c&a,

LookBook #43 : Casual to Chic

07:30 Glam Sight 7 Comments

Tek bir parça değiştirerek tüm stili değiştirebilme potansiyelinin taşıdığı güce bayılıyorum! Saçımızdan, makyajımıza ve hatta yaydığımız enerjiye kadar her şey yansıtmak istediğimiz imajımızın birer parçası olduğunu anlamadan modanın sanatsal yönünü de idrak edebilmek pek mümkün değil bence.

I love how one piece can alter the whole image of one's reflecting. It is an amazing example to understand that the Hairstyle, the makeup and even the energy we spread are very important instruments of the image we create, the image we choose to reflect.


Burada değiştirdiğim tek parça, jean'den vintage takımımın eteğini giymek oldu. Saç ve makyajın yardımı da yadsınamaz tabii ki. Gündüzden geceye veya arka arkaya yapılan farklı türde etkinliklere giderken oldukça kurtarıcı ve pratik oluyor.

I changed jean to skirt, which is a garment of my vintage two piece. The impact of changing my hair and makeup style was high, too. It's such a convinient and practical way change day to night or for the times Web need to change for different occasions. 


Takılarım ise benim için çok özel; birisi Mısır'dan ve sevgili amcamdan yadigar. Bilezik ise halalarımın gençliğinden kalma. İki parça da o kadar güzel ki hem günlük hem de şık kombinlerde kullanılabiliyor.

These two pieces are very speacial to me. The necklace is from Egypt and a souvenir from my beloved uncle. 
The bracelet belongs to my aunts, it is handed down to me. They are both so beautiful that they can be combined with any look.


 Skirt-Top/Etek-Bluz : Vintage | Boots/Bot: C&A | Bag/Çanta: Zara | 
Necklace-Bracelet/Kolye-Bileklik: 💖

You Might Also Like

7 yorum:

  1. Yahu bu yazı arada kaynamış , bulamadım vallahi koşa koşa geldim <3
    Neden? Takımında gözüm kaldı çünkü. Teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takım tam bir efsane, bugün böyle şeyler üretmiyor allahsız tekstil devleri :(
      Öperim!

      Sil
  2. Böyle her şekilde kombinlenebilen parçaları çok seviyorum Zeynep'çim. Çok da güzel taşımışsın. Çok öpüyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum, seyahat için de çok uygun oluyorlar az parça çok işlev =) Beğenmene yakıştırmana çok sevindim Gökçem!
      Ben de öperim kocaman!

      Sil
  3. harika olmuş bence =) kızım ya ne dicem, sen Arwen misin mübarek ya :D <3 <3

    YanıtlaSil
  4. Üste ve eteğe bayıldım!!!! Sana bu tür "basic olmayan" parçalar aşırı yakışıyor Zeynuş'um ya!!! Süpersin! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne varsa eskilerde var diyorum Başakcım! Ben de bir şey olacak diye korka korka ama bir yandan da bayıla bayıla giyiyorum <3
      Basicle aramdaki bu olduramamayı sonunda çözdüm, "I'm not basic, I'm extra" mottosunu benimsedim.
      İçim rahat ahahhaha :D
      Öptüm çok!

      Sil