aha,

Nip + Fab Gylicolic Fix Facial Pads

08:05 Unknown 22 Comments


Merhaba!
Bugün "nasıl anlatsam bilemiyorum, içim içime sığmıyor" diyebileceğim bir ürünü inceleyeceğiz beraber.
Ürünü ve içeriğin bir kısmını derinlemesine incelediğim, cilt tipimi ve sorunlarımı anlattığım için yazıyı başlıklara böldüm. Rahatça atlaya zıplaya okuyabilirsiniz. Okumayı seven bir millet değiliz; biliyorum.
Nip+Fab ülkemize 2015'in başında Watson's' raflarında yerini alarak giriş yaptı. Ben kendisini Watson's kataloğunda yılbaşının ertesi günü akşamüstü 4'te kahvaltı ederken bir yadan kataloğa göz gezdirirken görmüştüm. İngiltere'den ithal olduğu ibaresini görünce gözlerimden yıldızlar fışkırdı tabii ki. Çünkü birincisi  adeta sıla hasreti, ikinci en sevdiğim cilt bakım markası İngiliz bir marka.( tık tık )
Çıkışından sonra kendisine ulaşmam oldukça uzun sürdü, öncesinde her şubede satılmadığını öğrendim, sonra Görkem Karman çılgınlığıyla ürünleri bulmak imkansız oldu. 2016'nın ilk günü erkek arkadaşımla kahvaltıya giderken kendisine City's Watsons şubesinden baktım ve fakat stoklarda bulamadım. (Ama Sevgilim Bey'e de bu yıl nasıl geçecek mesajını verdim) Bulup alabilmem ise 2016'nın Ekim'ine denk geldi; neredeyse 2 yıllık bir süreç yani. Şaka gibi! 2017'nin ilk günü yine Nip+Fab ile bir anım olur diye umuyorum bu arada 😂😂

Neyse kendisiyle ilgili anılarımı bırakıp asıl olaya gelelim!
Bizi bir süredir buradan ve diğer sosyal mecralardan takip ediyorsanız eğer benim rozesa kaynaklı kızarıklık, pullanma yaşadığımı ve yine buna bağlı olduğunu düşündüğüm çok kuru cilt tipine sahip olduğumu biliyorsunuzdur. Cilt bakım ürünlerim ve rutinim oturduğunda cildimden ayrıntılı bahsedeceğim bir Cilt Bakım Rutini yazısı hazırlayacağım fakat burada ufak bir özet geçeceğim.

Cilt Tipim ve Cilt Rahatsızlıklarım:
Rozesa cildimde 20 yaşından sonra ortaya çıktı, sağ yanağımda ufak bir bölgeden başlayıp zaman içerisinde tüm yanağıma ve azıttığında kulağıma kadar uzanan bir kızarıklık ve kuruluk/pullanma (soğuğa maruz kaldığınızda cildin tahrişten pul pul olması gibi) ve yine buna bağlı hafif kaşıntı yaşatması şeklinde ortaya çıktı. Sol yanağımın merkez kısmında kızarıklık ve hafif kuruluk, çenemde pullanma ve alnımda ise bölge bölge kuruluk şeklinde ilerleme gösterdi. Burnum ise özerkliğini ilan edip ergenlik yılların sadık kalarak yağlı kalmayı tercih etti. 
Bunların arasında en büyük etkiyi her zaman için sağ yanağımda gördüm. Genelde sağ yanağım 5 dakika evvel şamar yemiş gibi pembedir ve yine sağ yanağımda bu kızarıklarla birbirine geçmiş çocukluğumdan hatıra çillerim vardır. Çillerimi her ne kadar sevsem de yüzüm berrak olmadığından çilden ziyade eşit olmayan cilt tonuna davetiye gibi durur cildim. Ayrıca yüzümün diğer noktalarını nemlendirebilsem de bile sağ yanağımı asla nemlendiremiyordum, sanki o pul pul ölü deri nemlendiricinin daha derin tabakalarına inmesini engelliyor, üstelersem alerjik reaksiyon veriyor, enflamasyon yaratıyor ve fakat nemlendiriciyi normal seviyeye indirsem çatlayacak kadar kuruyor, kaşınıyor, pullanıyor ve yine kızarıyordu.
Dermokozmetikten kozmetiğe uzanan endişelerimde 1. sırada her zaman fondöten, bb/cc krem gibi ürünlerin istisnasız hepsinin cildimdeki kuruluk ve pullanmaya tutunup onları vurgulaması oldu. Çünkü cildimdeki pul pul yapıya tutunmayacak hiçbir ürün bulamadım 9 yıldır. Bazen bazı fondötenlerin yüzünüzdeki ayva tüylerine nasıl tutunduğunu düşünün, istisnasız tüm ürünler bunu benim kendi cildimde yapıyordu.
Birçok peeling, scrub, evde yapılan reçeteler (favorim Aspirin Maskesi) denedim. Cildim fazla ince ve hassas olduğundan bu tür uygulamaları çok sık ve ağır elle yapamıyorum, Yine de hepsi uygulama sonrası yumuşacık ve nemli hissettirdi fakat bu en fazla 1 gün sürdü ve maskelerin, peelinglerin 2-3 saat sonrasında bile makyaj yaptığımda o pullanmış ciltten arınamadığımı fondöten türevlerini uyguladığım anda görüyordum. İnanın anlatınca bile içime fenalıklar basıyor, yıllarca bununla uğraşmak bambaşka bir şey. Tabii ki dünyada nice rahatsızlıklar var, ama her türlü rahatsızlık insanı huzursuz mutsuz etmeye  yetiyor. Allah sağlık versin.

Bu konuda ne yapacağımı düşünürken Aspirin Maskesini ne kadar sevdiğim geldi aklıma, içindeki salisilik asit ciltteki ölü deriyi güzelce arındırıyordu. Birkaç ürün araştırması sonrası kendimi bulmaktan ümidimi yitirdiğim Nip+Fab Gylicolic Fix Facial Pads'i denemeye karar vermişken buldum. Şansıma geçtiğimiz ay Watson's %40 indirim yapmış, ve yine şansıma gittiğim şubesinde bulmuştum. Açıkçası aldığımda işe yarayacak mı, bana uyacak mı hiçbir fikrim yoktu; benimki bıkkınlıktan doğmuş bir sabırsızlıkla bir işe atılmaktı.


Ürünü Nasıl Kullandım?
Atıldığım en iyi cilt işi bu olabilir.
Aldıktan sonra birçok karışık yorum okudum, kimi bayılmış kimi hiç sevmemişti. Ben de cildim üzerindeki etkilerini merak ederek denemeye başladım.
Ürünü her gece, makyajımı temizledikten/ yüzümü yıkadıktan, tonikledikten sonra tüm yüz ve boynum hatta dekolteme uyguladım. İlk iki gün karıncalanır gibi hafif bir asidik yakma hissettim -daha çok burun ve burun çevrem ve çenemde- fakat çok kısa bir süre içerisinde geçti. Birkaç dakika bekleyip cildimin ürünü emmesini bekleyip nemlendiricimi uyguladım. 
En önemlisi ise, güneş var yok dinlemeden mutlaka spf50 güneş kremimi sürdüm. 

Etkileri Neler oldu? Ne Kadar Sürede Etki Gösterdi?
Ben bu pedlerin etkisini 2. günden itibaren görmeye başladım! 2. kullanışımda cildimdeki kızarıklığın azaldığını fark ettim. 4. günde ise normalde de hissettiğim kuru, pul pul his azaldı ve cildim berraklaşmaya başladı.Cildim nemlendiricileri daha iyi absorbe etmeye, etkilerini hissetmeye, daha az ürünle daha efektif nemlenmeye başladı. 7-10 gün arasında yaklaşık 8 aydır her menstural veya yumurtlama döneminde alt dudak çizgimin iki tarafında aynı noktada çıkan mutlaka çıkan ve artık iz bırakmış sivilce izlerinin solmaya başladığını gördüm. Bu izler beni o kadar rahatsız ediyordu ki!
Kullanmaya başlayalı yaklaşık 1,5 ay olmak üzere; cildim üzerindeki etkileri


Yüzümdeki, pullanmayı yaklaşık %90 azalttı
Kızarık görünümü %60 azalttı.
Cildimi berraklaştırdı. Çillerimi daha net seçebilir duruma geldim. 
Derinde kalmış birkaç kapalı komedonu deri üstüne çıkartıp ciltten atılmasına yardımcı oldu.
Eski sivilce izlerinin görünümünü hafifletti. 
Yeni sivilce izlerinin görünümünü geçirdi. Dudak çizgimdeki iki sivilce izi de geçti.
Sivilce oluşmasını %90 engelledi. (2 menstural 2 yumurtlama döneminde de eskisi gibi sivilce problemi yaşamadım.)
Çıkan sivilceler çok daha ufak boyutta oldu ve çok daha hızlı geçti. (1.5 gün)
Altına kullanıldığı nemlendiricinin daha etkili olmasını sağlayacak bir ajan oldu.
Cilt makyajı ihtiyacımı %75 azalttı. 
Çok Kuru tipteki cildimi kuruya evriltti.
İçi boş gözeneklerimde ufak oranlarda küçülme görülse de Sebaceous Filaments denen dolu gözenekleri bitirmedi; fakat dolma sürelerini biraz uzattı.


Başka dileklerimi de yerine getirse peri annem olabilirmiş gibi duruyor değil mi? Bunları okuduğunuzda biraz gerçekçilikten uzakmış gibi gelmiş olabilir; ben de olsam ben de öyle düşünürdüm. Ama bu 1,5 aydır her gün şaşırarak deneyimlediğim, bir noktada patlayacağını düşündüğüm bundan korktuğum bir süreçti.
Gerçekten cilt makyajım artık çok daha az sürüyor. Çünkü eskiden hem pullanmış görüntüyü azaltmaya, hem kızarıklığı kapatmaya çalışırken vaktimi çok harcıyordum. Artık 1 kat BB Krem sürüp, o gün yorgunluğuma bağlı göz altlarımın durumuna göre sadece göz altlarıma kapatıcı sürüyor veya sürmüyorum. Bundan 1,5 ay öncesinde ise kapatıcıyla yanaklarıma kadar uzanıp kızarıklıkları kapatma amaçlı uyguluyordum.

Kusursuz bir ten makyajı yapmayı hala çok seviyorum fakat eşit tonlu bir cilde ulaşmak için her seferinde uğraşmak zorunda kalmamak çok güzel bir lüksmüş. Çünkü her gün o denli bir makyaj yapacak ruh ve kafa halinde olamayabiliyoruz. Her gün kusursuz ten makyajı istemeyebiliyoruz. 

Şu an cildim adeta bir bebek poposu kadar güzel demiyorum, hala ton eşitsizlikleri var, yanağımdaki kızarıklık yok olmadı, Rozesa otoimmün (tartışılan) bir hastalık ve dolayısıyla da böyle bir ihtimal söz konusu değil.

Bunlara rağmen, kısa sürede cildimin geldiği nokta beni gerçekten çok şaşırttı. Bu pedleri kullanmaya başladıktan sonra Blana ve Ece'ye mutlaka deneyin diye numune verdim. Onları da Nip+Fab severler derneğine katmam şart! :)

Şimdi gelelim;
Bu ürün neden bu kadar etkili? 

Nip+Fab Pedleri %2,8 Glikolik asit, Hyaluronik asit, Mavi Papatya ve Cadı Fındığı içeriyor.

Glikolik Asit'in oranı oldukça düşük, Kimyasal Peeling yaparken bu oran %20'nin üzerinde oluyor eğer yanlış bilmiyorsam. Bu sebeple cildinizde mikro peeling yaparken tahriş yaratmıyor. Glikolik asit cilt dokusunun sentezlenmesinde yardımcı görevni görüp cilt yapısını güçlendiren bir asit, fakat, hem yüksek oranlarda hem de birden fazla cilt bakım ürününde başlarsanız cilt bariyerini incelmesine sebep olup kızarıklık sivilce ve bir çok türde cilt problemine davetiye çıkartabilirsiniz. Cildi alıştırmak altın kural. 
Hyaluronik Asit çok yüksek kapasitede nem tutma gücüne sahip bir asit Çok iyi nem ve cilde esneklik sağlar.
Mavi Papatya cildi rahatlatan, yatıştıran bir çiçek. 
Cadı Fındığı (Hamamelis Otu) anti enflamatuar, cilt yatıştırıcı, Rozesa'ya karşı etkisi bilinen ve önerilen bir bitki. Ben de içinde bu bitki olan cilt bakım ürünlerini çok severim.

Peteksi Yüzey

Kimlere yararlı?
Okuduğum araştırdığım yorumlara baktığım bir çok site ve forumda anladığım kadarıyla çıkarımlarımı yazacağım;
Glikolik asit kuru ciltlerle daha çok, daha hızlı anlaşan bir asit. Genelde şikayetçi olanlar yağlı, yağlı-karma cilde sahip.
Üstteki satırlarda belirttiğim gibi, cildin bu aside bir alışma süresi var. Düşük dozajda -ki bu ped bunun için biçilmiş kaftan- ve mutlaka geceleri, gün aşırı hatta gerekirse 2 gecede bir uygulanarak cildin tolerasyonuna zaman verilmeli.
Glikolik asit içeren bu pedleri - veya direkt glikolik asitin kendisini pamuk/gazlı beze dökerek kullanıyorsanız dahi- silme hareketiyle değil tampon hareketlerle cilde fazla bastırmadan nazikçe uygulayın. 1 hafta 10 gün sonra cilt alışırsa yavaş yavaş sıklığını artırmaya başlayabilirsiniz.
Uyguladıktan sonra eğer yanma hissi yaşıyorsanız ve dakikalar sonrasında yine de devam ediyorsa yüzünüzü mutlaka yıkayın. Özellikle karbonatlı suyla yıkayarak asidi nötralize ederek ciltten kati suretten atmış olursunuz.
Cildiniz alıştırma döneminde yine de reaksiyon veriyorsa glikolik aside alerjiniz olabilir. Cilt sorunlarınızdan kurtulmada bu noktada Salisilik asit size yardımcı olabilir.
Fakat en önemlisi istenmeyen bir etki yaşarsanız mutlaka bir cildiyeye başvurun. Hangi asidin cildinize uyacağını en doğru doktorlardan öğrenebiliriz. En değerli giysimiz cildimiz sonuçta. :)

Düz Yüzey
Bu pedleri kullanmaya başladıktan sonra yanma, batma gibi rahatsız edici hisler yaşamadıysanız veya cildiniz alışma sürecinde tolere ettiyse ve alıştıysa fakat sonrasında sivilce kapalı komedon gibi sorunlarla karşılaşırsanız, bu cildin kendini kusma dönemi olarak nitelendiriliyor. Bir çok effaclar kullanıcısı da benzer durumları yaşamıştır. Özellikle yağlı karma ciltler.


Cildiniz kuruysa, sivilce probleminiz yoksa ve böyle bir durumla karşı karşıya kalmışsanız, cilt tipiniz fark etmeden mutlaka bir doktora başvurun!
Çok kuru cilt tipinde olan benim yaşadıklarım var olduğunu bilmediğim kapalı komedonlarımın gün yüzüne çıkması ve sonra vedalaşması, çene bölgemde ufak bir bölgede beyaz noktalara sahip olmam ve yavaş yavaş temizlenmesi oldu.

Hızlıca Ürünün Üzerinden geçecek olursak;
✬Kutuda 60 adet ıslak ped var, pedlerin bir yüzü petek dokuda diğer yüzü düz. Ben sağ yanağım gibi dokusu pürüzlü olan yanağıma petekli dokuyla silme hareketi yaparak uyguluyor, yüzümün geri kalanına tampon ve silme hareketi karışık bir şekilde hafifçe uyguluyorum. Dudak çizgimi de özellikle pedlerin kenarıyla siliyorum.Boyun ve dekolte ise yine silme hareketini kullanıyorum. 
Göz çevresine asla değdirmiyorum. 
Pedleri uyguladıktan sonra hafif yapışkan bir his kalıyor ama rahatsız edecek boyutta değil, ama önce de belirttiğim gibi 1-2 dakika sonra nemlendiricimi uygulayınca o his geçiyor. 
Kokusu olan bir ürün, turunçgil özellikle Greyfurt kokuyor. Ben kokusunu seviyorum çünkü turunçgil kokusunu her halükarda severim, ama koku hassasiyetiniz varsa almadan önce Scrub'ını koklayın derim. İkisi de aynı kokuyor. İçerisinde son sıralarda olsa da parfüm barındırıyor.
İçeriği kusursuz değil. Benim üzerimde ise herhangi olumsuz bir etkisi olmadı.
Paraben içermiyor.

Size tavsiyem indirimde diye çıldırıp tüm Gylocolic Fix serisini alıp cildinize abanmamanız.
Ben yaklaşık 3 haftalık kullanım sonrası bir indirimde hem bu pedleri yeniledim, hem %5 Glikolik asit içeren Extreme çeşidini aldım hem de Gylicolic Scrub'ını aldım. Bir önceki cümlemin tam tersini yapmışım gibi duruyor. Ama öncelikle cildim anlaşacak mı öğrendim, ayrıca bu 3 ürünü asla aynı gün içerisinde kullanmıyorum, arka arkaya günlerde de kullanmıyorum.


Özetle;
Bu pedler benim vazgeçilmezlerim arasında yer alan bir ürün oldu. Sadece Glikolik Asit değil, Hyaluronik asit, Mavi Papatya, Cadı Fındığı, Laktik Asit ve Gliserin içermesi, yıllardır uğraştığım cilt problemlerimin önüne geçmesi, Cruelty Free bir marka olması ve özellikle indirimlerle çok uygun fiyatlara alınabilmesiyle benim gönlüme ve cildime taht kurdu. Yokluğu o kadar korkutuyor ki, içimde kendisini çılgınca stoklama dürtüsünün önüne zor geçiyorum.(Sadece biraz stokladım :) )

Bu upuzun yazım için öncelikle özür diliyor, sonrasında da son satırlara kadar okuduğunuz okumasanız da kaydırdığınız için teşekkür ederim! İçerik hergün kullanılan içerikler olmadığından, başlamayı düşünen, nasıl kullanması gerektiğini bilmeyenler için hem araştırdıklarımdan hem de kendi deneyimlerimden bir araya getirip harmanladığım bir tür rehber olsun istedim.
Sözün özü ise Zeynuş bu ürünü onaylıyor! 9 yıllık Rozesa savaşımda bana rahat bir nefes aldırmış kullandığım ürünlerin etkisini görebilmemi sağlamış ve etki görmediğim ürünlerin verimini artıran bir katalizör olmuş bir cilt bakım aşaması.
Allahım, Periko; nolur bu ürünü kutsayın ve bu ülkeye kazık kaktırtın; ki hiç gitmesinler!

İçerik

Bir sonraki renkli macerada,
-Kutadgu Bilig yazar gibi yazmadan-
Görüşmek üzere!
Zeynuş



You Might Also Like

22 yorum:

  1. bence çok güzel anlatmışsın bütün aşamaları ve harika bir yazı olmuş Zeynepcim.. öncelikle nihayet bu yazıdan sonra bu pedlerin bana yaramayacağını anlayabildim ve teşekkür ediyorum kaç defa direkten döndüm almaktan ama artık bu nib+fab alsam bile en azından bu pedlere bakmayacağım.. sende işe yaraması da harika olmuş umarım marka ülkemizde kalıcı olur sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İremcim, işine yaramasına çok sevindim! Yeni çıkan Kale içerikli seriyi karma yağlı ciltlere öneriyorlardı sanırım, senin de cildin karma diye biliyorum; belki o seriyi araştırabilirsin :) İnşallah kalıcı yer eden bir marka olur da bana yine yeni çareler aramak düşmez.
      Sevgiler! :)

      Sil
  2. Zeynuşum ellerine sağlık diyorum, fevkaladenin fevkinde olmuş!
    Pedleri ve aşamalı olarak bu seriyi, Ece onay verir vermez denemeye başlayacağım (bu ara onun sözünden çıkmıyorum) Duo'ya bir hafta sonra ara verip cildimi biraz dinlendireceğiz, sonra artık yaşam koçum ne derse... :)
    Zeynuş, bence bu ürünlerin bizde bu kadar hızlı etki etmesi, cilt yapımızdan kaynaklanıyor. Cildimiz çok ince olduğu için, adeta hızlandırılmış programa girmiş gibi oluyoruz.
    Yazdıklarını okuduktan sonra iyice heyecanlandım, ben de denemeye başlamak için sabırsızlanıyorum.
    Kocaman öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim Blanam, bilinen bir ürün, marka ve içerik olmadığından derin derin anlatmak istedim, her ne kadar öğrenecek çok şey olsa da. Hem subjektif deneyimimi hem objektif değerlendirmem yapmaya çalıştım; inşallah okuyanlara aydınlatıcı bir yazı olur.
      Blanacım bence hem dediğin gibi hem de kuru cildimizde üst tabaka daha çok ve farklı bir biçimde ölü deriyle kaplanıyor. Ayrıca ciltte yağ olmadığından asitle etkileşime girip reaksiyon göstermiyor bundan cilt dahaçabuk adapte oluyor. Dermatolojik seviyesini bilemem ama yemekte yağ ve asidite dengesini sağlamak çok öenmli yoksa tat tutmuyor.Ciltte de bir tatsızlık oluyor demek ki :D
      İnşallah Ece'nin izni çıkar, ve o pedler kurumamıştır. Öyleyse söylersin tekrar getiririm. Sende de olumlu etki eder umarım!
      Öptüm kocaman!

      Sil
  3. Ay Zeynuuuş!!! Sabaha kadar uyumamışsın ama mükemmel yazı olmuş! Ve ilk kullandığımda "aman bu ne ya" deyip burun kıvırdığım bu padleri almak için yanıp tutuşuyorum adetası şu an!!! Watson's indirimini kaçırdığım için de ayrıca yastayım! Neyse indirimsiz bir kutu alayım, indirime girince de yedeklerim diyor; en kısa zamanda bir Watson'sın yolunu tutuyorum ehehehe :)
    Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ay çok şükür beynim akmadan ve yazı sonuna doğru saçmalamadan bitirebildim! Beğendiğine çok sevindim. Ece de senin gibi ilk tuttuğu yerde alacak sanırım Nip Fab'i ama şu taksit yasağıyla sık sık indirime giriyor, bir hafta daha bekle derim =) Umarım senin de işine cildine yarar memnun kalırsın! Keşke yakın olsak sana da birkaç adet versem denemen için, ona göre karar verirdin. Bu ürünü önerirken biraz korktum çünkü tenden tene asitlerin hem etkisi hem de etki eden yüzdesi değişebildiğinden sonuç kesin olmuyor. Biri benim sayemde alıp memnun kalmazsa çok üzülürüm cidden.
      Yalnız bu haftaki yazılarımla seni sürekli çeşitli kozmetik reyonlarına yollar oldum, tövbeler olsun!
      Öpüyorum kocaman!

      Sil
  4. Az önce modernize edilmiş Kutadgu Bilig okuduk sayın seyirciler hahaha :D Vallahi ellerine sağlık , kimse adam akıllı yazmamış . Bende acaba benim cildime olur mu olmaz mı acaba mı alsam mı diye düşünürken benimle uzaktan yakından hiç alakası olmadığını sayende öğrendiiimmm yavrum. Google'da kısa kısa yazılmış yazılarını sollayıp üst sıraya çıkmasını diliyorum , bir destan da ben yazmadan yorumu sonlandırıyorum :D Öptüm kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha,
      Yüz yıllar sonra Atalarımızdan yadigar diye derslerde de okutulacak mı Nisa :D :D Çok şükür anayasa gibi yazdıma ma insanlara olur mu olmaz mı fikir vermişim, çok sevindim! Ece karma ciltli ona farklı bir seri önereceğim, işe yararsa hem haber veririm hem burada olur yazısı da :)
      İnşallah güzel dileğin yerine gelir, pek mutlu olurdum!
      Öpüyorum çook!

      Sil
  5. Zeynep ellerine sağlık, iyi ki geç olsa da bulmuşsun ve biz de detaylı olarak incelemesini, etkilerini okumuş olduk. Resmen rehber niteliğinde bir yazı olmuş. Ben pu padlerin çok abartıldığını düşünüp almamıştım ama bu yazının üstüne şu anda ilk indirim için yanıp tutuşuyorum :) Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sehercim teşekkür ederim, amacım aydınlatıcı olmaktı, ortalıkta çok fazla bilgi var ama kendi deneyimlerimle harmanlayıp anlatınca daha sağlıklı olur diye umdum :) Haklısın bazen bir ürün patlıyor insanlar placebo etkisiyle beğeniyor sonra sönüp gidiyor. Bizlere de ön yargıyla yaklaşmak kalıyor. Bu ay mutlaka indirim olur diye düşünüyorum, o zaman avantajlı olacaktır. Umarım sen de benim gibi memnun kalırsın!
      Öptüm!

      Sil
  6. aiy harika yazmışsın!
    cadı fındığını ben de çok severim hatta direkt cadı fındığı yağı arıyorum çok uzun zamandır ama ülkemizde pek bulunmuyor sanırım :(
    ben de pedleri kullanmayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda ama dediğin gibi karma ciltliler pek memnun kalmamış gibi.. yine de bi şans vermem gerek bu yazıdan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim!
      Cadı fındığı gerçekten sevdiğim bir içerik ama hiç tek başına denedim,cadı fındığı yağı bulamıyorsan bir de cadı fındığı suyuna bakmanı öneririm; suyu bulunabiliyor =)
      Karma ciltliysen biraz beklemeni öneririm, blogumuzun diğer yazarı Ece bir başka seri deneyecek, eğer memnun kalırsa ona göre karar verirsin.
      Sevgiler!

      Sil
  7. Farkı birebir görmüş biri olarak yazıda bir gram bile abartı olmadığını söyleyebilirim. Taş çatlasın 2 haftada inanılmaz değişti hatunun cildi <3
    Zeynuş yarın Watsons'a gidecektim bunu almak için ama yazıyı okuduğumda neden sıkıntı yaşadığımı anladım. Kahrolası karma/yağlı cilt dostum! Yani diyeceğim odur ki bana hangi seri uyar sence? Bir süre sonra cildimi yordu çünkü, ki 2 gün aralıklarla kullanıyordum :( Ama o "bir süre" geçene kadarki hissiyatı yüzünden vazgeçmek de istemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yıllardır ilk kez böyle oldu cildim, şaşkınlığını atabilecek miyim, bilemiyorum Altan.
      Sana uyacağını düşündüğüm 2 ürünü açıklamalarıyla attım, onlardan yürüyelim kuzu. Ama indirimsiz almana gönlüm razı gelmiyor adeta! Ama indirimli de olsa indirimsiz de, işe yarasın yeter ki! Periko top sende! <3 <3 <3 <3

      Sil
  8. Bu kadar detayli yazdigin icin tesekkur etmek istiyorum Zeynep, zevkle okudum! Ben bu urunun extreme olan (daha yuksek asit oranina sahip) versiyonunu merak ediyorum, sanirim yakin zamanda Turkiye'ye geldi. Burada satilmadigi icin bakamiyorum, geldigim zaman bir goz atacagim. Ulasabilirsen First Aid Beauty Facial Radiance Pads de guzel, hatta bayagi nazik formulu. Bu arada rosecea icin azelaic asitin cok etkili bir icerik oldugu soyleniyor, dermatologun belki soylemistir ama ben yine de bir soyleyeyim dedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Onurcum ben teşekkür ederim, işe yarar şeyler yazmak çok büyük bir sevinç! Extreme olanını da aldım, 2 hafta kadar önce şu an deneme aşamalarındayım. Haftada 2-3 eğer hassas ciltliyseniz 1 kez kullanın demişler. Haftada 1 ile başladım 5 günde 1'e çektim şu anda. Bir sorun yaşamadım ilk kullanışımdan itibaren. Biraz daha denedikten sonra onun da yazısı gelecek. Ama Glikolik asitli ürünleri kullandıysan ve cildin uyumluysa sorun yaratmayacaktır diye düşünüyorum. Eğer Glikolik asitle anlaşamıyorsan sevebileceğin bir başka pad'i var markanın, emin değilim ama içerikten öyle gibi geldi; Ece'yi kobay olarak kullanacağız önce :) Özelden de konuşuruz ama o süre içerisinde de. :)
    First Aid de aklımda olsun, alabileceğim ya da getirtebileceğim bir fırsatım olursa mutlaka alırım. Resmen game changer ürünler oldu benim için bu tür. Hayatımda azelaic asit diye bir şey duymamıştım inan, gittiğim hiç bir doktor söylemedi, hatta onlar bile bilmiyorlardır; bana Azelaic deseler yeni nasıl rapper bir kız sanırdım :D Hemen araştırmaya başlayayım umarım ulaşabileceğim güzel ürünler bulabilirim! Çok çok teşekkür ederim bu faydalı bilgi için,
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. Zeynep'çim soluksuz okudum, uzun evet ama çok akıcı ve bilgi dolu. Kalemine emeğine sağlık. Hep merak ediyordum ama bu bölgede hiç denk gelemedim. Benim de işime yararmış. Sana iyi gelmesine çok sevindim. Kocaman öpüyorumm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gökçecim, ben de ayırdığın vakte teşekkür ederim. Fikir oluşturmasına sevindim gerçekten ^_^ Nip+Fab'ler seçili mağazalarda satılıyor, bizim bölgede en yakın Ataköy A Plus'ta mevcut.
      Çok teşekkür ediyorum tekrardan,
      Çook Öptüm!

      Sil
  11. Uzun ve ayrıntılı yazıları okumayı seviyorum. Geçen yıl Cyrene sürpriz kutuyla gelen aha-bha'lı pedlerini kullanmıştım ve çok sevmemiştim. Bu na bir şans vermeli senin yazından sonra Zeynep. Öperim kocaman ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm, ben çok severek ve tüm vaatlerini yaşayarak kullanıyorum, umarım sende de aynı etkiyi yaratır! Cyrene'den daha uygun fiyatlı ve iki katı ped içerek bir ürün, indirimde özellikle denemeye değer bence ^_^ Öptüm ben de kocaman!

      Sil
  12. Merhaba!Bende de bu pedlerden var ancak birkaç aydır sivilcelerle uğraşıyorum o yüzden daha açıp kullanmadım. Birkaç bloggerın sivilceli cildinize sürmeyin önerisi de beni biraz korkuttu açıkçası, zaten başım dertte. 😁 Siz de mi aynı şeyi önerirsiniz yoksa kullansam sivilcelerime iyi gelme ihtimali var mı ? Cevaplarsanız çok memnun olurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar


    1. Bir uzman ya da dermatolog olmadığımdan sizi yanlış yönlendirmek istemem, dermatoloji uzmanınıza görünüp sivilce sorununuzun kaynağı ve tedavisini yaptırıp ürünü yanınızda götürerek danışmanız en sağlıklısı olacaktır. Tedavi sonrası sivilce kalmadığından daha sonrasında izlerini geçirmek için kullanabilirsiniz diye düşünüyorum, içindeki asit cildi mikro soyma ile yenilediğinden taze izler de hızla geçecektir fakat bu soyma işlemi cildin sivilceli kısmını inceltip sorunu daha kötü bir hale getirebilir. Yine bu konuyu da doktorunuza mutlaka danışarak kullanın bu ürünü derim ben.

      Sil