eyeshadow,

Sephora VIP Pass Eyeshadow Palette - Mini Far Paleti İncelemesi

12:30 Glam Sight 0 Comments



















Sephora'nın bu mini far paletini, sevgili tavsiyesever'in instagramında yaptığı çekilişten kazanmıştım. Kendisine burdan tekrar teşekkür ediyorum :)
Bu palette 8 renk bulunuyor. Üst taraftaki 4 renk daha doğal ve sade renklerden oluşurken, alttaki 4 renk daha iddialı renklerden oluşuyor. Ben bu makyajımda iki taraftan bir kombin oluşturdum ve ortaya böyle bir sonuç çıkardım. Umarım beğenirsiniz.






 



Farlar pigmentli, tozutma yapmıyorlar. Özellikle nemli bir fırçayla kullanıldığında daha canlı ve daha kalıcı hale geliyorlar. Baz olarak Mac Paintpot Painterly kullandım. 



Paletin en zor parçası mavi renk gibi görünse de aslında oldukça kullanışlı ve her ortama uydurulabilecek bir renk. Paletin ilk rengi ise Wet'n Wild Brulee farı ile birebir aynı renge ve aynı işleve sahip. Renkler açısından en sevdiğim yönleri blendinge çok açık olmaları. Neyi neyle blend ederseniz edin, ayrı ayrı alakasız görünseler de birleştirdiklerinde oraya çok başarılı sonuçlar çıkabiliyor. Açıkçası far kullanmayı pek beceremediğimi itiraf etmeliyim. Göz kapaklarımın yapısı nedeniyle far camiasına çok uzak kaldım o yüzden bu konuda çok yaratıcı olduğumu söyleyemeyeceğim ama işini bilen ellerde harikalar yaratabilirsiniz bu paletle :) 








Gördüğünüz gibi minnak bir palet ama farlar oldukça yeterli. Mıknatıslı bir kapağı var ayrıca alt tarafını destek olarak kullanıp paletinizi tablet gibi oturtabiliyorsunuz(Mükemmel tarif!) 
Ben fırça olarak Real Techniques Detailer Brush kullandım.






Sevgiler,

Ece

You Might Also Like

0 yorum: