allık,

Blana ve Zeynuşla PP Point Kazanıyoruz: Güncelleme Aralık 2017

08:00 Glam Sight 9 Comments


Merhaba!
Blana ile ne zaman başladığımızı tam da hatırlayamadığım (Temmuz) Project Pan'ımıza bir zahmet güncelleme yapalım dedik. Bir önceki yazımızı okumuşsanız bu PP'nin oldukça rahat ve kısıtsız olduğunu hatırlıyorsunuzdur. Okumamışsanız burada

Zaman veya alışveriş kısıtlaması olmayınca açıkçası PP yaptığımı anlamadım bile diyebilirim; tek fark sadece Temmuzdan beri her zaman olmasa da çoğunlukla bu seçili ürünleri kullandım.
Yukarıdaki fotoğrafta soldaki dörtlü başlangıçtaki PP Point Kazanma sürecimde seçtiğim ürünlerden geriye kalanlar. - Bir de fotoğrafa eklemeyi unuttuğum Maybelline kaş maskarası var.-
Sağdakiler ise yeni eklediğim ürünler. Öncelikle en baştaki ürünleri hatırlayıp hangileriyle vedalaşmışız bir bakalım.


11 Üründen altısıyla vedalaşmışım; geriye kalanların ikisi bronzer-allık olduğunu da düşününce kendi kendimden memnunum diyebilirim.
Max Factor Maskara, Sleek Kaş Kalemi bitti; Flormar Early Bronze Krem  Far oldukça azaldı ama kuruduğu için vedalaştık.

Urban Decay Naked Skin Concealer   |  ( İnceleme )
Az kalmışken Blana'ya denemesi için  verdim; onun da tenine olmayınca Ece anlaşabilir belki diye ona verdim. Merakla yorumunu merak ediyorum.

Maybelline Fit Me pudra
Güzel yapısına rağmen tenime koyu geldi ve tenine tam uyacağını bildiğim Ece'ye verdim. Merak ediyorsanız ten renginize uyan rengi varsa tavsiye edeceğim bir ürün.

Nyx Color Correcting Liquid Mavi Baz |  ( İnceleme )
İçinde 1 kullanımlık var, acil durumlara saklıyorum. Yenisini almam gerek.

Maybelline Brow Precise Fiber Filler Maskara- Dark Blonde
Tek kullandığım kaş maskarası olmasına rağmen inanılmaz bereketli çıktı ve bitmek bilmiyor. Sonuna yaklaştım ama sanki. Çok severek kullanıyorum. Bitince Nyx'inkini deneyebilirim ama tekrar alacağım bir kaş maskarası.


TheBalm Balm Beach 
Severek kullandığım bir ürün oldu, özellikle yaz aylarında çok yakıştı, gevşek bir fırçayla sürerek kullandım ve tenimde doğal bir görünüm elde ettim.

Guerlain Joli Teint Terracotta- 00 Clair Blondes  |  ( İnceleme )
Bronzer'ın üzerindeki dokuyu tamamen silerek iyi bir iş başardığımı düşünüyorum. Pembe kısmını biraz daha göçertmiş olduğumdan iyi bir kullanım azmi gösterdiğim belli oluyor bence. Bir nebze tozutsaydı da bana yardımcı olsaydı.

Bu iki ürünü PP'den çıkartıyorum çünkü benim için yaza ve yaz makyajlarına belki zaman zaman mevsim geçişlerine ve o tür makyajlara hitap edecek renkler.


Benefit High Beam Aydınlatıcı
Çoğu gitti azı kaldı bir durumda, bir yandan da kendimi sabote ediyorum bitmesin diye. Çünkü çok seviyorum ama mevcut fiyatlarla gönlüm yenisini almaya elvermiyor. Yaklaşık 1/5'i kaldı.

Mac Paint Pot Painterly
Mayoz bölünmeyle artan ve asla azalmayan kozmetik ürünlerden. Böyle durduğuna bakmayın temiz spatulayla kenarları toplayıp ortaya çekiyorum ki kullanması kolay olsun; aslında bayağı az kaldı, kış kalmadan bitecek diye umuyorum. Yerine sarı alt tonlu olsa da rengi çok daha açık Soft Ochre'ı aldım hazır indirim olmuş ve ben stokta bulmuşken!

Bu ürünler dışında bittikçe otomatik olarak PP'ye eklediğim 2 kapatıcı, 2 maskara ve neredeyse 2 kaş kalemi daha bitirdim. Bu şekilde kendi içimde bir sistem oluşturdum ve oldukça mutluyum. Normalde Kaynana Semra'nın kınayacağı denli daldan dala bir şekilde takılabiliyordum.

Gelelim Listeye yeni eklenenlere;


Revlon Colorstay Fondöten-110 Ivory
Kuru ciltler için olanı ve Flormar Blur Effect BB Cream listeye yeni eklenenlerden. Revlon Colorstay 110 numara kuru ciltler için olan formüle ait olmasına rağmen serinin diğer renklerinden inanılmaz farklı ve kapkalın kupkuru yapıda bir fondöten; formülasyonları değiştiği için bloga yazmıyorum.

Flormar Blur Effect BB Cream
Revlon'un aksine az kapatıcı, hafif fakat mus denilecek türde bir yapıda ve asla sabitlenmiyor, parmağım değse yerinden oynuyor, pudra da kar etmiyor. Ambalajında da urduğu yerde de ayrışıyor, fotoğraftan da görebilirsiniz,iyice çalkalamak gerekiyor.

İki fondöten de tek başına güzel değilken karıştıklarında günlük kullanabilecek saten mat bir bitişe sahip oluyorlar. Kış ayında ikisini kullanıp kurtulmayı umuyorum. En olumlu özellikleri ten rengimden fazla koyu olmamaları. Alt ton farkını ise tam makyaj yaptığımda rahatça kamufle edebiliyorum.


Flormar Puffy Eyeshadow- Lily Fields 
Çekmecemde unutulmaya yüz tutmuş ama çok sevdiğim ve aydınlatıcı olarak kullandığım bir ürün. Biraz kurumaya başlamış, üzerine bir damla yağ ile bu sorunu elimine edip kullanabildiğim kadar kullanacağım.

L'oreal False Lash Wings Midnight Blacks
Bebeğim olan bir maskara fakat nasıl oluyor bilmiyorum bitmiyor, yanında kullandığım iki maskara bitti kendisi hala her açıdan ilk günkü gibi. Bitsin istememin tek sebebi elimdeki maskara yığınını azaltmak aslında. Tekrar tekrar alırım.

Maybelline Mega Plush Volum Express 
Ülkemizde bulunmayan, benim yurt dışından aldığım, sipariş verdiğim bir maskara. Kirpikleri yelpaze gibi ayıran, en az dökülme sorunu yaşadığım maskaralardan. Mus yapılı, kirpikleri sertleştirmeyen bir formüle sahip. Gün içinde akma dökülme yapmasa da oldukça kolay temizleniyor. Keşke Türkiye'de de satılsaydı...


Chanel Creme Blush - Inspiration Krem Allık  |  ( İnceleme )
Bakmaya dokunmaya kıyamadıklarımdan. Bu ikincisi, ve artık bitmesi gerek, yoksa bozulacak. Dünyanın en gerçek beyaz ten pembesi allığı. Allahsız Chanel, koleksiyona tekrar kat şu allığı.
Ayrıntılı aşkımı burada okuyabilirsiniz.

Collistar Sıkıştırılmış Şeffaf Pudra
Temmuz ayında Tekin Acar indiriminde aldım, ve aldığımdan beri PP'nin gizli ürünü oldu diyebilirim.Hunharca kullandığım belli sanırım. Kendisinin gözeneklere blur efekti vermesinden çok memnunum, hakkında yazı yazmalı mıyım; emin değilim. Sanırım Collistar'ın da Tekin Acar'ın kapanmasıyla ülkemizde satışı bitti.

İşte benim de geçmiş ve gelecek PP ürünleriyle sınavım böyle. Kaygısız zorlamasız olunca Project Pan yapmak keyifli olabiliyormuş. Bu projeyi ortak gerçekleştirdiğim Blana'nın yazısını siz de benim gibi merak ediyorsanız; buradan.
Bu projede bize katılmak isterseniz de, her zaman bekleriz!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş

You Might Also Like

9 yorum:

  1. Ay PP dedikçe içim sıkılıyor valla... PP demeden ürün seçip bitiriyorum, o derece travma oldu bende ahahaha :) Yurtdışına gittiğimde şu Maybelline maskaraya bakacağım. Dökülmeyen maskara benim için hayal gibi çünkü :( Hadi kolay gelsin şekerim diyorum! Öptm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak başka bir isim bulsak bize katılır mısın? =))))
      Geçen sene hepimize travma oldu ya, orası bir gerçek jfdghk
      Dökülmeyen maskara bana da hayal gibi, en dökülmeyenlerinden biri bu bebiş oldu o da burada yok; nşallah yurt dışında bulursun!
      Teşekkür ederim bebişim, ben de öptüm çok!

      Sil
  2. ilk yazıyı okumuştum ben de kendime göre arada pp yapıyorum ama dediğin gibi zaman ve alışveriş kısıtlaması beni mutsuz ediyor hiç gerek yok bence.. bu sene de baya ürün bitirdim yani içim rahat yani .-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de İremcim, zaten dünyada vaktimiz kısıtlı, bir de hayatımızı kısıtlamanın manası yok (: Ürün bitirmenin keyfi bambaşka, insan bir hafifliyor değil mi?
      Sevgiler!

      Sil
  3. flormar bb kremi oldukça seven vardı halbuki :) alışveriş kısıtlaması benim için üzücü olurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bir ay ben de sevdim fakat sonrasında yapısı değişti maalesef. Her sevene güvenmemek lazım zaten, bedava sirkeyi baldan tatlı bulanlarla dolu etraf :)
      Alışveriş kısıtlamasına hepimiz karşıyızdır sanırım. c:

      Sil
  4. Zeynuşum, pp de kural olmayınca ben de hiç zorlanmadım hatta hangi ürünleri kullanacaktım, onu bile unutup kendi yazıma baktığım oldu :) Bu şekilde rahat olmamız bence ürün bitirme performansımızı da olumlu etkiledi, ikimiz de bitenlerin yerine yenileriyle devam edebildik. Zaten bence, asıl amacımız kullanmayı unuttuklarımızı bu sayede kullanabilmek... Ben de iki minik far paletimi çekmecede unutmuşken pp sayesinde ne kadar da güzel olduklarını keşfedebildim.
    Başarılarımızın devamını diyorum beybim, koskocaman öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahadjhsjfsdjgfsl Blana ben de kaç kez baktım pp yazısına bilmiyorum, o denli unutmuşum ama istikrarla da kullanmışım; ilginç bir karışımız adeta! =)))
      Ürün bitirme konusunda kesinlikle olumlu etkiledi, aynı anda 3 tane kaş kalemi kullanmamak bile benim için büyük başarıydı ve bu sayede ürünleri tıkır tıkır bitirdim.
      Ben de bol muvaffakiyetler diliyorum, öpüyorum çok!

      Sil
  5. Blana da gördüm merakımdan sana da geldim :) Gerçekten sizi tebrik ediyorum. Azmedince oluyor demek ,darısı başıma demek istiyorum.

    YanıtlaSil