1 Ürün 2 Yorum: Cecile Super Volume Effect Mascara (Bal Aromalı)

08:30 Zeynep Balay 16 Comments



Herkese Selam,
Bugün 1 Ürün 2 Yorum köşemizde çok tatlı bir konuğumuz var! Kırmızı Rujlu Blog'un sahibesi Blanamız 💗 İlk uzun konuşmamız ve dolayısıyla başlayan dostluğumuz da bu konseptimiz için yaptığımız ortak çalışma ile başlamıştı. Blog'un en güzel yanı böyle güzel insanlar ve dostluklar kazandırması. Buradan Blana'ya bir kez daha hem blogumuza konuk olduğu hem de beni bogunda ağırladığı için teşekkürlerimi sunuyorum ve sizi Blana'yla baş başa bırakıyor, bu güzel ve bilgilendirici yazının tadını çıkartmanızı diliyorum.
-Zeynuş


Merhaba...

Makyaj malzemelerim söz konusu olduğunda, en kalabalık ürün grubum kesinlikle maskaralarım... Elimde ne kadar çok maskara olursa olsun, piyasaya çıkan her maskarayı merak edip satın almadan duramıyorum. Neyse ki, bir maskaram bitmeden yenisini açmadığımdan ürünlerim kendiliğinden kurumuyor ve bu şekilde kendimi teselli ediyorum.

Cecile ürünlerini uzun zamandır gerçekten çok merak ediyorum. Super Volume Effect maskara da, bal aromalı olmasından dolayı ayrıca ilgimi çekiyordu. Bal kokulu hiç bir şeye karşı koyamadığım için de, maskara elime geçer geçmez, bitmeden yenisini açmama kuralımı bozdum. Yaklaşık bir aydır da kullanıyorum.

Bu maskara gerçekten bal kokuyor. Üstelik bu koku asla yapay değil, tam benim sevdiğim gibi oldukça güzel bir bal kokusu... Kullanmadığım zamanlarda bile, maskarayı açıp kokladığımı itiraf etmeliyim. Benim gibi, bal kokusunu seviyorsanız, bu maskarayı mutlaka incelemelisiniz.

Cecile Super Volume Effect maskara, fırçası sayesinde kirpikleri yoğun şekilde tarayarak uzun göstermeyi ve içindeki mikro fiberler sayesinde daha hacimli kirpik görünümü oluşturmayı vadediyor.

Maskaranın plastik, dipten uca doğru kısalan kılları var. Konik şeklindeki fırçası sayesinde kirpiklerimi gerçekten çok güzel tarıyor. Fırçanın uç kısmında, kılları kısaldığı için, gözümün iç kısmındaki kirpiklerime de ulaşabiliyorum. Maskaradaki mikro fiberler çok yoğun değiller, bu sayede abartılı bir görünüm oluşmuyor. Kirpiklerimi tek tek ayırıp uzun ve hafif hacimli gösteriyor. Günlük makyajda, abartısız ama düzgün taranmış kirpik görünümünü sevenler için uygun olduğunu düşünüyorum.

Ben, bu maskarayı en çok altına hacim veren bir bazla uygulamayı seviyorum. Çift maskara kullanma alışkanlığım olduğundan da, zaten tüm maskaraları bu şekilde kullanıyorum. Bu şekilde daha yoğun bir görünüm elde ediyorum. Fotoğrafta Cecile maskarayı tek başına kullandım. Tek kat ve iki kat uygulanmış hallerini görebilirsiniz. Aşırı yorgunluktan kaynaklanan gözümdeki kanlanma için, lütfen kusuruma bakmayın.


Makyajımı uzun süredir yağlarla çıkardığım için, benim için zor çıkan maskara gibi bir kavram kalmadı. Cecile Super Volume Effect maskara, çift fazlı bir temizleyici ya da iyi bir misel suyla da kolay temizleniyor. Kirpiklerimi ağırlaştırmıyor, dökmüyor. Gözlerimde hassasiyet ve kaşıntıya sebep olmuyor. Maskaranın bendeki tek olumsuz yanı, gün sonunda hafifçe göz altlarıma dökülmesi... Bu sorunu da, küçük bir rütuşla çözebiliyorum.

Gold ambalajını çok şık, kapak tasarımını çok kullanışlı bulduğum Cecile Super Volume Effect maskara, 8 gr ürün içeriyor. İlk açtığımda oldukça ıslak olan yapısı bir hafta kadar bir süre içinde istediğim kıvama ulaştı. Şu anda oldukça ideal bir kıvama sahip ve sorunsuz kullanıyorum, bir aylık süre içinde de maskarada kurumaya başlama gibi bir durum gözlemlemedim. Ambalajının üzerinde üretim tarihini okuyabildiğimiz bu maskara paraben içermiyor.

Uzun süredir çok merak ettiğim Cecile ürünlerini deneyebilmem için, beni markayla buluşturan canım arkadaşım Trendy And Friendly Nilgün’cüğüme çok teşekkür ediyorum. Cecile ürünlerinin Gratis ve Rossmann gibi mağazalarda da satılmasını gerçekten çok istiyorum, bu sayede markanın merak ettiğim tüm ürünlerine daha kolay ulaşabilirim.

Cecile Super Volume Effect bal aromalı maskaraya ve markanın tüm ürünlerine www.cecileshop.com adresinden ya da kozmetik marketlerden ulaşabilirsiniz. Bana bu maskarayı deneme şansı verdiği için Cecile’e çok teşekkür ederim.


Canımın içi Zeynuşum ile bu ikinci ortak yazımız... Glamsight’ta da ikinci kez konuk oluşum... Aynı tutkuyu paylaştığınız, aynı konuları konuştuğunuz insanlarla bir araya gelebilmek gerçekten çok güzel bir şeydir. Bu kişi, bir de dostunuz olduğunda, sanırım dünyanın en şanslı insanlardan biri olursunuz. Dolayısıyla ben gerçekten kendimi çok şanslı hissediyorum. Bugün, burada olabilmek ve güzel bir dostumu da blogumda ağırlayabilmekten dolayı çok mutluyum. Zeynuş’uma beni konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum.

Cecile Super Volume Effect maskarayla ilgili Zeynuş’un yorumlarını okumak için de, sizi Kırmızı Rujlu Blog’a bekliyorum. (tık tık)

Sevgilerimle...

You Might Also Like

16 yorum:

  1. Blana'cım yine en ince detayına kadar anlatmış! Benim bu rimelde gözlemlediğim şey, şaşırtıcı biçimde kirpiklerimi dolgunlaştırması oldu (yani boyayarak değil, besleyerek). Bilmiyorum siz böyle bir etki hissettiniz mi ama, ben kullandığım sürece bu durumdan pek memnundum. Öpüyorum ikinizi de, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bu bilgiyi vermen harika oldu😍 Bu aralar her gün makyaj yapmadığım için, maskarayı düzenli kullanmadım. Düzenli şekilde kullanıp, dediğin kirpikleri besleme etkisini gözlemleyeceğim😍 Çok teşekkür ediyorum. Hem yazılarını hem yorumlarını çok özlemişim ben de❤ Kocaman öpüyorum❤❤

      Sil
  2. Blanacığım bal aromasına dayanamadığını biliyorum :-)) maskaradan memnun kalmana sevindim ben de uzun zamandır gidemediğim Kadıköy'e gittiğimde bunu ve sheida maskarayı almayı kafama koydum zaten güle güle kullan canım.. Zeynuş'un yazısını da okuyacağım şimdi sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim bal kokusuna zaafım ne olacak bilmiyorum🙈🙈 Duş jeli hikayemi biliyorsun😂 Ben de sheida maskarayı hala bulamadım. Bir dahakine Kadıköy'de mi buluşsak ki, Zeynuş'u da alıp😍😍 Umarım bunu sen de seversin😊 Teşekkür ederim, öpüyorum❤❤

      Sil
  3. Harika bir yazı olmuş. Zarifliğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Blanacığım kirpiklerinde çok belirgin durmuş maskara. Benim kirpiklerime bu kadar güzel uyum sağlamadı. Güzel günlerde kullanın çok öpüyorum ikinizide :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu maskara en çok Zeynuş'ta güzel durdu Nilgün'cüm😊 Çift maskarayla da gayet güzel sonuç alıyorum ben😊 Asıl biz teşekkür ederiz, sayende bu ürünleri deneyebildik❤❤ Kocaman öpüyoruz❤❤

      Sil
  4. Zeynuşum bloglarımız sayesinde başlayan dostluğumuz ve ortak yazılarımız hiç bitmesin :) Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinnnn!! Emeğine, ellerine sağlım Blanam <3 <3 Öpüyorum kocaman!

      Sil
  5. Demek ben kullanmayı becerememişim diyip sizin yazılardan sonra maskaraya bir şans daha vermeye karar erdim hatta kalktım denemeye gidiyorum :) Fırçasının tasarımını yapısını çok sevmiştim aslında ben de..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim. 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, biz de takipteyiz. Sevgiler. :)

      Sil
  7. Bal kokusunu tek seven ben değilmişim, yuppii :)) Fırçasının yapısından dolayı çok umutlanarak kullanmıştım bu maskarayı ama benim varmış gibi yapan çipil kirpiklerimde etkisi pek istediğim gibi olmadı.Ama günlük kullanım için gayet güzel bir maskaraydı. Hacim verici başka bir maskarayla kullandığımda daha çok sevmiştim..
    Çok öpüyorum seni ve buradan Zeynuş'un yazısını okumaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Kokusunu çok merak ettim ve günlük olarak gerçekten iyi iş çıkarmış bence Blana'mm :)) İçeriği de ayrı güzelmiş ikinizi de öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mary'm güzel yorumun için, biz de seni öpüyoruz <3

      Sil
  9. Ne güzel bir yazı olmuş! İkinizin de ellerine sağlık. Maskarayı da çok beğendim, hem tek katta hem iki katta günlük kullanım için uygun. Bal kokulu olması da ayrıca güzel. Çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sehercim! Evet günlük kullanım için çok pratik bir maskara, kokusunun doğallığı da çok güzel!
      Öptüm kocaman!

      Sil