Alışveriş- Şubat 2017

03:33 Zeynep Balay 8 Comments


Merhaba! 
Bu ay kutlu doğum ayımın devamı olduğu için 3 aylar şeklinde kutlamaya döndü zira, hep mevcut olan sakin ve alışverişsiz ayım yine bolca alışverişli geçmiş. Açıkçası bu alışveriş yazılarını yazmak bünyemeçok iyi geliyor çünkü yavaş yavaş, yaptığım alışverişler beni rahatsız etmeye başladı. Bunun da beni daha az tüketmeye iteceğini umuyorum.
Bu arada fotoğrafta almış olduğum bir adet fırça eksik. Kendisi Mac'in pek bilinmeyen bir fırçası ve çok memnun kaldım. Mac 159 fırça, duo fiber yapıda,palet şeklinde, bol pigmentli bronzer allık uygulamak iin biçilmiş kaftan.Hem krem hem toz/pressed ürünlerde performansı çok güzel. ben hafif kontür uygulamak istediğimde de onu kullanıyorum, ve çok güzel sonuç alıyorum. Tene koyu gelen kontür ürünleriyle güzel başa çıkıyor. Şu anda da Mac indiriminde olduğundan bahsetmeden geçmek istemedim; eğer fırçalara yatırım yapmaktan hoşlanıyorsanız, bir göz atın derim. (tık tık)

Kozmetik
Pastel Day Long Lipcolor 28: Sevgililer günü indirimindeyken görüp o rengiyle aklımda kalınca, aklıda değil makyaj çekmecemde kalsın deyip ertesi günü aldım. Harika bir ton, magenta ile mor arasında bir yerlerde, Pastel seriye çok güzel renkler ekledi bu mevsim.

Maybelline Color Sensational Matte- 988 Brown Sugar: Blana'yla indirim döneminde kendimizi dükkanlara vurmuş alışveriş yapmamaya çalışıyorken (?) kendisi gösterdi, bir güzel aklıma soktu sonra da kaşla göz arasında alıp hediye etti.♥ 
2 gün önceki yazımda kendisini ve Dupe olduğu ruju uzun uzun inceledim. Okumadıysanız (tık tık).  
  
Flormar Prime 'n Lips -Berry Chocolate: Yine bir Blana sayesinden keşfettiğim bir ruj oldu. Bu seriye indirim beklerken beklenen indirim Eveshop'tan geldi, Blanacım da bunu bana doğumgünü hediyesinin bir parçası olarak hediye etti. ^_^ Muazzam güzel bir renk. Bulduğunuz yerde kapın
Kendisi efsane bir Mac ruja Dupe, hangisi merak ediyorsanız (tık tık)

Dior Addict Fluid Shadow - Aurora (825): Instagram'ın güvenilir satış hesaplarından olan @originalmacandmoreee 'dan aldım, alışverişimden de memnun kaldım. Renginin güzelliğine bir süredir vuruktum zaten. İyi ki mağazasından orijinal fiyatına almamışım, çünkü o fiyatı hak etmiyor(lar). Bu seriyi kimse beğenmemiş. Üst üste uygulamaya müsait değil, üstüne far uygulamaya da müsait değil. En rahat, halo makyaj için göz kapağının merkezine dokundurarak kullanıyorsunuz. Doğru tekniği yakalayamazsanız, makyajınızı bozar ve dökülür. Bu kadar meşakkate değmez, Nyx Lid Lingerie alın, mutlu mesut yaşayın.

H&M Cream Fusion Eye Color- Countess: Youtube kanalı olan, severek takip ettiğim, İngiliz make up artist 'Harrymakesitup' yeni sezon defile makyajını günlük hayata uyarladığı bir makyajda bu farı kullanınca bayıldım, sonra da koşa koşa h&m'e gidip bulunca aldım. Adı ayrı güzel (gizli geçmişimdeki kontes olma ayrıcalığını teptiğim zamanlar geliyor), rengi apayrı güzel. Yapısını dokusunu rengini pigmentasyonunu sevdim. Ayrıntılı yazısını da yazacağım.

Rival de Loop Oje Düzeltici: Rossmann'a girdiğimde bu ürünü RDL standında görünce geri tepmeyeyim dedim, çünkü indirimde sandım ama meğer kardeşlerinden biri indirimdeymiş. İndirimsiz de oldukça uygun fiyatlı. İlk kez böyle bir ürün aldım, koyu oje sürdüğümde denemeyi bekliyorum.


Essence I Love Extreme &I Love Extreme Waterproof: İnanması belki zor ama ben bu maskaraları ilk kez deniyorum. Uzun zamandır övgüyle bahsedildiklerini duyuyordum. Hem Essence standı bulmuşken hem de waterproof maskaram bitmişken alayım dedim. Normal olanını da hem bulunması zor hem de iki çeşit arasındaki performans farkı görmek için aldım. Daha bahane ister misiniz?

Flormar Face Sculpting Kit - 001 Rosy Disco: Bu kitlerin ilk iki renginin kontür pudralarını görünce aklıma almayı koymuştum. Benim için 001 ve 002 numara arasında tercih yapmak oldukça zor oldu çünkü ikisinin de kontür rengini çok sevdim. Fakat 001'in allık ve aydınlatıcısı sarı alt tonlara daha çok hitap ettiğinden bu kiti tercih ettim. Bayılarak kullanıyorum. Nc/Nw 15 ve altı tonlar için harika bir kontür rengi. Ama aydınlatıcıları aydınlatıcı lamayacak kadar koyu bu bahsettiğim tenler için. Ayrıntılı incelenecek. 

Wet 'n Wild Mega Clear Mascara: Şeffaf Maskaraları kaşlarımı şekillendirirken, kesmeden evvel taramak için kullanıyorum. İşim daha hızlı ve kolay oluyor. Elimdeki miadını doldurunca indirimde bunu kaptım.

Max Factor Masterpiece Transform Mascara: Gratis indiriminde 25 tl üstü alış veriş'te 20 tl'ye geliyordu; bu maskara'nın hem yerli hem yabanı mecralarda övgüsünü çok duyunca merak ettiğim bir maskara olmuştu, aldım. Gerçekten övgüleri hak eden bir maskaraymış, indirimde maskara almayı düşünüyorsanız tavsiye ederim. 
Yalnız 1 yıldan fazladır blincinde olmadan maskara almamazlığımı bu ay çok sağlam bozmuşum. Maşaallah.

H&M 3'lü Sünger: Hem renklerine hem tiplerine hem yumuşaklıklarına kayıtsız kalacak değildim ya?! 3 süngerin de birbirinden farklı şekilleri ve farklı yumuşaklıkları var, çok sevdim. Sünger sırasında yerlerini aldılar. Bulursanız kapın!

L'oreal Super Liner Ultra Precision: Kendisinin siyah-altın kaplamalı halini görünce, acaba benim değerli Super Liner Black Lacquer'ımın isim değiştirmiş hali mi diye merak ettim. Değilmiş, benim sevdiğim o ıslak görünen bitişi yok, ama bunun dışında performansı çok güzel. Beğendim.

L'oreal Lip Liner Couture -302 Bois de Rose: Çok güzel bir pembe leylak. O kadar ki, aklımda kalıp dönüp aldıklarımdan. Renk de ambalaj da çok şık. Kendisi Mac- Soar dudak kalemine dupe gösteriliyor. Bence siz de bir tane edinin.

L'oreal Infaillible Gel Crayon - 005 Super Cooper: İşte öylesine bakarken denk geldiğim ve o an gün ışığının üstüne düşüşüyle harika tonunu gördüğüm kalem. Bildiğiniz aşk yaşıyorum kendisiyle. Geçen hafta  Instagram'da paylaştım kendisini. Renk, yapı, uygulama, kalıcılık 10/10! Belki tek sıkıntı her makyaj öncesi açmanız gerekir çünkü 2 göze uygularken eriyor. Ama benim gibi gözleri akan bir insanın göz pınarından dahi kıpırdamadı! Hatta kızıl yansımaları olan kahve göz kalemi Mac Costa Riche alma sevdamı dahi bitirdi, çünkü ondan çok daha güzel duruyor. Alın alın alın!

Essence N'iced Coffee Göz Kalemi: Soğuk tonlu boz, gri kahve rengini görünce çok beğenip aldım, fakat pigmentasyon sıkıntısı var. Bir de çakmakla ısıtıp deneyeceğim. 
Öyle işe yararsa ne ala. 3.95 tl fiyatıyla oldukça uygun.

Cilt Bakımı

L'oreal Saf Kil Detoks Maskesi & Peeling Maskesi: Başıboş bir Zeynuşu 1.5 saat bir Gratis'e koyarsanız, alacağım bir şey yok derken eli kolu kasaya gider, arasında da bu iki maske varmış. Tam indirimde denk gelip uyguna bulunca merakından ikisini de aldım. Yalnız iyi ki almışım, bu maskeler şahane! Siyah olanı fazla germeden cildi temizleyip berraklaştırıyor, Kırmızı -Peeling Maskesi yüzünüzde kururken mucizevi bi şekilde tüm siyah noktalarınızı kusturuyor. Peeling maskesini burun ve burun kenarlarıma, alnımın merkeze yakın kısmı ve çenemin merkeze yakın kısmına, siyah olanı yanaklarıma, alın ve çenemin dış çeperlerine uyguluyorum. Mutlu mesut geçiniyoruz.

Uriage Eau Thermale D'Uriage Termal Su: Kendisini indirimde 20 tl'ye bulunca, kullananların da memnun kaldığını okuyunca, elimde de hiç termal su olmadığından kaçırmadım. Memnunum, hatta hala indirimde görünce 1 adet de yedekledim.

Neal's Yard Remedies Rejuvenating Frankincence Facial Oil: Sevgili Makyaj Telaşı Selinay İngiltere'ye gidince, kendisinden bu ve diğer ürünü sipariş etmiştim. Benim favori cilt bakım markam Neal's Yard Remedies'in ödüllü serisinden bir serum. Günlük ağacı içeren bu yağ, %98 organik, temiz içerikli. Denemek için sabırsızlansam da, organik olduğundan hızlı bozulacağından açmadan bir sonraki kışa saklayacağım.

Neal's Yard Remedies Wild Rose Beauty Balm: Cildimin annesi, canım balm'ım. Bu ürün benim hayat kurtarıcım. Kendisini uzun uzun yazmıştım. Elimdeki azalmışken stoklamamam imkansızdı. Kuluyum, kölesiyim. Merak ederseniz. (tık tık)

SAÇ BAKIMI

L'oreal Elseve Komple Onarıcı 5 Yapılandırıcı Maske: Gelin, sorun, deyin ki neden bunu aldın? İnanın emin değilim. Birileri çok övmüştü ama kimler hatırlamıyorum, bir yandan da çok sevdiğim Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long saç maskem bitmek üzere, Watson's'ı boykot edip alışveriş yapmadığımdan ne yapacağımı bilemeyip panik yaptım. Bu ürünle anlatacaklarım bu kadar, kullanananız varsa memnun mu söylesin lütfen.

Batiste Light & Fresh: Tam indirim döneminde elimdeki Batiste bitince iyi denk geldi hemen yeniledim. Ben bunların ağırlıkları farklı mı diye Çiçekli olan şişeyle tartarken bunu almışım, eve gelene kadar fark etmedim. Ama sorun değil, bu türünü de seviyorum. Sadece meraktan çiçekliyi alayım demiştim.


Isana Snow White Sıvı Sabun - Dark Magic & Forbidden Apple Duş Jeli:
Bunları almamın sebepleri Blana ve Audrey'nin şekerleri İrem'dir. İrem paylaşımlarıyla bu ürünleri aklıma düşürmüştü zaten Blana da Rossmann'ı gezerken gösterip koklatınca gol oldu tabii ki. Snow White'ın duş jelinin kalmamasına çok üzüldüm. Bu ürünleri henüz almamış ya da koklamamışsanız ve denk gelirseniz, kokluyorsunuz ve alıyorsunuz. O kadar.

KİŞİSEL BAKIM

Orkid Infiniti-Gece: Son 1 yıldır kullandığım tek ped çeşidi. Bu paket temsili olarak burada çünkü indirimde bulunca stok yapıyorum. Benim hassas cilt problemim muayyen günlerde de kendisini ortaya çıkartıyor. Bu ped kullanıp da pişik ve alerji yaşamadığım ilk ped. Parfümsüz, kokusuz ve koku yapmayan bir ped. Aynı zamanda da çok emici, hızlı emici, ergonomik, yerinden oynamayan ve güvenli. Oldukça da ince, hem inceliği hem şekliyle kıyafetlerin altında varlığını belli etmiyor, hatta tayt altında bile belli olmuyor. Tampon kadar güvenli bana göre. Hatta Regl döneminde bir şekilde delirip reklamlardaki gibi beyaz pantolon giyeceğim diye tutturursam bu ped ile yaparım.
Ped konusunda cilt sorunları yaşamış biri olarak bu üründen bahsetmemem olmazdı. İndirimde veya değil, bu pedleri mutlaka deneyin. Zira denettiğim herkes artık bunu kullanıyor.

White Glo Çay ve Kahve Tüketenler İçin Diş Macunu: Sevdiceğim bunu deneyip, belirgin etkilerinden aşırı memnun kalınca -düşünün özellikle bundan bahsetti ve önerdi!- ben de indirimde hop bir tane kaptım. Yanında diş fırçası hediyeydi. İkisini de denemeyi merakla bekliyorum.

Fresh & Soft Intim: Bu ıslak mendilleri asla günlük olarak kullanmıyor ve önermiyor olsam da, seyahat vs. gibi durumlarda benim için elzem olduğundan (neden bilmiyorum ama elzem) elimin altında mutlaka 1 paket bulunduruyorum. Bu markayı ise ilk kez deneyeceğim.

Gilette Venus Breeze: İndirimde en çok bunu aldığıma sevinmiş olabilirim. Jilet başlığının alt ve üst kısmındaki jel hazne köpürdüğünden artık jilet çok daha kolay. Ayrıca sürekli basma yeri bozulan jilet köpüğüne de para vermiycem. Win-Win.

Bu ay da böyle şeyler yapmışım, hayırlısı olsun ne diyeyim. Kutlu doğum ayı devamı falan deyip kendimi güzel kandırmışım sanırım. Mart ayı n'olur daha sakin geçsin diyorum buradan kendime. 
Bir sonraki renkli macerada görüşmek üzere,
Zeynep


You Might Also Like

8 yorum:

  1. Zeynepcim güle güle kullan hepsini :-)) bizim bu kutlu doğum aylarımız bitmek bilmez zaten neyse ben 3 aylardan çıktım nihayet aralık-ocak-şubat pek fena olmuştum bu ay duruldum sanki de dilimi ısırdım şu an:-)))) loreal maskeler hakkında senin fikrin ne olacak bekliyorum canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sonra diyorlarki neden alışverişi seviyorlar.. Bir sürü güzel merak uyandıran ürün var :))
    Hepsini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tüm ürünleri ;))

    YanıtlaSil
  4. Zeynuş'um, aldıklarını güle güle kullan :)
    Dior farın güzel olmamasına senin adına üzüldüm; kendi nadıma sevindim :))) Şu H&M farı benim de aklıma düşürdün; Harry'yi bir izleyeyim bakayım en iyisi ihihihi...
    Essence rimeller çok güzel, ama o I Love Extreme'ler benim gözlerimi kaşındırıyor. L'Oreal Super Cooper nefis cidden ama gerçekten eriyor uygularken. Olsun, sevdim mi, sevdim! Şu L'Oreal maske ikilisinden ben de alayım elimdeki Dermalogica'lar bitince, madem o kadars evdin. Senin gibi bölge bölge kullanırım.
    Hafta sonu etkinlikte White Glo'yu hediye ettiler bize de, ben de bir kaç gündür kullanıyorum. Mustafa'nın etkisini beğenmesine sevindim; ben de severim umarım ^_^
    Öptüm çoook!!!!!

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan Zeynep'çim, bu ay ben de zıvanadan çıkmış olabilirim. Loreal maskelerin ikisini de aldım, kırmızıyı kullandım henüz beğendim. İkisi bir arada kullansam mı diye düşünmüştüm, şimdi senden cesaret aldım öyle de deneyeceğim. White Glo'yu ben pek beğenmedim, fazla sert geldi umarım senin hoşuna gider. Orkid infinity nin normal olanını aldım. Ne zamandır merak ediyordum, denencek :) Şu venüsü merak ettim ilk alışverişe çıktığımda kapayım hemen. Kocaman öpüyorum canımm :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsini güle güle kullan Zeynepcim. Ben de lorealin maskelerini merak ediyorum, beğenmene sevindim :) Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim Isana'nın o tatlı ambalajları Blana sayesinde benim de aklımı çeldi. Çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  7. Dupe dolu harika bir yazı olmuş :)) Ayrıca doğum günün kutlu olsun canım sevdiklerinle nice senelere :) Rujların renkleri beni benden aldı ayrıca pastel'e mutlaka bakacağım :) Musmutlu günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil