1 ürün 2 Yorum,

1 Ürün 2 Yorum: Urban Decay Vice Lipstick - Conspiracy

01:14 Unknown 23 Comments



1 Ürün 2 Yorum serimizin bugün çok tatlı bir konuğu var! Eminim bizi okuyan herkes 'gokkusagininustunde.com'un' sahibesi Başak'ı tanıyordur. :) Bugün minik bir değişiklikle Başak'ı bizim blogumuzda ağırlarken ben de Başak'ın bloguna konuk oluyorum. Başak'a buradan tekrar teşekkürlerimi sunup sözü kendisine bırakıyorum! <3 <3

Bugün, “1 Ürün 2 Yorum” yazılarının konuk yazarı benim! Sevgili Zeynep ve Ece’nin bloguna konuk olmak ve onların okuyucularıyla buluşmak benim için büyük keyif. Umarım sizler de beni okumaktan keyif alırsınız. Ve tabii Zeynep de yine aynı ürünle benim blogumda; onun yazısına ulaşmak için TIKTIK!

Urban Decay far paletleri ve göz makyajına yardımcı baz gibi ürünleri dışında benim aşırı derecede ilgimi çeken bir marka değil ve Vice ruj serisini ilk çıkardığında da, genelin aksine, "hmm güzelmiş" deyip geçtiğimi açık yüreklilikle yazabilirim buraya. Gelin görün ki, benim Vice rujlara olan ilgisizliğim Nilgün'le birikte Cadde'deki Urban Decay mağazasına girdiğimiz anda son buldu. Bir kaç ruju deneyip yapılarına bayıldım önce... daha sonra "aa bu nasıl renkmiş böyle ilginç..." diyerek elime Conspiracy rengini aldım, swatchladım... ve ilk bakışta aşkımız böyle doğdu! Mağazadan almasam da, aynı gün Sephora'ya girdiğimizde hem %20 indirim motivasyonu, hem de "aslında rujların tanıtım fiyatının 59 TL olduğu ve bir süre sonra 99 TL'ye çıkacağını" öğrenmem; üstüne de Nilgün'ün "gerçekten yakıştı" demesiyle kendisine daha fazla direnemedim! 





Bu uzun ve "duygusal" girişten sonra artık Conspiracy övgülerime başlayabilirim. Evet, sonda yazacağımı başta yazıyorum: bu rujla ilgili yazabileceğim olumsuz hiçbir şey yok. Öncelikle hem dış, hem de iç ambalajı çok şık. Özellikle rujun kendi ambalajının kaliteli metal oluşu, üstündeki kabartmalı Urban Decay yazısı, kapağının ve ambalajının sağlamlığı, formu, ve rujun üstündeki kaligrafik UD baskısı size gerçekten özenle üstünde çalışılmış bir ürün aldığınız izlenimini ilk bakışta veriyor. Urban Decay'in tasarımı anlatışını çok şeker bulduğum için burada da paylaşmak istedim:

“Vice Lipstick orijinal ruj tasarımının lüks ile yeniden yorumlanmış versiyonuyla geliyor (kurşun gibi görünüyor). Yeni bir görünüm olsa da köklerimizle bağdaşıyor. Lüks, üç yönlü topmetali tonunda tasarım, altın renginden tabana ve oymalı yazıya sahip. Özel olarak dizayn edilmiş rujda UD amblemi kabartması yer alıyor. Renge ait etiket (renk adı ve dokuyu içerir) şu anki bağımlılığını çantanda bulabilmeni kolaylaştırıyor.”




Cream (Kremsi), Mega Matte (Süper Yoğun Mat), Comfort Matte (Kremsi Mat), Metalized (Metalik, Yoğun Sedefli, Kremsi), Sheer (Yarı Şeffaf), ve Sheer Shimmer (Işıltılı Yarı Şeffaf) olmak üzere 6 farklı yapıdan ve toplamda 100 renkten oluşan bu ruj serisinden (TIKTIK) benim gözüme takılan renk, Metallized seriden Conspiracy oldu. Genelde saten/krem bitişli nude tonlara takılan bir insan olarak epey radikal bir seçim! 




Conspiracy rengini Urban Decay "plum bronze-shimmer/ışıltılı mürdüm-bronz" olarak tanımlamış. Gerçekten de renk budur! Mat bir mürdüm içine bronz ışıltılar atmışlar ve ortaya metalik bitişli, duochrome bu renk çıkmış! Rengi kadar, yapısı da özel. Urban Decay'in tanımladığı gibi hem yoğun sedefli, hem de rengini tek seferde tam olarak verebiliyor. Dudakta gayet konfrolu bir duruşu var ve benim dudaklarımı kurutmadı. Kalıcılığı ise -bu ruj bazında konuşuyorum- gayet başarılı. Yemek yediğiniz zaman ortalardan hafifçe kaybolmaya başlıyor ama renk zaten geçişli olduğu için rujun siliniyor olduğu anlaşılmıyor.






Benim far ve oje seçimlerimde her daim gözümü alan tonlardan birini dudakta denemek epey iddialı gelse de, sonuç oldukça çarpıcı oldu ve -kombinlenecek göz makyajını iyi seçildiğinde- hiç de tuhaf durmadı. Zaten Urnan Decay de, Vice serisinin bazı renkleri için "farlarımızdan ve göz kalemlerimizden ilham aldık" diyor. Bence Conspiracy de bunlardan biri!







İyi ki almışım dediğim bir ruj oldu Urban Decay Vice -Conspiracy. Ve fakat bu seriden aklımı çelen başka bir renk -henüz- yok. Bununla beraber, inceledikçe hayranlığım artacak diye düşünüyor ve yılbaşına kadar Vice standından uzak duruyorum! 




Mutlu Cumalar!

You Might Also Like

23 yorum:

  1. Başakcım haklısın sende tamamen bambaşka bir ruj gibi duruyor bilmesem apayrı iki ruj derdim ben bunlara :-)) sende duruşu benim daha çok istediğim ve kendimde de hayal ettiğim gibi olmuş .. bir de bu rengin ya da benzerinin matı yokmuydu acaba valla bakmaya korkuyorum seriye ben ama 99 tl olursa da alınmaz yani bari tanıtım fiyatından bir renk alayım ben de .-)) güle güle kullan canım .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim, Zeynep'in bugün biraz işleri var; ben yanıt vereceğim önce :)) Valla ben tüm renkleri incelemedim canım, korktum :))) Siteye bir göz atabilirsin. Ayrıca sitede şu an her alışverişe bu rujların 8 renginin bulunduğu tester hediye ediyorlar; 8 renk arasında Conspiracy de var. Bir de bir Youtuber 100 rengi de swatchlamıştı, videoya bir bak derim :) Çok teşekkürler İrem'cim, öptüm çok!!

      Sil
    2. İremcim bulabilirsen mat yapılı 1993 rengine bakmanı öneririm; kahve tonlarda, LE bir renk olarak sürüldü ve oldukça güzeldi :) tüm koleksiyona bakınca mutlaka denemek isteyeceğin birkaç renk çıkıyor,çünkü bloggerız (bağımlının kibarcası :)) bence de şu tanıtım fiyatı PP'i bozmaz, sen de fetvanı o yönde vermişsin hem :):)
      Sevgiler!
      Zeynep

      Sil
  2. Bir ruj iki kişide nasıl bambaşka duruyormuş, sahiden :) Fakat, ikinize de ayrı ayrı yakışmış :) Hatta bende de böyle dursa, bence hoş olabilir :) Zeynep'in söylediği 8 renk testerın hediye olması çok kafamı kurcalıyor ama kendimi tutuyorum :) Öpüldünüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 rengin içinde Conspiracy de var diyeyim mi Blana'cım? :))) Öperim!

      Sil
    2. 1 Ürün 2 Yorum ruj'un dudakta duruşundaki farklılıklarını sergilemek için bire br!Amasen beni baz alma Blanacım, benim dudaklarım renkleri olduğu gibi çıkartmıyor,allah filtreli yapmış onları kdgjdfl :D :D
      Vallahi bence 8 tester çok mantıklı,bir de Şule Karaok'un bir promosyon kodu varmış,bir kaç deneme boy ürün ekleniyor sepete, kafanı daha da kurcalamak gibi olmasın da eheh ^_^
      Öpüyorum çok!

      Sil
  3. Ause'cim, gerçekten tenden tene inanılmaz fark ediyor renk! Ben sıcak, Zeynep soğuk alt tonlu ve dudak renklerimiz de epey farklı olunca aynı ruj tamamen farklı görünebiliyor :) O yüzden özellikle renkli kozmetiklerde bu seriyi sürdürme arzusundayım ben :) Çok teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Renge bir kez daha bayıldım ruj her ikinize de çok yakışmış.Metalik görünüm sende daha belirgin ve "Evet işte bu"dedim.Bende UD'nin far haricindeki ürünlere pek ilgi duymasam da bu rujlara bir bakacağım.Çok doğru bir seçim olmuş,güzel günlerde kullanın.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün iki bloga birden yetişiyorum ben :))) Selinay'cım, evet bende tenden ve dudak renginden dolayı daha belirgin durdu metalik efekti. UD ile ilgili beğenilerimiz aynıymış; bence Vice rujları da seversin bu durumda :D Öptüm çok!

      Sil
    2. Selinay, ben de UD'in Naked 3 paleti hariç hiçbir ürününe düşkün olmamış, merak etmemiş biri olarak bu seriye bir bakmanı tavsiye ederim! ^_^

      Sil
  5. Harika bir yazi olmus ve ruj cok yakismis 💕 Yeni bir blog daha kesfetmis oldum bu konukluk sayesinde. Ben de iki gun once cream seriden native rengini aldim, heyecanla bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Sehercim;hem beğenmene,hem deyeni bir keşife sebep olmama :) Native çok tatlı bir pembeymiş! Eminimsana da çok yakışacaktır, yazısını merakla bekliyor olucam =)
      Çok Öpüyorum!

      Sil
    2. Seher çok teşekkür ederim :) blogu keşfetmene ve beğenmene de çok sevindim ^_^ Native gerçekten çok cic bir pembe, ama bence bir o kadar da iddialı! Güle güle kullan :) sevgiler!

      Sil
  6. Seçtiğin ruja bayıldııımmmm inanılmaz yakışmış, çok kıskandım :) Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fatma :))) Daha güzelleri senin olsun! Sevgiler!

      Sil
  7. Bence UD bile benim Conspiracy sürdüğüme inanmayacak galiba hahaha
    Rujlarınızın Kutuplarda nasıl duracağını merak ettiğinizde bendeki duruşlarını baz alın, mora meyilli solgun duduşlarımla en iyi bunu temsil ediyorum galiba :D
    1 Ürün 2 Yorum serisi fikriminde beğenilmesi ve tutmasından da çok memnunum, böyle yorumlar aldıkça çok mutlu oluyorum ^_^
    İnşallahdaha birsürü yazımız olur bu seride!
    İkiniz de çok çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  8. Bu rujun matı da çok güzel olmaz mı?
    Güle güle kullan Başak💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İlke'cim ya, bence matı da çok acayip olur! Aslında şu Yves Rocher'nin matlaştırıcı kalemiyle denemek lazım. Artık yılbaşından sonraya :))) Öperim!

      Sil
    2. Yves Rocher'nin yanında bir de Smashbox Insta-Matte'ı alıcam ki iyice mat olsun rujlar, çok iyi fikir İlke ben bunu denerim; her şey yeni yılda artık!

      Sil
  9. Güle güle kullan Başak ablam sen de <3 Apayrı iki ruj gibi durmuş ikinizdeki halleriyle. Bendeki duruşu da büyük ihtimal böyle olacaktır. Dudak biçimlerimiz renklerimiz aynı gibi. Ama çoook güzel bir renkmiş. Ben cesaret edemiyorum bu renklere :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem'cim, çok çok teşekkür ederim!!! Ya evet, dudak ve ten rengi inanılmaz fark ediyor! Aslında ben de almaya çok cesaret edemezdim; ama, Nilgün ve Zeynep fena gaza getirdiler diyeyim :))) Kocaman sevgiler!

      Sil
  10. Başak'çım muhteşem durmuş. Bu metalik rujlar da oldukça ilgimi çekmeye başlamışken, baştan çıkarıcı iki yazı var karşımda.. Ne yapacağımı şaşırdım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'cim çok teşekkür ederim!!! Bence deneme imkanın varsa bir bak :D Öptüm!

      Sil