cildiye,

DermatixSi Ultra Gel Silikon Jel Tedavisi

09:15 Ece Ruşen 11 Comments








Merhaba,

Bu ürünle tanışmam sakarlıktan öte aptallık olarak adlandırabileceğimiz bir nedenden ötürü oldu. Kettleda kaynayan suyu bardağa dökmek yerine komple elime döktüğüm için elim yandı. O an yaşadığım acıyı tarif edemiyorum 1-2 dakika konuşamadım.
Sağlık konusunda gereksizce boşvermiş bir yapım olduğundan dolayı ilk 1-2 hafta eczaneden Hametan ve Lamiderm almak dışında bu konuda hiçbir girişimde bulunmadım. Sonra çevremdekilerin ısrarı sonucu "Yahu halihazırda hastaneye gidiyorum zaten, 2 kat çıkıp bir göstereyim de iz kalmasın" diyip hastanenin cildiyesine gittim. Almamı söylediği ilaçlar arasında da bu ilaç bulunuyordu.

Bu jeli yaranızın üstüne uygulayamıyorsunuz öncelikle. Önce yaranın iyileşmesini beklemeniz lazım. Yaranız iyileştikten sonra doktorunuzun yazdığı Madecassol ya da başka bir ilacın iyice emilmesini bekledikten sonra ince bir katman halinde uyguluyorsunuz. Kuruması 4-5 dakika sürüyor. Sürdüğünüz bölgedeki yara izlerinin rengini açıyor ve yumuşatıyor. Bu işlemi sabah akşam uygulamanız gerekiyor. Etkisini göstermesi en az 2 ay sürüyor-muş(Ben daha iki ayı tamamlamadım.) İnternette okuduklarım kadarıyla ameliyat sonrası izleri geçirmek için de kullanılıyor ayrıca.

İlacın en güzel tarafı, kuruduktan sonra üzerine makyaj yapabiliyor olmanız. Bir makyaj bazı işlevi de görebiliyor yani. Mantık itibariyle aslında yüze de kullanılabilir ancak cilt tarafından emilen her şey karaciğer ve sonra böbreğe ulaştığı için tüm yüze uygulamak ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum. Belki bölgesel sivilce izleri için de kullanabilirsiniz, yine bir cildiyeciye danıştıktan sonra tabii ki.

Ben şahsen üzerine makyaj yapmıyorum ama dediğim gibi bu konuda bir takıntınız varsa bu ürünü sürdükten sonra üzerine makyaj yapmakta serbestsiniz.

,



















Üstteki fotoğraf bir buçuk ay önceki hali, kremi kullanmaya ilk başladığım zamanlar.


Alttaki fotoğraf ise bugün çekildi, fark çok minimum gibi ama en az 2 ay kullanmanız gerekiyor bir iyileşme görebilmeniz için. 1 ay sonra bir yazı daha hazırlayacağım gelişmeler hakkında :) 





















Sizin bu tarz kazalardan sonraki izlerden kurtulmak için denediğiniz yöntemler neler? Cevaplarınızı bekliyorum ^^


Sevgiler,
Ece



NOT: Ürün cildiyeci tarafından önerilmiştir. Dolayısıyla cildiyecinize danışmadan ürün alıp kullanmanızı önermiyorum. Her cilde ve her duruma uygun olmayabilir, kaş yapayım derken göz çıkarabilirsiniz. Yazıyı sadece halihazırda doktor tarafından öneri almış ancak gerçekten işe yarıyor mu merak eden kişiler için hazırladım. Ben de kullanmadan önce araştırma yapmıştım çünkü. 

You Might Also Like

11 yorum:

  1. Oy Ecee... çok geçmiş olsun!!! Çok fena haşlanmışsın :( Uyarılarınla beraber bence çok yararlı bir yazı olmuş! Ben sadece Madecassol'u duymuştum; umarım ihtiyaç olmaz ama aklımda olsun... öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, umarım hiç ihtiyacın olmaz :(
      ama madecassol de cidden bir mucizeymiş bunu gördüm :) öptüm!

      Sil
  2. Geçmiş olsun çok fenadır yanık 😐 Neyse ki böyle bir krem önermiş doktor ben de sorayım cildiyeye oğlumun sivilce izlerine iyi gelir mi diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben deneyecektim aslında minimal bölgelerde, başlamıştım hatta ama tabii ki tutarlı(!) ruhum buna izin vermedi :) bakalım doktor ne diyecek

      Sil
  3. Fantastic review
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  4. Çok çok geçmiş olsunnnn, akne ve sivilce lekeleri için kullanılabilir gibi geldi ama dediğin gibi öncesinde doktora danışsam iyi olur. Ben mutfakta çalışırken yanık sorunu çok yaşıyordum sıcak su, kızartma yağından ötürü çok büyük olmasa bile küçük ve orta büyüklükte yanıklarım çok oldu. Bunlardan bir kaçı ağır iz bıraktığı için eczanelerde satılan pişiklere ve lekelere önerilen sudocrem kullanmaya başladım ve ciddi oranda azalma sağladı. Bu tür ürünleri kesinlikle uzun süre tertipli bir sekilde kullanmak gerekiyor hemen şıp diye geçmiyor ne yazık ki :) pamuk eline tekrar geçmiş olsun, emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle, bazen kaçamaklarım olabiliyor :/ ama mümkün olduğunca 1-2 günü aşmamaya çalışıyorum kaçamak konusunda. günün koşturmacasından unutuluyor ne yazık ki...
      teşekkür ederim canım <3

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun Ece. Umarım en kısa sürede iyileşir 😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım canım :) bundan sonra kahve yaparken 2 kat dikkatli olmam gerekiyor.
      sevgiler :*

      Sil
  6. Geçmiş olsun Ece, okurken içim fena oldu kim bilir sen nasıl acı çekmişsindir. Zaten en saçma kazalar evde geliyor başımıza. Işık farklılıkları olsa da kırmızılığı azalmış gibi geldi bana. Dilerim tamamen geçsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya telefonun kamerası çok baltalıyor çekimleri. aslında normalden daha kırmızı gösterdi garip bir şekilde, ben de olabildiğince gerçeğine yakın bir fotoğrafı seçtim koymak için.

      teşekkür ederim kocaman <3 sevgiler :)

      Sil