alışveriş,

Alışveriş - Ekim 2016

03:19 Unknown 13 Comments


Herkese Merhaba!
Geçtiğimiz haftaki bitenler yazımda da bahsettiğim gibi, Project Pan süresince aylık olarak Alışverişlerimi yazıya dökmeye karar verdim; böylece azcık utanacak yüzüm olur da alacaklarımı biraz kısıtlarım belki; yoksa bu ne biçim Project Pan olur? Gerçi dünkü alışverişim ile anladım ki; bende utanma arlanma yok. Gerçi bu Kasım Alışverişi yazısının konusu; biz Ekim ayında aldıklarıma bakalım;



L'oreal Glam Shine Balmy Gloss& L'oreal Colour Riche L’Extraordinaire Lip Color: Bu iki ürünün de ıslak parlak bitişli olduğunu ve benim ıslak bitişli dudak ürünlerini, lip gloss'ları sevmediğimi bilen herkes "Senin derdin ne dostum?" diye düşünebilir. Ben de düşündüm; fakat kendileri anlaşılmayan bir sebepten Gratis'te günübirlik 2,90TL'ye inmişti, başka bir şubesinde böyle bir durum yoktu anladığım kadarıyla. Bu yapılan jesti es geçemezdim. Yazıları gelecek.
Avon Foot Works Rough Skin Remover: Yaklaşık 8 senedir kullandığım ve çok sevdiğim ayak peeling'i. Oldukça ilginç bir kullanımı var. Arada bitince almayı unutsam da her aldığımda mutlu oluyorum. Yazısı geliyor. 

R.o.c.s Sensation Whitening Diş Macunu: Bu markayı sanırım 3 yıla yakın olacak kullanıyorum. Bu çeşidi mutlak favorim! Tadını hassasiyet yaratmamasını ve hafif diş beyazlatma etkisini çok seviyorum. Kendisi favori diş macunlarımda 1. sırada yer alıyor. İndirimdeyken almamak olmazdı!

Nip + Fab Glycolic Fic Daily Cleansing Pads: Bu marka ülkemize 2015'in başında geldi, ve ben yılbaşının ertesi günü Watson's kataloğunda gördüğümden beri merak ediyordum, 40% indirimde daha fazla direnmeden aldım. 3 haftadır kullanıyorum, yazısı gözlemlerimden emin olduğumda, ki bu yakında demek, burada olur. 
H&M Metallic Lip Colour - Roaring Twenties: h&m yepyeni bir makyaj koleksiyonu çıkartmış ve içinde metalik bitişli bir ruj serisi var, hepsine aşık oldum. İnanılmaz pigmentliler ve yumuşacık sürümleri var. İçimdeki canavar hepsini almak istiyor ama şu an için benim için koleksiyonun en güzel rengi, pembe platin renkteki Roaring Twenties'i aldım. Kendisine layık bir makyaj yaptığımda yazısı gelecek. :)

Nyx Micro Brow Pencil-Taupe: Elimdeki bitince tabii ki hemen yenisini almam kaçınılmazdı, makyaj koleksiyonumda başka bir kaş kalemi de yok, inanabiliyor musunuz? Detaylı yazısını okumamışsanız Burada 

L'oreal Color Riche Cameleon 601: Bu da ilk sıradaki L'oreal'ler gibi Gratis'te indirimdeydi ve 5.90tl'ye inmişti. Rengine aşığım şu aralar. Tam bir denizkızı kalp kalp kalp

Nyx Hd Concealer (11) Lavender: İlk tüp'ün dibini sıyırırken yenisini alma telaşına kapıldım tabii ki. Bulmak için de biraz uğraştım ama kendisi olmadan makyajım eksik kalıyor. İhtiyaç!
Carolina Herrera Good Girl EDP: Bu parfümü almamın sorumlusu varsa o da Ece'dir. Parfüm daha ülkemize adım atmadan Ece çoktan parfümü keşfetmiş kedi gibi merakla gelmesini bekliyordu, tabii bu sırada heyecanını benimle de paylaşıyordu. Parfüm geldiğinde beraber deneme fırsatımız oldu, sonra aklımdan çıkmadı. Çok spoiler vermek istemiyorum da. Kendisine layık bir çekim yaptıktan sonra yazısı gelecek.

Ekim ayında çok da fena bir performans sergilememişim, bu aldıklarımdan çok daha fazlasına direndiğimi düşünürsek özellikle. Hatta Gratis'in sürpriz çılgın indirimi ve beni yoldan çıkartan parfümüm olmasa oldukça edepli bir biçimde Ekim'i sonlandırabilecektim.

Edebin darısı Kasım ayına demek istiyorum ama dün zıvanadan çıktım azıcık. Ama bu ay renkli kozmetik almadım (henüz) bundan ötürü gururluyum (şimdilik) =)
Siz geçtiğimiz ay, hatta bu ay neler aldınız? Neleri aldığınıza ve almadığınıza pişman oldunuz? Paylaşırsanız sevinirim :)

Bir sonraki renkli macerada görüşmek üzere!
Zeynep




You Might Also Like

13 yorum:

  1. Şekerim bence parfüm ve rujlar dışındakiler ihtiyaç ehihih :) Ya Zeynuş ne diycem! Dünkü makyaj aktivitesinde YSL'nin rujuyla strobing yaptı ya Mustafa, sence HM'de öyle buzlu şeffaf ve pırıltılı ruj var mıdır? ya da bu sendekiyle de olur mu? Rengi bu fotoda baya açık geldi bana ama? Dur bence kesin aynısından başka markada buluruz; araştıralım :) Güle güle kullan aldıklarını, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm de bir tür ihtiyaçti bence elzem ve elzem olmayan diye ayirirsak 😂😂 HM rujun swatch'unu attim sana bence strobing icin fazla simli; o ysl ruju bi görmem lazim, bence de ona dupe bir sey kesin vardir! Hemen arastirmalara başlayalim 😊
      Teşekkür ederim, öptüm!

      Sil
  2. vallahi o loreal indirimini ben de görseydim alırdım yani :-))) NYX HD concealerı ben de alacağım yılbaşına kadar elimdeki kapatıcıları epey bir azaltmayı hedefliyorum .. şu nip+fab ürünlerini ben deneyemedim bir tek sanırım ki .. neyse o da bir sonraki indirime artık :-)) güle güle kullan hepsini yorumları bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O indirim kaçacak gibi değildi İremcim, insanı yoldan çıkartıyorlar :) Yeni yılda Nyx'in stok problemi bitecekmiş diye duymuştum, en dogru zaman olmuş olur o zaman 😊
      Nip+Fab koleksiyonu geliştiriyor, şimdi cilt tipine göre seriler de cikartti aklinda olsun İremcim, sitelerine bir göz at belki cezbeden bir sey bulursun indirim için :)
      Çok teşekkür ederim, ben de yazmayi sabirsizlikla bekliyorum 😊
      Sevgiler!

      Sil
  3. Gerçekten çok hoş parçalar almışsınız güzel günlerde kullanmanızı dilerim zannedersem iki arkadaşsınız :) biriniz de meslektaşım sanırsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2 arkadaşız, Ece Psikolog olanımız; güzel bir ortak noktanız var 😊
      Çok teşekkür ediyorum, daha güzelleri sizin olsun:)
      Sevgiler!

      Sil
  4. Zeynuş bana ne demeli!.. Sen masumsun bence :)))) İki aydır tek bir şey almayan bendeniz, bu hafta sonu tüm sınırları yıktım, utancımdan da yazamam :)) Ya biz Zara'ya neden girmedik, ben parfüm koklayacaktım :) O Nip fablar kesin ihtiyaçmış, ben dragonshota bayıldım bu arada :) Loreallaerim için de buradan da teşekkür ederim canım <3 NYX lavanderı ya da mufe hd lilayı vs bulamıyorum, o yüzden iyi ki almışsın bence :) Hepsini güle güle kullan :)
    Kocaman öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana aldiklarini özelden bile göremedim neler yaptin merak ediyorum nolur paylaş 😂😂 Ya Zara'yı tekrar bulamadık ki, avm mi gezdik spor mu yaptik belli değil 🙈🙈 Bir dahakine bakarız 😊
      Nip+Fab bende senin yüz temizleme jeli hastaliğina benzer bir etki yaratmiş olabilir; hunharca yedeklemek istiyorum! Dragonshot'ı daha denemedim ama beğenmene çok sevindim, 2. Sirasinda alkol olan serumuyla değiştirmekle iyi yapmişim 😂😂
      Nyx lavender'ı Cevahir'de buluruz belki; ben orada bulabildim. Ama açik konuşayim şimdi de UD'nin lila corrector'ini merak ediyorum :( :(
      Teşekkür ederim canımcım, sen de güle güle kullan 😊
      Çook öptüm 😘😘

      Sil
  5. Cok abartmamissin bence, ihtiyactir ihtiyac :P Gule gule kullan. Nyx Hd Concealer'in Lavender rengini stokta yakalarsam ben de almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok fena gitmemişim, insanın neye ihtiyaç duyacağı belli olmaz ki 😂
      Stok sıkıntısı önümüzdeki aylarda çözülecek sanirim, umarim rahatça bulabilirsin; uygun fiyatta benzer bir ürün bulamadim ben henüz. Ama fiyat hariç benzer olarak Urban Decay'de de lila corrector mevcut :)
      Sevgiler!

      Sil
  6. Güle güle kullan Zeynepcim hepsi ihtiyaç:) Ben asıl Project Pan sonrası alışverişi merak ediyorum 🙈 Çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konud ben de merak ve endişe doluyum, liste kabarıyor önüne geçemiyorum Sehercim =)
      Öpüyorum ben de! :*

      Sil
  7. Gayet ölçülü olmuş Zeynep, lorealleri sayma bile zaten almasan olmazdı :)))) Hepsini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil