cilt bakımı,

Project Pan Ece (Güncelleme)

04:15 Ece Ruşen 8 Comments



Selam :) Minimal pan projeme minimal bir güncelleme yapmaya geldim. Koyduğum hedefleri hatırlamıyorsanız hemen buraya tık tık!




Bitmedi, bitemedi, bitmesinler de zaten. Çok seviyorum. Özellikle Charming'i deli gibi kullanmama rağmen bana mısın demiyor. Aralık'a kadar da bitecek gibi görünmüyor. 


Bitmeye en yakın parfüm Tresor Midnight Rose oldu tabii ki. Ciddi anlamda bu parfümü su gibi içtiğimi söylemeliyim. Bence Aralık ayı güncellemesinde kendisini bitenler listeme alacağım. Onun dışında diğer iki arkadaş hala aynı boyda duruyorlar. Sebebi de tabii ki Midnight Rose!


Blistex'in bitmesine az kaldı, Lola Bomb yarıya kadar indi nihayet. El kremi hala yarıya bile ulaşmamıştır ki istisnasız her gün sabah akşam sürüyorum. Monoi yağ konusunda yaramazlık yapıyorum biliyorum ama eskisi kadar sık kullanmıyorum :(


Pastel Nude serisinden sık sık kullandığım oje sadece Blush oldu. Sebebi de Golden Rose'un Ice Color serisinden aldığım 121 numaralı oje. Böyle küçük kaçamaklar pan ruhuna ihanet sayılır mı ki :/ 


Bu grup aşırı dirençli çıktı. Pastel dipliner hala ısrarla bitmiyor, Mac Painterly yarıya indi ama dibini görür müyüm bilinmez, Maybelline Fit Me bitmesin zaten :( Hem pan'a koyuyorsun hem de bitmesin diyorsun bu ne tutarsızlık diyorsunuz ama kendisinin muadilini bulabileceğimi pek sanmıyorum. 
Biten tek arkadaş Maybelline rimel oldu. Kendimi pan bitmeden Lash Sensational alarak ödüllendirdim. Hayatımda ilk defa tam boy bir rimeli bitirdim dostlar. Bu acilen ödüllendirilmeliydi bence.


Effaclarcıklarım da henüz bitmedi. Aralık'a kadar biteceklerini umuyorum. Ama Loreal Makyaj Temizleme Suyu bitti nihayet. Peki ben ne yaptım? Aralık'ı beklemeden kendime koyduğum ödülü şimdiden aldım. Blame it on my ADD baby! Şaka bir yana ne yapıyorsun sen Ece, miselar su mu içiyorsun diyeceksiniz ama Cyrene de bitmek üzere. Bence pan ruhuna ihanet ettiğim için, evet. 

Bende güncellemeler bu şekilde. Siz ne alemdesiniz? Neler bitirdiniz, ne yaramazlıklar yaptınız? Merakla bekliyorum! 
Bu arada Zeynep'in Project Pan'ı ne alemde merak ederseniz tık tık :) 

Sevgiler, Ece :)

You Might Also Like

8 yorum:

  1. Ben aslında bitirme konusunda fena gitmiyordum; alışveriş kısmında da yalnızca oje almıştım... fakat, geçen Cuma cildimin nemsizlik seviyesi üst düzeydeyken, tavsiye üzerine bir ezcaneye girince olanlar oldu :/ neyse cildime yatırım yaptığım ve herhangi bir PP ürününe ihanet etmediğim düşünülürse çok yaramazlık olmayabilir; ama yani alışveriş yapmama kısmında fos çıktım :/ Sana kolaylıklar diliyorum Ece'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemlendirici sayılmaz, özellikle bu kış günlerinde <3

      Sil
  2. Ben bitiremeyip bol bol alıyorum, iyi ki PP ye katılmadım direkt sonuncu olurdum :)) Devam Ece, bak parfümler de az kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye kontenjanından yenileri geldi bile, en güzel pp doğumgünü zamanına denk gelen pp :))

      Sil
  3. gayet iyi gidiyor bence bende de durum fena değil :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi dayandık bu sefer ^^ ben hala şaşırıyorum kendime

      Sil
  4. Bence kullana kullana bunlar bir anda bitecek Ece :) Okudukça inancım artıyor :) Öpüyorum :)

    YanıtlaSil