cilt bakımı,

Neal's Yard Remedies POWER BERRY Daily Moisture Günlük Nemlendirici

09:00 Glam Sight 2 Comments


photo credit: simplyrachel.co.uk



Bugün sizlere ülkemizde pek duyulmamış ve maalesef bulunmayan ama çok güzel bir markadan, 'NEAL'S YARD REMEDIES' ten bahsetmek istiyorum. 


Neal's Yard Remedies benim çok sevdiğim, İngiltere menşeili, doğal ve organik içerikli ürünleriyle dikkat çeken bir marka. cilt Bakımından, Anne ve Bebek Ürünlerine, Takviye Doğa İlaçlardan Makyaj Serisine ve Aroma Terapiye kadar uzanan geniş bir skala var.  

Neal's Yard Remedies 1981 yılında Londra'nın merkezinde yer alan Covent Garden'ın Seven Dials denen bölgesinde açıldı. Şu anda bulunduğu inanılmaz tatlı, masal gibi sokakta yine bir peynir dükkanları bulunmakta, sokağa adını vermekteler. Girseniz aşık olup çıkmak istemeyecekseniz; en azından bana öyle olmuştu. 





Neal's Yard Remedies - Covent Garden, Seven Dials
photo credit: relocabroad.com  


Sevgimin tek sebebi bunlar değil tabii ki; Neal's Yard Remedies  %100 vejetaryen, cruelty-free bir marka; Leaping Bunny, PETA ve FRAME sertifikalı. Hayvanların hakları ve yaşamına olduğu kadar insan haklarına da saygılı; Fairtrade yapan UN (BM) Global Compact adındaki oluşuma katılarak İnsan Haklarına, İşçi haklarına, Doğa'nın korunmasına söz vermişler. Paketlemelerinde geri dönüştürülebilir, doğada kaybolabilir maddeler kullanmaktalar. Ürünler sadece doğal değil ogranik de ve bunun altını özellikle çiziyorlar.

Ürünleri;

  • Silikonlar -  (cildi kaplayıp cildin doğal işleyişine sekte vurmaktadır.)
  • Mineral yağlar - (petrolden üretilmekte ve cildi tıkama eğilimi göstermektedir.)
  • Parabenler -  (hormonal dengesizliklerle ilişiklendirilmiştir.) 
  • GDO- (Uzun vadede sonuçlarının ne olacağı kestirilememektedir.)
  • Phthalates - (İnsan ve hayvan hayatında toksik etkileri görüldüğü rapor edilmiştir.)
  • Propylene glycol - (petrolden üretilmiştir.)
  • Hayvan testi - (gereksiz ve zalimce.)
  • DEA - (kanserle ilişiklendirilmiştir.)
  • EDTA - (ağır metaller içermekte ve doğada çözünememekte.)
  • Acrylates - (Petrolden üretilmektedir.)
  • Nano - (uzun vadede sonuçlarının ne olacağı kestirilememektedir.)
  • BHT (nefes almada güçlük ve akciğerlerde yetersizlğe sebep olabileceği saptanmıştır) 

    İÇERMEMEKTEDİR

    İçerikler, bütün hayvan yapmayan markalar, vegan,vejateryen, organik markalar hakkında engin bir bilgim olmasa da, bu marka ile edindiğim bütün bilgiler ve birebir deneyim ile gözümde oluşan imajları kaliteli ve etik oldu.


    Kısa markayla tanışmamdan bahsedeyim. Benim bu markayla tanışmam bir arkadaşım aracılığıyla oldu. Onda olan yaban gülü içerikli bir kremi rosacea yüzünden kızaran yüzüme son derece iyi gelince, o kırmızılığı %90 azaltınca şoka girmiş hayran kalmıştım. İngiltere'ye gidersem mutlaka alacaklarım listemin en başında yerini aldı bu marka; o zamanlar İngiltere'ye gitmek gibi bir ihtimal veya planım yoktu. İngiltere'ye gidince de tabii ki sözümde durdum ve cildimin  ihtiyacına göre son derece yardımcı ve bilgili satış danışmanının da yardımıyla bir kaç ürün aldım.

    Gelelim bu çok sevdiğim markanın bugün sizlere tanıtacağım ürününe.




    Power Berry Daily Moisture

    %94 Organik içerikli, içerisinde acai meyvesi, goji meyvesi, çay üzümü meyvesi gibi anti-oksidan açısından zengin meyvelerin özü var. Cildin ışıltısını arttırma ve genç cildi korumayı vaad ediyor.

    İçeriğinin en başında su yer almakta, bundan ötürü de oldukça hafif yapılı bir ürün. Buna rağmen oldukça güzel bir nemlendirme kapasitesi var. Cilt tarafından kısa sürede emiliyor ama sonrasında yeterli nem alamamış hissiyatı yaratmıyor. Sanki daha çok cilt tarafından emilip yüzünüzü alt tabakada nemlendirme işine bakıyormuş gibi yüzünüzü yumuşacık bırakıyor. Kızarıklıkları azaltıyor. Hem de çok güzel azaltıyor.

    Her şeye reaksiyon vermeyi, alerji olmayı marifet sanan bünyem bu ürüne karşı en ufak bir tepki vermedi; sevdi, sıkı sıkı sarıldı hatta! Oysa her şeye biraz tepki verip alışır ya da alışmaz; işleyişimiz bu yönde. (Canım genlerim)

    Çok soğuklarda veya cildiniz başka sebeplerle susuz kaldığında kuruduğunda tek başına yeterli gelmeyebilir, fakat ben bu ürünü düzenli olarak günde iki kez kullandığımda o bazen özellikle rosacea'lı yanağımı yüzümü pul pul eden, kurutan, makyajın korkunç durmasına sebep olan görüntüyle en soğuk havalarda bile karşılaşmadım. - Yaz ayından beri kullanıyordum.-

    Yine de cildinizin çok kötü ve çok kuru bir döneminde başlarsanız etkisini daha uzun bir sürede görebilirsiniz ve bu size yeterli gelmeyebilir, özellikle sabırsız ve düzenli cildini nemlendirmeyen biriyseniz.


    Paketlemesi çok güzel.
    Şişesi koyu mavi, kalın camdan ve oldukça dayanıklı, pompasıyla beraber geliyor. Oldukça hijyenik ve kullanışlı, camı kalın olmasına rağmen pek de ağır değil. Fakat yanınızda taşımak istemiyorsanız pompasıyla bir kaba aktararak oldukça kolay. Tek eksi yanı pompasının ara sıra tutukluk yapması, böyle bir durumda pompayı gevşetip yerinden çıkarıp tekrar takınca sorun gideriliyor. Nadir olduğu için göz ardı edilebilecek bir problem benim için.


    İçeriği şu şekilde; 



    Organik olduğu için uzun uzun kullanma süresi yok, ve bu kullanma döneminin sonuna geldiğinizde ürün zamanının geldiğini koku değişimiyle size belli etmeye başlıyor. 

    Peki normalde Kokusu? MÜKEMMEL! Genelde doğal ve organik olunca ürünlerin korkunç kokması gerekiyormuş algısını bize kimler yerleştirdi bilmiyorum; fakat POWER BERRY, Big babol gibi, karışık meyveli şeker ya da sakız gibi kokuyor. Ben de dahil bu nemlendiriciyi koklayan her tanıdığım kokusunun güzelliğine deli oldu.Keyifle, severek kullandım. 

    İngiltere'ye gitsem tabii ki alınacaklar listemde. Ama öncesinde bilgili, ilgili, iyi eğitilmiş danışmanlarına cilt kusurlarımı ve problemlerimi anlatıp,hangi ürünlerini kullandığımı belirterek ne önereceklerini dinlemek isterim. Çünkü ihtiyacınızı sizi söğüşlemek için şişirip, ihtiyacınız olmayan, size cevap vermeyecek en pahalı ürünlerle gelmiyorlar. -Ülkemizde ise 20 yaşındaki insana 400tl'lik anti-aging ürünü satmaya çalışırlar.-



    Diğer Neal's Yard Remedies ürünleri gibi mineral yağlar, paraben, sentetik koku veya renkler, silikon, phytalat içermiyor. İlginç bir ek daha çay da içermiyormuş, ama bu ne demek inanın anlamadım. Çayın kötü bir etkisi mi var? Gerçekten, birisi söylerse sevinirim!

    Fırsatınız olursa herhangi bir dükkanına ama özellikle Covent Garden'daki o güzel sokaktaki dükkanına gidip tüm ürünleri karıştırmanızı, danışmanlarla sohbet etmenizi ve hoşunuza giden ürünlerini denemenizi tavsiye ederim. 

    Sitelerininden alışveriş yapmadım, fakat yazdıkça özelmim kabarıyor, bu konuyla ilgili birgelişme olduğunda güncelleyeceğim. Bu arada da siz de
    http://www.nealsyardremedies.com/home adresinden sitelerini ziyaret edebilir, şubelerinin yerlerini öğrenebilir, ürünlerini inceleyebilir ve Avrupa'da yaşıyor veya yaşayan bir tandığınız varsa alışveriş yapabilirsiniz.

    İlk kez bir cilt bakım ürününü inceledim, hem de en sevdiğimle başladım. Eksik olabilecek yönlerini de vurgulamaya çalıştım objektif kalarak fakat

    eğer eksik gördüğünüz, merak ettiğiniz başka yönleri varsa lütfen sorun, söyleyin! 

    You Might Also Like

    2 yorum:

    1. Ay önünden geçip içeri girmedim!!!! Bugünkü göz kremi yazını da okuduktan sonra oturup ağlayasım geldi şu an itibariyle :( yalnız, Nisan'da Londra'ya gidecek arkadaşıma siperiş edebilirim gibi geldi :) Ben bir siteye bakayım! Çok teşekkürler yorum için, sevgiler!

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. yaa keşke erken yazabilmiş olsaydım! ama arkadaşın gidiyorsa yine bir ihtimal var ^_^ kesinlikle sitelerini bir incele, aklına takılan şeyler varsa cevap bulursun, hatta maille cilt tipini belirtip öneri bile isteyebilirsin,dönüş yaparlar gibi geliyor :)
        çocuklar için de güzel ürünler var sanırım, belki çocukların için lazım olur. ben siteye girdim mi çıkamıyorum anlaşılan. :D :D
        bir yazı daha geliyor, favori ürünümü sona bıraktım! :)

        Sil