alışveriş,

Alışveriş - Şubat 2018

07:30 Glam Sight 9 Comments


Merhaba,
Mart sonuna yaklaşırken Şubat ayında yaptığım alışverişi paylaşayım dedim. Şubat ayı önceki aylara göre oldukça minimal geçti. Darısı diğer ayların başına diyor. Sözü uzatmadan aldıklarıma geçiyorum


Maybelline Fit Me Concealer -05  |  İnceleme

Fit Me kapatıcının yıllardır büyük bir fan'ıyım ve 15 numarasını rengi koyu gelmesine rağmen yıllarca severek kullandım. Yapısı, nemli bitişi, kalıcılığı ve kapatıcılığı benim için şahaneydi! Yakın zamanda da daha açık tonunu çıkartıp bir de ülkemize teşrif edince, hele de üstüne indirimde bulunca tabii ki aldım. Maalesef söylemeliyim ki 05 rengi benim için hayal kırıklığı oldu. 15 numaranın nemli, kremsi yapısı, güzel kapatıcılığı ve kalıcılığından eser yok. Ece Fit Me 15 ile Age Rewind kapatıcıyı karşılaştırmalı olarak yazmıştı. İnceleme'ye tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Mac X Patrick Starrr - Goal Getter Palet  |  İnceleme

Kendisini ve koleksiyonun diğer paleti Glam AF paleti Başak ile "1 Koleksiyon 2 Yorum" altında merceğe almıştık. Linki ekledim merak ederseniz.

Rival de Loop Night to Remember- Strobing Powder

Rival de Loop'un yılbaşı koleksiyonu geçtiğimiz ay Rossmann'a geldi, ilk görenlerden biri olabilirim. Çok güzel bir koleksiyon ve geçen seneki yılbaşı paletine benzer bir palet de mevcut. Ben elimde palet popülasyonunu daha da artırmak istemediğimden almadım fakat aklım bu ışıltılı bronzer/allık/aydınlatıcı/far olarak kullanılacak üründe kaldı ve aldım. Über pigmentli bu ürünü bloga belki yazarım çünkü hala raflarda görüyorum. Eğer incelememi isterseniz lütfen söyleyin.

Rival de Loop Young Chocolate Lovers - Chocolate Bronzer

Bence tam bir fiyat performans ürünü. Soğuk alt tonlu bir kontür-bronzer rengi. Panında koklayınca fazla bir koku alamasanız da fırçayı değdirdiğinizde çikolata kokusu almaya başlıyorsunuz. Pigmentasyonu da başarılı bu ürünü kullanırken seçeceğiniz fırça ürünü homojen yaymak için önemli bir unsur. Küt kontür fırçalarıyla gayet homojen uygulanırken pufidik fırçalarla biraz dalgalı görünüm oluşabiliyor. Bunun da sebebi benim yanak bölgeme cildim kuru olduğundan fondöten üstüne pudra uygulamamam ve nemli fondötenler kullanmam. Pudra kullanınca bu sorun da kalmıyor.

Maybelline X Gigi Hadid  Dudak Kalemi - Taura

Bu koleksiyon benim ilgimi hiç çekmeyen bir koleksiyondu, fiyat performans konusunda çoğu ürün sınıfta kalmıştı, beğenilen ruj ve dudak kalemleri ise fiyat politikasından kaybetti benim gözümde. Nitekim Taura dudak kalemi rengi ve dokusuyla gönlümü kazanmıştı, Blanacım da bunu bilip bana doğumgünü hediyelerine bu kalemi de eklemişti. O kadar çok sevdim ve kullandım ki, yedekleme ihtiyacı hissettim. Neyse ki indirime girip makul bir rakama düştü. Hafif leylaklık içeren nude kahve tonlarında bu kalem rengi ve yapısıyla mükemmel bir kalem; nude rujlarıma güzel eşlik ediyor. Kesinlikle indirimde bakın derim.


theBalm Girls Getaway Trio

Yılbaşı civarı gelen bu üçlüyü çok isteyip alamamış, sonrasında da raflarda görememiştim. İndirim varken şans eseri bir Gratis'te görünce karşı koymadan aldım. Aslında elimde Balm Beach vardı, ama yine ben ve seyahat etmelik ürün alma sevdamın son vuruşunu bu karede görebilirsiniz. Kendileriyle oldukça mesuduz.


Isana Lovely Winter Duş Jeli

Kendisi temsilen burada, çünkü yanına 5 adet daha sığdıramadım. Rossmann'a gittikçe yedekleyeceğim sanırım. Gerçi son gittiğimde tüm duş jelleri dururken Lovely Winters tükenmişti. Fenoluk gerçekten zor. Böyle güzel bir koku olamaz. Kendisini yiyesim geliyor. Gerçek bir vanilya kokusu. Kalp.

Sephora Blue Clay Mask

Sephora'nın vermemek için direndiği doğum günü hediyem. 4 kullanımlık, hazır mavi kil maskesi. Henüz kullanmadım.

Fırça  Temizleme Matı

Ali Express'ten 1.43 $'a aldım ve 3 haftada geldi, tabii tam da Çin yeni yılı girdiği için araya oldukça iyi bir sürede geldi diyebilirim. Fırça yıkamak için oldukça pratik bir ürün, çok sevdim.

Rituel de Beauté Siyah Nokta Bantları

Bittikçe aldığım ürünlerden. Hem ucuz hem de işini iyi yapan bir ürün. Şimdi Şok marketlerde de bulunuyor ve stok sıkıntısı olmuyor genelde.

İnanılmaz ama gerçek, bu ay aldıklarım bu kadarcıktı. Dokuz ürün artı bir hediye ile ayı oldukça iyi kapatmışım. Tabii Şubat kısa bir ay ama, alışveriş bağımlılığı uzun bir yaşam arkadaşlar. Kendimizi takdir etmekten geri kalmayalım.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş





You Might Also Like

9 yorum:

  1. Hahahahaha sonuç cümlene hasta oldum, çok haklısın, çok tebrik ediyorum!! Bence gayet minimal ve minnoş bir alışveriş yapmışsın. O Balm Trio'yu alma demiştik sana ama böyle bakınca ben de çok beğendim :)))) Isana duş jelinin kokusu da cidden efsane yaaa, bana hediye ettiğini severek kullanıyorum.
    Hepsini güzel günlerde sür sürüştür Zeynuş'um, öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhsfhsdfjsgf ama yaln mı demişim,kendimizi sevelim, öpelim. Ama çok dayüz vermeyelim, sonra ay kısa olsa da aldıklarımızınn listesi uzun olabiliyor :D :D
      Evet balm trio çok kullanışlı ve güzel renkler, hani indirim varken alsan ayıplamayız ahahahha
      Çok teşekkürler canikom,
      Öpüyorum çok!

      Sil
  2. güzel günlerde kullan canım ...

    YanıtlaSil
  3. The Balm trio paleti çok güzel duruyor, seyahatlik ürünlere ben de karşı koyamıyorum 😅 Güle güle kullanın, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle seyahat ürünleri yüksek cazibeli ürünler, ama çok da haklı gerekçelerle <3
      Çok teşekkür ederim,
      Sevgiler!

      Sil
  4. güle güle kullan chocolate lovers bronzer ve RdL'yi ben de aldım çok mutluyum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim İremcim, sen de güle güle kullan, güzel ürünler aldık ^_^

      Sil
  5. Haahah canım Ause!
    Umarım bulursun aradıklarını, keşke stok sıkıntısı olmasa; sen istedin ben yazdım valla, yarın geliyor =)

    Evet bir ara asla bulunmuyordu o bantlar, çok şükür o kıtlık bitti ama yine tetikteyiz :D
    Çok teşekkür ederim Ausecim!
    Öptüm <3

    YanıtlaSil