ange ou demon,

Givenchy Ange ou Demon Le Secret - The Poetry of a Winter Fragrance EDP

20:09 Glam Sight 0 Comments





Merhaba, 

Bugün size tanıtacağım ürün, gurme kokular klasmanından Givenchy Ange ou Demon Le Secret Poesie d’un Parfum d’Hiver yani hepimizin anlayacağı şekilde yazacak olursam The Poetry of a Winter Fragrance :)



Aslında bu parfümü ilk aldığım gün, bittiğinde bir şişe daha alacağımı hiç düşünmemiştim. Nasıl oldu ben de bilmiyorum ama trendyol'da tekrar görünce tekrar bir şişe edindim. Kokunun üst notaları çay ve portakaldan, orta notaları zambak yasemini ve zencefilli çörek, alt notalarında ise misk ve pralin bulunuyor. Yani ne çok şekerli, ne çok ekşi(citrusy) ne çok çiçekli, ne de çok baharatlı bir koku. Tam olması gerektiği gibi, tüm notalar homojen şekilde dağılmış, abartıdan uzak ama bir yandan da etkileyiciliğinden bir şey kaybetmemiş, kışa ithafen çıkarılmış olsa da her mevsim güvenle kullanabileceğiniz bir parfüm. 


Ben burdayım diye bağırmıyor ama dikkat çekiyor. Bir yandan sıcaklığıyla sizi sararken, diğer yandan keskin notalarıyla merakınızı uyandırıyor. Seksi olduğunu söyleyemem ama oldukça özgüvenli. 


Bende bariz şekilde kendini belli eden notalar çay, portakal, yasemin ve pralin oldu. Açılışı portakal ve çay ile yaptı. Tüm notalar  geçişlerini tamamladıklarında ise yerini yasemin ve miske bıraktı. 

Bu baskın notalar tenden tene değişebilir, benim tenim soğuk ve kuru. 

Gece kokusu olmak için fazla dengeli bir parfüm, hafif kaçacaktır. Ancak bunun haricinde her yere, her ortama rahatlıkla uyum sağlayabilir. En güzel tarafı ise güzel kokacağım derken etrafınızdaki insanları boğma riskinizin az olması çünkü dediğim gibi dengeli bir koku. Aşırılığa yer yok.

Şişe tasarımına gelince, Givenchy'nin Ange ou Demon serisindeki her parfümde olduğu gibi kristal damla şeklinde bir şişesi var. Kapağı altın renkte. Tasarlayan kişi, kokunun karakteristik özelliklerini olduğu gibi şişeye yansıtmış. Daha şişeyi görür görmez içindeki sıvının nasıl kokabileceği hakkında fikir sahibi oluyorsunuz. Kutuyu da es geçmemişler. Şişedeki şıklık kutuya da yansımış.






Bu parfüm ara ara trendyol'da satışa çıkıyor. Doğrusunu söylemek gerekirse kozmetik mağazalarında kendisine hiç rastlamadım, dikkat etmemiş de olabilirim. Bu nedenle fiyat bazında tek ölçütüm bu site olacaktır. 50ml 160tl'ye satılıyordu en son. 



Parfüm hakkında tek sıkıntım, adı çok uzun olduğu için hangi parfümü kullandığımı soran kişilere söylemeye üşeniyor olmam :) Ki emin olun soranı çok oluyor. Siz de "Givenchy Ange ou Demon'ın altın renkli olaı işte canıım" deyip geçiniz.
Sevgiler




You Might Also Like

0 yorum: