güneş kremi,

Solante Tele Rubor Spf50 Güneş Kremi

22:30 Glam Sight 0 Comments


















Merhaba, 
Bugünkü ürünümüz Solante Tele-Rubor Spf50 güneş kremi.

Aslında bu ürünün tinted versiyonunu istiyordum ancak eczane bunu verdi. Benim amacım hem güneşten korunmak hem de fondoten kullanmayacağım için cilt eşitsizliklerimi yoketmekti. Bu yüzden ilk önce bir hayal kırıklığı yaşadım. Ancak ürünü kullanınca bu hayal kırıklığı tamamen geçti. Renksiz bir krem ama cildi eşitliyor, gözenekleri küçültüyor. Aslında kremin amacı güneşten korurken aynı zamanda rozasea kaynaklı kırmızılıklarla savaşmak. Uzun vadede bunu yapabilecek mi birlikte göreceğiz ancak kısa vadede bile amacının çoğunu yerine getirdiğini söyleyebilirim.





Biraz yoğun bir yapıda ve yüzünüze az bir miktar uygulamanız gerekiyor çünkü o miktar bile tüm yüzünüze yetiyor. Fazla uygularsanız ciltte kusma yapabilir, beyaz bir görünüm yaratabilir. Miktarı doğru kullandığınızda ne kadar terlerseniz terleyin kusma yapmıyor. Verdiği o hafif ve sağlıklı parlaklık, eşitlediği cildiniz ile bütün yazı ten ürünü kullanmadan geçirebilirsiniz. Ben günlük makyajımda göz altı kapatıcısı haricinde ten ürünü kullanmıyorum, sadece bunu sürüyorum. Pudraya bile gerek duymuyorum ki daha önce de söylediğim gibi T bölgem aşırı parlama yapar. Bu ürünle bu parlamayı saatlerce yaşamıyorum, yaşadığımda da bir peçete yardımı yetiyor.

Cildimde reaksiyona sebep olmadı, sivilce yapmadı. Bu noktada size bir uyarım olacak. Kremi sürdüğünüz günün gecesi ne kadar yorgun olursanız olun mutlaka yüzünüzü yıkayın. Güneş ürünleri ciltte bariyer oluşturuyor ve dolayısıyla uzun süre kaldığında gözeneklerinizi tıkayabiliyor. Yıkamadığım gün ertesi sabah yanaklarım kaşınmış ve minik bir sivilce bırakmıştı. Temizleyince 1-2 saate hepsi geçti.

Bunların dışında güneş koruması da başarılı, yüzüm yanmadı kızarmadı. Kısacası hassas ciltler için özellikle rozasea hastaları için mükemmel bir ürün.


Sevgiler,
Ece

You Might Also Like

0 yorum: