alışveriş,

Alışveriş: Çılgın Ağustos 2017

07:30 Unknown 10 Comments


Merhaba,
Geçtiğimiz ayın adeta utanç duvarı adını almayı hak eden alışverişini şehre dönüp fotoğraflamayı bitirince yazmaya oturdum. İpin ucunu nasıl kaçırmışsam, alışveriş yazısını tavsiye üzerine ikiye böldüm. Bu iki yazıyı da Ağustosu kutlu doğum ayı olup alışverişin hakkını veren Blanaya ithaf ediyorum, yalnız değilsin karşim.

Ağustosun başında Gratis Crabtree&Evelyn ürünlerine %50 indirim yapmış üstüne de 1 alana 1 bedava kampanyasını eklemişti. Bunu görünce tabii ki gözüm döndü, biraz da marka gidecek korkusu sardı. Oysa markaya bir düşkünlüğüm de yok. Makeup junkie'lerin anlam verilemeyen davranışlarına bir örnek olarak sunabiliriz bunu. İlerleyen satırlar hep bu alışverişimden ürünler olacak.


Crabtree&Evelyn 60 Second Fix For Hands: Bu tatlış paketin içinde gelen iki üründen biri 100ml'lik nemlendirici, diğeri ise el peelingi. İndirimde 19.90TL'ye düşen üründen 2 adet aldım, böylece tanesine 10TL ödemiş oldum. Biraz evvel aynısını Boyner'de 90TL'ye satılırken görünce bana bir gülme geldi.


Crabtree&Evelyn Pomegranate Argan&Grapeseed Oil Body Lotion: Narı, narın kokusunu ve narlı her şeyi çok seven biri olarak bu vücut losyonunu almamak gibi bir ihtimalim yoktu tabii ki! Tek satılan fiyatından emin değilim ama ya 8.95 ya 12,95'ti.

Crabtree&Evelyn Pomegranate Argan&Grapeseed Oil Body Scrub: Body Scrub'tan kim usanır, sevmeye doyum olmaz demiş üstadlarımız. Bir üstte olduğu gibi, kokusu ile almamam imkansızdı. Diğerinin yanında bedava gelmiş oldu.

Crabtree&Evelyn Pear&Magnolia Ultra Moisturizing Hand Therapy-100ML: Bu armut ve manolya kokulu serinin kokusu efsane! koklamaya doyamıyorum desem yeridir, sırf kokusundan tekrar tekrar alacağım. Bunun da fiyatını hatırlamıyorum ama ürünlere toplam ödediğim fiyatı en sonda belirteceğim.

Crabtree&Evelyn Verbena&Lavender Ultra Moisturizing Hand Therapy-100ML: Lavanta kokusundan pek hazzetmeyen bana dahi kokusunu sevdirdi. Kışın elleri çorak çöllere dönen biri olarak bu kış ellerimi mutlu etme garantisini aldım bence. Bir önceki krem yanında bu krem bedavaya gelmiş oldu.



Crabtree&Evelyn Somerset Meadow Ultra Moisturizing Hand Therapy-50ML: Bu da misler gibi kokan bir el kremi. Bu serinin vücut jeli, vücut kremide şahane seçenekler, zira hem meyveli çiçekli hem de yeşil,ferah tonlar içeren kokusuyla insanın içini açıyor. Kremin ikincisi bedava, söylememe gerek var mı?

Crabtree&Evelyn Somerset Meadow Body Lotion: Bu serinin vücut losyonunu almamak olmazdı, çok güzel kokuyordu. Kullandıktan sonra performansından burada söz ederim mutlaka.

Crabtree&Evelyn Pear&Magnolia Body Lotion: Aldığım seriler içinde en beğendiğim koku bu seriye ait. Bunun da kullanınca yorumları gelecek.

Crabtree&Evelyn Nantucket Briar Ultra Moisturizing Hand Cream-50ML: Kendine has güzel bir kokusu olan bu el kremlerini yine kış egzaması korkumu bahane gösterip aldım. 50ml'lik kremler yanlış hatırlamıyorsam 8,95TL idi. İkincisi hediye.


Crabtree&Evelyn Citron Honey&Coriander Skin Cleaning Bath&Shower Gel: Limon, Bal ve Kişniş aromalı banyo ve duş jeli. Limonlu ürünlere asla karşı koyamayan ben bunun kokusuna da karşı koyamadım tabii ki, ikincisi Bal esansı içermesinden ötürü Balın kokusunu bir arıdan daha çok seven Blanaya gitti. Gerçi pek bal kokomuyor ama enerjik limon kokusu da bal kadar güzel. Paketin üstündeki lastiği fotoğraflarken dahi inatla çıkartmamam ise çok güzel bir detay...

Crabtree&Evelyn Somerset Meadow Bath&Shower Gel: Somerset Meadow serisinin banyo ve duş jeli, bana ilkyazı hatırlatan bir kokuya sahip bu seriyi hayallerimdeki gibi Haziran ayında bir ege tatilinde kullanmak nasip olur umarım.

Crabtree&Evelyn Pear& Pink Magnolia Body Wash: Öyle güzel kokuyor ki kullanmaya kıyamamaktan korkuyorum. Lütfen gidin koklayın.

İki ziyarette yaptığım bu alışverişte her iki seferde de 52TL gibi bir fiyat ödeyerek, 18 ürüne toplamda 104 TL vermiş oldum. Markanın indirimsiz yurtiçi ve yurtdışı fiyatlarına bakınca oldukça komik bir rakam verdiğim anlaşılıyor. En güzeli ise hiç oyalanmadan mutlaka biteceğine emin olduğum ürünler, zira hepsi sık ve düzenli kullanılıyorlar. Güzel bir stok yaptım maşallah. Size de gidin alın demiştim, lafımı dinlemişsinizdir umarım. 😇


Bioderma Photoderm Max 50+ Stick Large: Güneş kremi dışında dudak, göz kenarı, elmacık kemikleri, burun kemiği kulaklar gibi daha hassas tene sahip alanlar için özel olan bu stickler benim favorim. Daha önce Clinique'inkini kullanmıştım fakat onun 50spf içerenini artık bulamadığımdan Biordermaya bir şans vermek istedim. Reçete'en 34,65TL'ye aldım.

Bioderma Photoderm Max Aquafluid 50+: Yeni bir güneş kremi arayışındayken, Başak'ın tavsiyesiyle bu ürüne şans vermeye kararverdim zira aradığım her şeye sahipti. İnce yapılı, alkol ve silikon içermeyen formüle sahip olması gibi. Aynı zamanda paraben de içermiyor sanırım. Kendisiyle aşk yaşıyorum. Bundan sonra başka bir ürün almam, alsam da bu krem de mutlaka elimin altında olur. inceleme yazısını yazana kadar Başak'ın görüşlerini buradan öğrenebilirsiniz. (tık tık)
Fiyatı Reçete alışverişimde 42,90TL


Bioderma Hydrabio H20 İkili Paket: Cyrene Misel sularımın sonuna gelmişken uzun süredir aklımda olan, hydrabio serisinde olmasıyla cildimikurutmadan, germeden temizleyeceğini umduğum bu ikiliye bir şans vermek istedim. Kendisine aşığım ve bugüne kadar kullandığım en iyi misel su ilan ediyorum kendisini.Cildinizin kuru olmasına gerek yok, Mutlaka bir bakın derim.
Recete.com alışverişimin bir parçasıydı; fiyatı 53,70 TL


Bioderma Photoderm Refreshing After Sun Milk, Hydrabio Serum, Hydrabio Creme recete.com alışverişimin hediyeleriydi. Hayatımda ilk kez online alışverişimden tam boy deneme ürünü aldım. Hydrabio serisinin testerları da hem seyahat için el verişli hem de oldukça merak ettiğim ürünleri denemem için güzel bir fırsat oldu. Sipariş verdikten sonra 36 saat gibi bir sürede elimde olan kargomun teslimat hızı da, sağlam paketlenmesi de, kargo süreçlerinin bildirilmesi de çok güzel ve önemli detaylardı. Bundan sonra da alışverişlerimde ilk tercih edeceğim site olacak. Sayesinde keşfettiğim için Gökçeye çok teşekkür ediyorum.


Wet n Wild Açılı Allık/Kontür Fırçası: Bayram indiriminde uzun zamandır ülkemize gelmesini beklediğim bu tatlış, sentetik, cruelty free fırçalardan açılı allık fırçasını aldım. Henüz kullanmak nasip olmadı ama yumuşacık olduğunu söyleyebilirim.

Wet n Wild Açılı Liner Fırçası: Açılı fırçalara karşı manyakça bir zaafım var ama sebebini anlayamıyorum zira ne kaş dolduruyorum ne jel liner kullanıyorum. Elimdeki eskilerden birini oje sürdükten sonra tırnak kenarlarını temizlemek için ayıracaktım. Bu da onun 'boşluğunu' dolduracak.

Eklips Travel Set: Sürekli sample yapıp, seyahat boy bir şeyler hazırlayan bloggerların biricik dostu bu set indirimdeyken sepete attım. Bu tür kaplara ihtiyaç asla bitmiyor.

Maybelline Master Conceal - Fair: Geçen seneden beri merak ettiğim bu kapatıcıyı bu aralar almaya niyetim yoktu. zira eritmem gereken bir kapatıcı potam var, fakat Instagramda açık tenli birkaç kişinin a"y bu çok açık" "bu çok beyaz" dediğini duyunca ve mağazalarda tester bulamayınca bir umut ve mecburiyet aldım. Evet, açık ama benim için yeterince açık değil ve sarı alt tonlu. İlerleyen zamanda cildimde duruşunu ve bütünleşmesini göreceğim.

Maybelline Color Sensational Cream Liner -Nude Whisper: Yine testerını göremediğim fakat pakette çok nude durduğundan ümitle aldığım yeni kalemim. Nude ruj bulamadığım gibi nude kalem de bulamıyorum. Aldıktan sonra tatile çıktığımdan deneme şansım olmamıştı. En kısa sürede deneyeceğim.

L'oreal Black Lacquer Waterproof by Superliner: Allahım!!!! Bunu görünce gözlerim yuvalarından nasıl uğradı, Gratis'in ortasında zıp zıp nasıl zıpladım, Instagram stories'te hemen koşup almanızı nasıl salık verdim o günkü gibi yaşıyorum. Bu eyeliner benim Holy Grail eyeliner'ım olup yerine bir başka ürün koyamadığım bir ürün. Cruelty Free makyaja geçiş yapmak isterken beni en çok korkutan bu ürünün bırakamayacak olmam açıkçası. Waterproof sözü sizi korkutmasın, öyle bir ürün ki, siz istemedikçe yerinden kıpırdamıyor, fakat silmek istediğinizde rahatça ve göz çevrenizi batırmadan kolayca temizleniyor. Tekrar söylüyorum, ALIN!
Sonra bana dua edeceksiniz. Diğer tavsiyemi dinleyip alanlar gibi (:


Maybelline Super Stay Matte Ink-15 Lover: Sevgili Başak'ın Maybelline'in resmi Instagram sayfası tarafından da repost edilen güzel fotoğrafında görüp göz koyduğum bu ruj hayatımda kullandığım başka hiçbir ruja benzemiyor. Ömrümde böyle kalıcı ama dudaklarımı kurutmayan ruj görmedim. Yorumları yakında burada olacak. Aklımda şimdi başka renkleri var!

Vivid Matte Liquid-20 Grey Envy: Tam bir Zeynuş rengi, grilik içeren bir leylak koyu nude. İlk çıktığında göz koymuştum aldım. Kendisini fazla kullanma fırsatım olmadı fakat bir önceki rujun performansı yanında çok sönük kaldı diyebilirim. Ayrıca bu rujlar sabitlenmiyor ve mat durmuyor. Sorun bende mi?


YSL Les Sahariennes -3 Epice: Bu krem Bronzer sevgili Blana'nın favorisi, ben de Instagramdaki @lorijinalshop'ta denk gelince pusuya yattım ve aldım. Tatilde olduğumdan kauşmam uzun sürdü ama bugün kavuştukç Birazcık oynadım ve neden çok sevdiğini anladım. Şahane bir ürün. Blana'nın şuradaki(tık tık) yazısından detaylı incelemesini öğrenebilirsiniz.


Urban Decay Naked Heat Palette: Bu paletin burada olma sebebi bir sonraki yazıda ABH Modern Renessaince'ı göremeyecek olmanız. Ben de ipimi koparttım ve Sephora'nın manasız ön satışında bu paleti aldım. İtalya'dayken deneyip yapısına yumuşaklığına ve pigmentine hayran kalmış, döndüğümde almadığıma pişman olmuştum. Ön satışta alsam mı derken kendisi bana hediye olarak geldi. Hoş geldi!

Evet İnce Memed'den az kısa alışveriş destanımın ilk kısmının sonuna geldik. Bir sonraki yazıda geri kalan manyaklıklarıma sizi ortak ve şahit edeceğim.
O zamana kadar kendinize iyi bakıyorsunuz, öpüyorsunuz.

Zeynuş

You Might Also Like

10 yorum:

  1. alışverişin yıldızı olarak naked heat paleti ilan ediyorum güle güle kullan :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İremcim, kesinlikle bir star kendisi, daha dokunmaya kıyamadım!

      Sil
  2. güzel bir alışveriş olmuş destek olmak adına birbirimize, sizin de blog geri dönüşlerinizi bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu işaretten anladığım üzere destek yok :D siz bilirsiniz

      Sil
    2. Dün gece aslında size upuzun bir açıklama yazmış fakat internetin azizliğine uğrayınca bir an durup düşünmüş ve bu cevabı yayınlamaktan vazgeçmiştim. Zira bunu direkt üzerinize alınmanızı istemedim, işleyiş stiline karşı bir eleştiri yazdım; kaldı ki okuyacağınız bile şüpheli. Ben de bu cevabı bir blog yazısı olarak paylaşmaya karar verdim; fakat madem merak ediyorsunuz, yürün 'bu işaretin' açılımı:

      Teşekkürler. Vaktim olduğunca, konu başlıkları ilgimi çektikçe, içeriği verimli buldukça yorum bırakmaya çabalıyorum. Bunu söylerken altını çizerek söylemek istiyorum ki, Lafım meclisten dışarıdır, takipe takip, yoruma yorum tarzı yaklaşımları sevimsiz, samimiyetsiz ve gereksiz; dahası çocukça, ergence bulduğumu söylemek isterim.
      Benim bloga yazı hazırlarken, ürün incelerken, ürün hakkında doğru ve detaylı bilgilendirme yaparken, fotoğraf çekimi, ambiyansı ve düzenlemesi için harcadığım zamanın çeyreğini harcamayıp, 45 tane bloga, blog yazılarını okumadan, geri dönüş yapılsın diye; içi boş, etkileşimi bol olsun diye yalandan 2-3 kelime yazıveren insanların yarattığı haksız furyanın bir parçası olmayı düşünmüyorum. Bana emek verip saatlerce yazığım yazımı iki satır okuayamadığı belli yorumlar bırakan kimsenin ne yorumunun, ne blogunun zerre değeri yok gözümde.

      Liseli ergenlerin, okulun en popüleri, en tanınanı, en beğenileni vs. olmak için verdiği beyhude çabanın benzerini yetişkin klasmanındaki insanların yapması traji-komikken, birçok kişinin liseden sonra gelişmediğini, değişmediğini dolayısıyla hayatın lise kafa yapısıyla kurulduğunu iddia eden tezi desteklerken, buna ortak da olmayacağım. Umuyorum ki, bu rehavete kapılmış, içerik üretmeyen, fakat hayatının değerli anlarını harcayan kişiler de bu gafletten uyanırlar.
      Bunun dışında başta da dediğim gibi, ilgimi çeken her yazıyı açar, beni memnun eden içeriğe sahipse okur, okumaya devam eder, yazı sonunda söylemek istediğim bir şey varsa yorum olarak bırakırım. Yeni keşfettiğim, blog yazmaya yeni başlamış kişilere de şartlar elverdiğince destek olurum.

      Kanayan bir yaraya bilmeden de olsa parmak bastığınız için teşekkürler. Ben de bu konuda bir süredir beslediğim his ve gözlemlerimi paylaşmış oldum.
      Sevgiler!

      -daha ayrıntılı halini yakında blogda bulabilirsiniz.-

      Sil
  3. Zeynuşum okurken baya güdüm ben :) Bu ay adeta yarışa girmiş, ikimiz de kutlu doğum ayımı çoşkuyla kutlamışız :D Çünkü bbf olmak bunu gerektirir :))
    Clabtree&Evelyn el kremi-peeling kofresini bana verirken, bende çok var, demenin manasını şu an kavramış bulunuyorum. Fakat, en çok krem bitirdiğimizden de, bence hiç sorun yok. Duş jelim için de teşekkür ederim tekrar; dünya da bal ve limondan daha güzel kokan bir şey olamaz bence!
    Bioderma misel suyumun testerını hala deneyemedim, masamda duruyor, sıra gelmedi. Bir de, bu ara, ön temizlik yapmaya feci üşenip direk yağ faslına geçiyorum. Hydrabio serumu da çok seveceğini düşünüyorum (içindeki az miktar silikonla çatışmazsan), ben tam boyunu kullanmış ve bayılmıştım.
    Master concealer sarı alt tonlu demeseydin keşke, bu kış bitirmem gereken en az üç tam boy kapatıcı var ve kapatıcı bitirmek konusunda bir felaketim! Yeni bir taneyi eve sokmamam lazım. Vivid matlar, tamamen mat değil ve sabitlenmiyorlar da, sende bir sorun yok yani :D Mat-Ink lerin ben loyality rengini aldım ama benim dudağımı çok kurutuyor (burada da sorun bende tabi :D).
    YSL yi beğenmene çok sevindim, adeta ben de ona aşığım :D Verdiği doğal duruşa, blur efekte, yapısına, her şeyine bayılıyorum <3
    Heat paleti gördükçe canım çekiyor ama Mario'ya kavuşursam artık gözümün başka bir şeyi görmemesi lazım. :) Sana da o vicdansız ABH'yi alacağız :D
    Hepsini güle güle kullan Zeynuşum, ikinci kısmı da iple çekiyorum ve bana ithaf edilen yazıların keyfini sürmeye devam etmek istiyorum :D Aman diyorum, sefamız olsun :) Hep ay tutulmasından zaten :))))
    Kocaman öpüyorum seni! <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam çok teşekkür ederim tüm yazımı okuyup uzun uzun yorum bıraktığın için ^_^ <3
      Evde el kremi partileri vermeyi düşünüyorum bu kış, sen de davetlimsin adkgjjdkghdkh
      Duş jelini de güle güle kullan, umarım memnun kalırsın <3
      Bioderma miseli bir kullan, yağ faslının süresini çok çok kısaltıyor, çok güzel ve başarılı olmuş. Serumu geçens ene sende okuduğumda aklımdaydı, ben de silikonlu içeriğiyle etkisi ne olacak merak ediyorum. En kısa sürede deneyeceğim. Master Concealer'dan ben sana getiririm bir kapta, bence çok merak etmeye gerek yokmuş gibi; senin için bir sonraki hedefimiz TF Born This Way kapatıcı! =)) vivid mat Ece'de tamamen mat duruyor, benim beynimi yaktı bu durum dolayısıyla. YSL konusunda planlarımı biliyorsun, adamlar yapmış yapacaklarını, bize de cüzdan ağlatmak kalıyor.
      Ben sana Heat'i de veririm dene diye ama işte o seni almaya ikna eder, sıkıntı orada! =)) ABH için planlarımı gizsizce kurdum, bekliyorum, sonra tüm suratıma sıvıycam o farları; beraber ABH palet partisi de yapacağız ahahahjdkshkdgh
      Teşekkür ederim Blanam, saman altından yaptığımız pp ile bunlara ne ara sıra gelecek bilemiyorum ama inşallah güle güle kullanırım. dkgjdklgj
      Ay tutulmuş, güneş tutulmuş ne fark eder biz kozmetiğe tutulmuşuz diyorum dfkgkdgj
      Sefamız daim olsun!
      Öptüm çook! <3 <3 <3

      Sil
  4. Şu an acayip gıcık oldum sana :D Bütün crabtree ürünlerini toplamışsın ben de neden bir türlü bulamıyorum diyorum:( En sevdiğim el kremleri artık yok sanırım gratis mağazalarından çekilmiş bilseydim,hepsini toplardım vallahi.:)

    YanıtlaSil
  5. Ya Zeynuş, manyakça çalışmaktan o Crabtree uyarını kaçırmışım ve şu an yazını okuyunca ühühühüh şeklinde ağlayasım geldi! Neyse kıtlık çıkarsa seni en az 1 yıl idare edecek vücut ürünün var, belki tester yapıp bize de verirsin afşdsfjhsk

    Ay bir de bu yazıda aşırı adımın geömesi beni aşırı mutlu etti! Ay kis yu!

    Maybelline Vivid Matte'lar aynen yazdığın gibi, sorun sende değil yapıda :) Ben gidip ikinci bölümü okuyayaım da ruhum alışverişe doysun hahahaha Öperim!

    YanıtlaSil