allık,

1 Ürün 3 Yorum - Flormar Face Sculpting Kit - 01 Rosy Disco

08:00 Unknown 4 Comments




Merhaba!
Bugün yerli markalarımızın çıkartmasını dört gözle beklediğim, hatta beklediğimiz segmentte bir ürünü inceleyeceğiz. Flormar'ın Daily Party koleksiyonunda çıkan, kontür, allık, aydınlatıcıyı bir arada bulunduran Face Sculpting Kit serisinin 01 Rosy Disco paleti. 
Serinin en açık kontür rengini içerdiğinden aklımın kaldığı, alırken seçimde zorlandığım, serinin diğer paleti 02- Peach Coctail'i sevgili Blanacım, 03- Bronze Party'yi ise sevgili Başakcım inceliyor; linkleri yazının sonunda bulabilirsiniz, kaçırmayın!

Gelelim Rosy Disco'ya;
Ambalajlaması lüks veya göz alıcı denemese de sağlam, güvenli temiz ve sade hissettiriyor. Bu açıdan olumlu bir izlenim bırakıyor. Ambalajın kapağında her ürüne denk gelecek şekilde ürünlerin isimleri yazılmış. Her ne kadar gereksiz görünse de, bu gözler neler gördü diyerek yazmalarının zararı yok faydası var diyebilirim. 
Paletin ağırlığı her biri 4 gram üründen oluşarak toplamda 12 gr. Bence uzun süreli kullanım için güzel bir miktar denebilir. 
Ürünün üretim ve son kullanım tarihi hem kutusunun hem ambalajının üzerinde yazılmış; ki bu benim için haneye çok büyük bir artı yazmama sebep oluyor. Ekim 2016'da üretilen ürünün son kullanım tarihi Ekim 2021. Ürün açıldıktan sonraki ömrü ise 12 ay olarak belirtilmiş. Tabii toz ürünlerde bitmediği sürece bu ömrü dikkate alan kaç kişi var diye de düşünmüyor değilim. 
Ürünleri tek tek  incelersek;

Kontür: Bu paletin olayı kesinlikle kontür rengidir! Paleti görür görmez ilgimi çeken, gözlerimi alan kısım kontür kısmıydı. Hem gri tabanlı, hem de beyaz tene uygun kontür rengi bulmak maalesef çölde vaha bulmakla eşdeğer yapıda bir sorun zira. Bu kontür ürünü de belirttiğim gibi gri tabanlı rengiyle ciltte çok doğal, gerçekçi ve yüzün kendi gölgesi gibi duran bir tonda. Mağazada ilk incelediğimde içerisinde mikro boy ışıltılar görünce biraz şaşkınlık yaşamış ve korkmuştum; fakat ürünün içerisindeki bu ışıltılar cilde uygulandığında hiçbir şekilde belli olmuyor; bu konuda içiniz rahat olsun!
Ciltle buluştuğunda grisi biraz daha geri çekilip, greige denen gri-bej tonlarına dönerek oldukça sakin ve inandırıcı bir gölge katmaya yardımcı oluyor; dolayısıyla Instagram tipi makyajlarda gördüğümüz keskin ve yapay bir kontür elde etmek için fazlasıyla mesai harcamanız gerekir. İstediğiniz böyle bir görüntüyse aradığınız kontür ürünü bu palet olamayacaktır. Ayrıca çok açık bir ton olduğu için, Mac skalasında NC/NW 20 üzerindeki tenlerde kontür efekti sağlama konusunda yetersiz kalacaktır. Bir ufak karşılaştırma yapmam gerekirse, eğer Blana'nın incelediği 02 Peach Coctail ile 01 Rosy Disco arasında kontür rengi açısından arada kaldıysanız, denemiş biri olarak ciltte gözle ayırt edilecek bir renk performans farkının pek olmadığını söyleyebilirim. Yapı olarak oldukça tok, tozutmayan bir yapıda. Ben sık kıllı bir kontür fırçası ile uygulayıp dağıtıyorum ve istediğim gerçekçi fakat yüzü şekillendiren bir görüntüye ulaşıyorum. 

Kalıcılık olarak çok başarılı değil gün içerisinde tazeleme gerektiriyor. Uyguladıktan 5 saat kadar sonra ürünün hafiflediğini rahatça gözlemledim. Tabii bunda benim çok zeki olmaktan kaynaklanan kocaman beyne sahip kafamın ağırlığını taşıyamamaktan kafamı sürekli elime dayarak durmamın de bir etkisi olabilir dkjghkjdfg
Aşağıdaki fotoğrafta, kontür için kullandığım diğer iki ürünle renk karşılaştırmasını görebilirsiniz. Mac Next to Skin'in incelemesini burada (tık tık), aslen bir kaş farı olan Flormar Kaş Farı - 02 Light Brown incelemesini ise burada (tık tık) bulabilirsiniz.

Allık: Pan'da oldukça çatlak bir çiklet pembesi duran bu allık, 02 Peach Coctail yerine bu paleti tercih etmemde rol oynayan ürün oldu diyebilirim; zira benim soğuk alt tonlu cildime şeftali-mercan tonları pek yakışmıyor. Bu soğuk alt tonlu pembe allık, içerisinde hiç ışıltı bulundurmayan tamamen mat yapıya sahip ve cildimle çatışmadan, gevşek kıllı bir allık fırçasıyla uygulandığında fazla patlamadan daha doğal bir duruş yakalamayı başarıyor. Kontür rengi gibi allık da, yapı olarak tok ve tozutmayan bir yapıda ve pigmentasyon açısından da başarılı.
Hanesine bir eksi almasına sebep olan sorun ise; orta veya sık kıllı bir fırçayla uygularsanız rengi homojen dağıtmakta sorun yaşatması. Özellikle ben kuru cilde sahip olduğumdan, yüzüme herhangi bir sabitleyici pudra uygulamıyorum ve direkt fondöten/bb krem gibi nemli yapıda bir ürünün üzerine uygulandığında allığı dağıtmak ekstra mesai gerektirebiliyor. Bu sorunu da gevşek kıllı bir fırça kullanarak bertaraf ediyorum. 

Aydınlatıcı: Pembesi baskın, inci pembesi diyebileceğim bir tonda olan sadece isimde aydınlatıcı.
İşte zurnanın zırt dediği gibi paletin de zırt dediği nokta. Bu kadar beyaz ten dostu bir palete, böyle ismiyle müstesna olamayacak bir ürün neden eklenir anlayamadım. 
Yapı olarak allık ve kontür renklerine göre daha yumuşak ve tozutmaya meyilli bir yapıda. Ton olarak ise benim cildimden daha koyu renkte olması bir yana, içerisinde aydınlık katacak, sedef veya ışıltı olmaması da ilginç bir durum. Evet, içerisinde mikro boyutta ışıltılar var; ki aydınlatıcı ürünlerde mikro boy ışıltıyı tercih ederim ve fakat bu ürüne eklenen ışıltı konusunda oldukça eli sıkı davranmışlar. Swatchladığımda veya cilde uyguladığımda gözlerimi dürbün moduna (?) almadan ışıltı göremiyorum. Renk olarak cildimden koyu olduğundan ve çok pembemsi olduğundan hem de kapatıcımdan koyu olduğundan göz altı sabitlemek gibi bir işlev için de kullanamadım. Bir süre ben bununla ne yapayım derken, kendisini tek başına belli belirsiz makyajlarda allığımsı olarak veya paletin allığıyla karıştırıp bebek pembesi tonlarda bir allık ortaya çıkartmak için veya paletin allığını tek başına uyguladığımda keskinliğini azaltmak için veya yine allığı uygulamadan evvel sürerek allıktaki homojen durmama sorununu azaltmak için baz olarak kullandım. İşte insan kullanmak isteyince bir sürü alternatif buluyor. Yine de amacına uygun olarak aydınlatmak için kullanacağım bir ürünün palette yer almasını tercih etmezdim demek imkansız.
Kontür - Allık/Aydınlatıcı
Allık ve aydınlatıcının kalıcılığı da kontür renginin kalıcılığıyla aynı; hepsi eş zamanlı olarak soluyor, siliniyor.

İçeriğinde talc, mika ve naylon ilk üç sırayı alırken, çeşitli silikonlar üst sıralarda bulunuyor, eğer makyaj ürünlerinde bu ürünlere karşı duyarlıysanız cildinizle anlaşmayabilir. 
İçeriğinde Carmin bulunduğundan vegan içerikli değil. Ayrıca ultramarines de içerdiğinden bir sebepten dudağınıza sürmeye kalkmamanız daha iyi olacaktır; ultramarines dudak ürünlerinde kullanılması sakıncalı, kanserojen ve deniz altı canlılarından elde edilen bir madde. Dolayısıyla vegan olmasını yine engelleyen bir madde. Bunlara karşın, eğer parabensiz içeriğe önem veriyorsanız, içeriğinde paraben bulunmuyor.
İçerik bilgilendirmesi açısından keşke her ürünü ayrı ayrı yazmış olsalardı diye eklemeden de geçemeyeceğim.

Flormar Face Sculpting Kit, kontür renginin de etkisinin büyük rol oynamasıyla sevdiğim ve eğer cildinize uygun kontür rengi konusunda derman olacağını düşünüyorsanız tavsiye edeceğim bir palet oldu. İndirimli olarak 19.90 TL'lik fiyatıyla da güzel bir fiyat performans örneği olan bu paleti Flormar mağazalarında veya Flormar online sitesinde bulabilirsiniz.

Bir diğer 1 Ürün 3 Yorum çalışması yapmaktan mutluluk duyduğum Blanamı ve Başakcımı kocaman öpüyor ve Flormar Face Sculpting Kit - 02 Peach Coctail ile 03 Bronze Party incelemelerine ışınlanmanız için linkleri tam buraya bırakıyor, onların deneyimlerini okumak için ben de ışınlanıyorum;
Kırmızı Rujlu Blog- 1 Ürün 2 Yorum - Face Sculpting Kit - 02 Peach Coctail

L'arc-en-ciel- 1 Ürün 3 Yorum- 03 Bronze Party

Bir sonraki renkli macerada görüşmek üzere;
Sevgiler!
Zeynuş

You Might Also Like

4 yorum:

  1. Zeynuşum allık sende şahane durmuş😍 Pembe allıklar bende genellikle böyle doğal durmuyor😞 Gerçekten sende duruşuna bayıldım😍 Kontur rengi tam bize göre, bendekinin rengini de çok kullanışlı buluyorum. Dağılma sorununu ben de yaşıyorum, çözümü kocaman sık kıllı bir pudra fırçasıyla iyice karıştırmakta buldum.
    Aydınlatıcıyı da göz kapaklarımda baz gibi kullanıyorum, zaten o aydınlatıcı değil kesinlikle😂
    Ellerine sağlık Zeynuşum, o kadar güzel yazmışsın ki, benim yazım yanında eksik kalmış resmen😍❤️ Senin gibi bir bloggerın aynı zamanda arkadaşım olmasından cidden gurur duyuyorum😊 Kocaman öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Allık rengi hem Blana'ya hem de sana çok yakışmış canımmm <3 Böyle heidi görünüm verecek gibi gelmişti ama sonucu baya iyiymiş :) Ayrıca yazılarındaki akıcılığa ve fotoğraflarına bayılıyorum ki <3 Mutlulukla kullan bebeğim :)

    YanıtlaSil
  3. Benim paletin yorumunu da ekleyin ya yazının sonuna, ben de üçüncü rengini incelemiştim ama :)))) Kontür rengi bendeki palette de güzel olmasına karşın, allık dağıtılma konusunda epey sorunluydu; aydınlatıcı ise tamamen bahsettiğin gibiydi. Ben açıkçası kendi paletimi kullanamadım ve hediye ettim. Anlaşılan Flormar yapı olarak 3 palette de standardı tutturmuş :) Allığın rengini sana çok yakıştırdım Zeynuş, güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
  4. Zeynepcim bizi yine de kesmez ama bunun aydınlatıcısı diğer palete göre sanki daha iyiymiş gibi geldi bana.. bana bu iki palette açık kalıyor diğeri ise çok koyu ama Blana ve senin beyaz tenlerinizde harika duracaktır.. güle güle kullan canım sevgiler..

    YanıtlaSil