      Eşinin sevmemesi zor iş, ama zamanla alışır bence; kırmızı bordo rujdan vazgeçmek kadın anayasasında teklif dahi edilemez çünkü!😂😂
      Almasan da bir göz at bence de, belki seride başka bir renk seversin daha kullanışlı bulacağın ve sevdiğin tonda! Tekrar teşekkürler, öpüyorum çok!! 😘😘

      Sil
  5. Wow ! Dudaklar rujun hakkını tam anlamıyla vermiş seçimine bayıldım ^^ Ruja zaten pek yorumda bulunmucam kendisi seyirlik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim!! Bence rujun sihirli gücü sürülen dudakları daha bir güzelleştirmesi :) :) Evet kesinlikle seyirlik bir ruj yapmışlar, insan sürmeye kıyamıyor! Blog'umuza hoşgeldiniz bu arada, sevgiler :)

      Sil