cilt bakımı,

Mac Fruity Juicy Prep+Prime Fix Plus

07:30 Unknown 6 Comments


Merhaba!
Mac Fruity Juicy Koleksiyonunda yer alan Prep+Prime Fix Plus, şahane şişe tasarımı ve hindistan cevizi içeriğiyle kalbimi fethederek makyaj çekmecemde yerini aldı. Klasik versiyonundan farklı olarak çok hafif, insanı rahatsız etmeyen, yazı çağrıştıran hindistan cevizi kokusu insana ferah bir enerji katıyor.

Daha önceden klasik versiyonunun seyahat boyunu denemiş ve açık konuşmak gerekirse beklediğim randımanı ve etkiyi alamamıştım. Beklenti kısmında makyajı sabitlemek gibi genel bir hataya düşmedim; zira bu yüz misti makyajı sabitlemiyor; makyajı düzeltiyor. Bunu da makyajın yüzünüzde bir katman gibi durmasını, makyajınızın un kurabiyesi üzerine serpiştirilmiş pudra şekeri gibi durmasını engelleyerek sağlıyor. Beklentilerim tam da bu doğrultudayken klasik versiyonunu denediğimde bu yüzdeki makyajlı ve kuru görüntüyü alma, hafif nem sağlama başarısını vasat ve kısa süreli bulmuştum. Buna rağmen sanırım bu koleksiyon ürününün şişesi ve hindistan cevizi içermesi, ayrıca şişeyi sonrasında da kullanabileceğim düşüncesi önceki deneyimlerimi görmezden gelmemi sağladı.
İyi ki de öyle yapmış!

Elimde klasik versiyonun içeriği olmasa da, aradaki birkaç farklı madde benim bu üründeki deneyim ve memnuniyetimi çok arttırdı! Makyajımdaki kuru, katmanlı görünümü çok güzel gideriyor ve bu konuda performansı oldukça uzun sürüyor ve cildime çok güzel bir nem sağlıyor. Zaman zaman, gün içinde makyajlı veya makyajsız gerilen cilde uyguladığımda anında rahatlatıyor ve bu etkisi de uzun süre devam ediyor. Özellikle makyajlı olup herhangi bir nemlendirici süremediğim zamanlarda günü kurtarmama olanak tanıyor. Buna sebep, içeriğine hindistan cevizi özütü bulundurması olabilir diye düşünüyorum.

Klasik versiyonuyla arasında büyük performans farkı görmemin sebebi önceden kullandığım fix plus'ın seyahat boy olmasından ötürü kalitesinin farklı olması da aklımdan geçen ihtimallerden. Belki tam boy ürünlerde bu bariz farkı gözlemleyemezdim. Nitekim Blana şahane bir yazı hazırlayıp Fix Plus'ın bu iki versiyonunu da incelemiş ve fazla fark görmediğini söylemişti.(Detaylı incelemesi için tık tık)


İçerik olarak güzel fakat tertemiz değil. İçinde Parfüm, ve içeriğin son sıralarında yer alan Japonyada kozmetiklerde kullanımı yasaklanmış, cilt, göz ve akciğerlerde iritasyona sebep olabilecek bir koruyucu madde olan Phenoxyethanol içeriyor.

Ürün açıldıktan sonra 24 aylık kullanım ömrüne sahip, 100 ml ve 79 TL'ye Mac Online'da ve mağazalarında satılıyor.

Piyasada Fix Plus muadili bir çok face mist varken klasik versiyonunu tekrar alacağımı zannetmiyorum fakat, Fruity Juicy koleksiyonunda yer alan bu versiyonundan oldukça memnunum. 

Umarım bu inceleme yazısından memnun kalmışsınızdır.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş


You Might Also Like

6 yorum:

  1. ben de özellikle bu kokulu yeni versiyonlarını sevdim hep almayacağım dediğim halde gidip gidip yine alıyorum :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç planda yokken almışım ama iyi ki almışım gerçekten klasik versiyonuna göre bende daha pozitif bir etki bıraktı. =)

      Sil
  2. Bu seriyi en güzel fotoğraflayan sizsiniz, fotoğrafa bakmaktan yazıyı zor okuyorum :) Makyajı ciltle güzel bütünleştirmesini sevdim ancak fiyatı yüksek bence, uygun fiyatlı muadillerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten çok isteyerek, keyifle, zaman ve emek harcayarak yaptım çekimleri. Beğenmeniz ve takdir etmeniz beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim. ^_^
      Fiyat olarak yüksek, piyasada bir çok ürün var benzer işi yapan, mesela Uludağın termal mistlerini merak ediyorum şu sıra; üstelik spf içerikliler de.
      Sevgiler!

      Sil
  3. Aklımı çeliyorsunuz Zeynep Hanım. Blana'nın yazısını da okumuştum. Termal sular, makyaj sabitleme spreyleriyle idare ediyorum. Belki şu kalabalığımı azaltınca hala satılıyorsa alırım. Ah o çiçekler, meyveler diyorum :)))) Çok öpüyorum canımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal sular en mantıklısı, fiyat performans açısından özellikle. Mac'in fiyatı kesinlikle gereksiz. Ben kendime yenildim memnun kaldım performansından ama vazgeçilmez bir ürün değil kesinlikle, kesinlikle keyfi bir alışveriş için uygun bir ürün.
      Öptüm kocaman!

      Sil