70s,

LookBook #37: Pretty Happy

05:54 Unknown 8 Comments




Şu ince düşünce sanırım alışveriş yapmanın güzel bir şey olduğunun en önemli kanıtlarından. Güzel görünmek için mutlu olmak şart tabii ki ve alışveriş de insanı mutlu ediyor; yalan mı?
Bu parçanın bir de adı var; Nona, Nona şurada hikayesini anlatıyor.

This lovely detail represents the best part in shopping cutes surprises. Being happy is a must, in order to look pretty and of course shopping makes one happy, is that wrong?
This garment has a name, it's Nona. Nona has an inspiring story and she tells it right under.






Ben de Nona'yla beraber birazcık 70'ler Hippie'si olmak istedim; Woodstock Festivaline katılırmışçasına; ama pantolon paçalarım beni ele verebilir. Neyse ki biraz farklı olmanın yadırgandığı bir dönem ve topluluk değildi. Bizim öyle olmadığımız bir dönem oldu mu?

With Nona, I wanted to be a Hippie, just a bit, like I'm about to attend to Woodstock Festival (no Charles Manson please) however my jeggin's cuffs would have given me away. Anyway it was the era with no judgement and freedom to be who the f you wanna be. Is there any similar place out there?



Jeggings: Mango
Top/Üst: Zara
Flip Flops/Terlik: Birkenstock




Bag/Çanta: Mudo
Shades/Gözlük. Koton
Foulard/Fular: Vintage



You Might Also Like

8 yorum:

  1. Yaa ne tatlıymış o üstündeki ve ne çok yakışmış! Ayrıca hikayesi olması da aşırı şeker! Bayıldım! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başakcım, indirimin son demlerinin ganimetiydi =) Bence de hikaye eklemeleri güzel bir deay daha fazla duygusal bağ kurdurmak için alıcıyla (bile bile kandım :D)
      Çok Öptüm!:*

      Sil
  2. Bizim öyle olmadığımız bir dönem olmadı yazık ki, Zeynepcim😶 Ancaak üzerindeki cidden şahaneymiş, çok beğendim😍 Güle güle giy😊 Öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle, değil mi Blanacım? Çok düşündüm ama bulamadım, yüzyıllarca geriye gitsem de, ı ıh. Ben de çok severekaldım, fiyatı da uygun olunca bir bakmışım kasadayım :D
      Teşekkür ederim, Öperim <3 <3

      Sil
  3. Zeyneep çok güzel olmuşsun, bayıldımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçecim çok teşekkür ederim! Beğenmene sevindim <3 <3

      Sil