amplified lipstick,

Mac Amplified Lipstick: Dubonnet Ruj

07:30 Unknown 8 Comments


Merhaba!
Bugün sizinle Mac ruj koleksiyonunun belki de en başarılı ünvanını hak eden Amplified bitişli serisinin Dubonnet rengini inceleyeceğim.

Dubonnet; Mac tarafından koyu şarap kırmızısı olarak betimlenmiş. Doğru olmakla beraber biraz eksik nitelendirilmiş. Dubonnet alev alev bir renk, soğuk, koyu bir ateş gibi. Kahve kiremit alt tonlar ve sıcak yansımalar barındırıyor. ışıkla beraber rengi, tonu, sıcaklığı, soğukluğu değişiyor. 

Amplified yapılı olmasının avantajlarıyla tek katta rengini tamamen veren, ve kremsi bitişe sahip, bu kremsilikten ötürü gelen yarı parlak bir duruşu var. Opaklığından ötürü ağırlık yapmayan tok bir yapıya sahip. Yine kremsiliğinden ötürü, dudakları kurutmuyor hatta nem sağlıyor! Dudaktaki kurulukları vurgulamıyor, çizgilere dolmuyor, homojen şekilde uygulanıyor ve saatler ilerlerken dudak çeperlerinde çizgilenme, taşma yapmıyor.

Kalıcılığı hiç sorunsuz 5 saat sürüyor, bu süre yememenize göre uzayabiliyor. Silinirken de homojen siliniyor ve geriye tatlı bir ton kalıyor; ki dudaklarımda bıraktığı bu tona ayriyeten bayılıyorum! 
Alttaki fotoğraflarda ilk uygulandığındaki ve 7 saat sonrasındaki duruşlarını görebilirsiniz.

Tüm kırmızı rujlar arasında, tonu ve şahsına münhasır yapısı, duruşuyla sıyrılan bir ruj olduğunu düşünüyorum Dubonnet'in. Ayrıca evrensel bir kırmızı diye de tanımlayabilirim. Bir çok ten renginde, ten saç, kaş kombininde güzel duracak ve fakat asla kimsede benzer durmayacak bir renk. Google'a rujun ismini yazıp görsellere bakarsanız ne demek istediğimi net biçimde anlayacaksınızdır.

Rujla ilgili minik bir olumsuzluk, Amplified yapılı kremsi ve kaygan sürümü olan bir ruj olduğundan dikkatle sürmek gerekebilir, özellikle alışana kadar ve yaz aylarında. Buzdolabında bir süre tutmak da bu minik sorun için güzel bir çare. Bir de dudak içlerindeki fazlalığı alın ki, dişlere bulaşmasın.

Bu ruju her şeyiyle çok seviyorum, hatta yazarken canım çekti kelimenin tam anlamıyla ve kalkıp sürdüm. :) Amplified serisi ise daha fazla rengini temin etmek istediğim bir seri!

Standart olarak 3gr'lık ürüne sahip Mac Dubonnet ruj, kalıcı seride, mağazalarda ve online satışta, 69 TL'ye bulunabilir. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş

You Might Also Like

8 yorum:

  1. Ay duruşu muhteşemmiş Zeynuş, nasıl güzel bir renk böyle! Üstelik silindikten sonra bildiğin Brick-o-la olmuş! Bayıldıım!!!! Güle güle kullan bebişim! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bebişim! Ben de rengine ve yapısına hasta oldum, sayesinde amplified seriye sardım. Geçtiğimiz hafasonu Blankety peşinde koştum bu yüzden :D Sende ve Blana'da duruşunu da merak ediyorum; size de yakışacağına eminim ama nasıl bir kırmızı duracak onu görmek istiyorum. Bukalemun gibi bir kırmızı <3
      Öperim çok!

      Sil
  2. bu sana çook yakışmış Zeynepcim kesinlikle herkesin bir kırmızısı var yani bu da seninki yani.. güle güle kullan sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İrecim, bu herkesin kırmızı olacak bir ruj ama herkeste de bambaşka duracak bir renk. Herkese sürüp duruşunu görmek istiyorum adeta ^_^
      Teşekkür ederim, Sevgiler!

      Sil
  3. Bir taşla iki kuş olmuş! Benim So Me hikayesi gibi :D Benim kırmızımı hala arıyorum ben bu senin kırmızın cidden! Nicki's Nude 'dan sonra favori Amplified ruju! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin so me hikayen şahane bir ayrıntıydı! Yaşasın Amplified rujlar, o seriye dadanma hayallerim var, amin!
      Öperim <3

      Sil
  4. Senin sayende bu ruju alacağım Zeynuş😍 Ama bende bu kadar güzel duracak mı bilemiyorum🙈 Şahane bir renk ve amplified benim de mac de en sevdiğim seri olabilir😍 Silinirken de böyle homojen iz bırakan rujlar her daim favorim👌🏻 Güle güle kullan canım elfim, koskocaman öpüyorum❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam neyse ki sebebin olmadım, Mac mua'sının da onayıyla Hot Tahiti'ye benzerliği bu masraftan kurtardı. İlk fırsatta ikisini karşılaştırmalıyız, büyük merak içerisindeyim. =) Amplified seri hak ettiğiğ kıymeti görmüyor, üzülüyorum vallahi.
      Teşekkür ederim minik pony'm öperim çok! <3 <3

      Sil