asos,

Look Book #26: Congress

03:24 Glam Sight 2 Comments












                                 

                                                                   
GİYİM

Ceket: Beymen Business
Pantolon: Koton
Ayakkabı: Asos



               
                   

                                                                     


MAKYAJ
Fondöten: Guerlain Meteorites Baby Glow
Pudra: Guerlain Meteorites Perles Pudra
Far: Avon True Color Eyeshadow Single - Satin Taupe
Rimel: Collistar Mascara Art Design Panoramic Volume
Ruj: The Balm Meet Matt(e) Hughes Lipstick - Charming





Hayatımda ilk defa bir proje yürüttüm ve posterini sundum, heyecandan beni dinleyen kişilerin yüzlerine bakamadım bile. Gerçi alttaki 3. fotoğrafta bir nebze olsun aşabilmişim sanırım ^^



                  





Ülkemizde bilimin geleceği adına umut veren, çok güzel bir etkinlikti. Gelecek seneyi iple çekiyor ve sizi şebek fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum. Sevgiler :)


 

                                                      






















You Might Also Like

2 yorum:

  1. Hem kıyafet hem makyaj şahane Ece... :) Umarım ülkemizde bir gün, her yerde dedikodular, hurafeler yerine bilim, edebiyat, sanat konuşulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzler sözlerin için :)

      umarım ama önümüzde upuzun bir yol var bu süreçte, fazlasıyla uzun hem de.

      Sil