far,

Mac Paintpot Painterly İncelemesi

20:58 Glam Sight 0 Comments





Yazıya başlamadan önce küçük bir uyarı. Eğer pembe alt tonlu değilseniz ve sırf çok övülüyor diye denemeden aldıysanız lütfen bu harikulade ürünü suçlamayınız zira bu arkadaş pembe alt tonlu ciltlere cuk oturuyor.

Şimdi başlayalım :)


Öncelikle Mac'in Paintpot serisi bir krem far serisi. Yani o seriye ait olan bu Painterly rengi de aslında bir krem far. Ancak far bazı olarak daha başarılı bulunduğundan her yerde far bazı adı altında geçmeye başladı. Mac'e gidip de "Painterly far bazı var mı" diye sormayın yani, sonra trip atıyorlar. Ki ben öyle demediğim, sırf "Painterly stoklarınızda var mı" dediğim halde "Yalnız aklınızda bulunsun o baz değil far" dendi. Klasik Mac çalışanları diyip geçiyorum.

Painterly, kolayca yayılıp hızlı sabitlenen bir ürün öncelikle. Göz kapaklarını başarılı bir şekilde nötrlüyor. Ancak elinizin ayarına dikkat etmezseniz birikme ve (göz kapaklarınızın kondüsyonuna göre) katlanma yapabilir, dikkatli olun. Sırf eyeliner+rimel+kapatıcı ile yaptığınız makyajlarda bile fark yaratabiliyor. Gözleriniz daha canlı duruyor, eyelinerınızı daha iyi belli ediyor.

Far bazı olarak da başarılı. Farın rengini daha canlı hale getiriyor ve daha uzun süre solmadan koruyor.

Ancak benden başka yapan var mıdır bilmiyorum ama Maybelline Fit Me bulamadığımda ya da ağır makyajlarımda ben bu ürünü concealer(kapatıcı) olarak ya da onun altına uyguluyorum. Biliyorum bu hareket bana birkaç seneye kırışıklık olarak dönecek o yüzden evde denemeyiniz :)

Çabuk kuruduğundan bahsedilmiş ancak ben böyle bir şey yaşamadım. Ürün yaklaşık 1-1.5 senedir benimle ve hala aynı yapıda. Bu arada bu kadar zamandır neredeyse sürekli uygulamama rağmen daha çeyreğini bitiremediğimi söylemeliyim.


Benim Mac Paintpot Painterly ile ilgili görüşlerim bu şekilde. Siz de deneyimlerinizi yorumlara yazarak paylaşabilir, istediğiniz soruyu sorabilirsiniz

Sevgiler

Ece


You Might Also Like

0 yorum: