allık,

Rival de Loop - Night to Remember Strobing Powder

07:30 Glam Sight 6 Comments


Merhaba,

Bugün blogumuzda yukarıda gördüğünüz güzellik var; Rossmann'larda satılan Rival de Loop markasının yılbaşı koleksiyonu olan ama ülkemzze geçen ay gelmiş Night to Remember'ın mensuplarından Strobing Powder. Bu ürünü hala mağazalarda görüyorum, siz de almak ister ve duruşunu merak ederseniz diye yazayım dedim.

5 farklı renk şeridinden oluşan bu bronzer/allık bana biraz Bobbi Brown Shimmer Brick'leri hatırlattı. İnci rengi, kahve, bronz, bakır ve uçuk pembe tonlarının bir araya gelmesiyle oluşan bu strobing powder hem allık hem bronzer hem aydınlatıcı hem de far paleti olabilmeyi başaran, çok yönlü bir ürün. Çantada yer olmadığında ama çok iişlevli bir ürüne ihtiyaç olduğunda çok iyi bir seçenek oluyor.

Strobing kelimesinden de anlaşılacağı gibi, yansımalı, ışıltılı bir ürün, en güzeli içinde sim barındırmaması, içindeki incecik ışıltılar cilde şahane, sağlıklı bir yansıma sağlıyor

Işıltı dışında da, panında baktığmda kalın yapılı gibi gelmiş olsa da, yapısı oldukça ince ve ciltle bütünleşiyor, asla pudralı duruş, katman katman durması, ciltteki kusurları vurgulaması, var olan kuru alanlara tutunması gibi bir durum yok!

En üst ve en alttaki renkleri aydınlatıcı olarak güzel bir sonuç veriyor, strobing kelimesine yakışan zarif bir yansıma sağlıyor.  tüm renk şeritlerini far olarak kullanmak için oldukça kullanışlı. Ten renginize göre tüm renkleri karıştırarak orta ton bronzer, allık, orta kısma odaklanarak koyu ton bronzer, alt üçlüye odaklanarak sıcak bir allık rengi elde etmek mümkün.

Ben kullanırken üstten ikinci sırada yer alan koyu, kahve tondan uzak kalarak ürünü fırçama alıyorum, böylece cildimde yapay veya koyu durmayan güzel bir ton elde ediyorum. Güzel bir ayrıntı ise fırçayla karıştırıp aldığımızda renklerin panında bulamaç olup tek başlarına renk özelliklerini yitirmemeleri.

Ürün über pigmentli, dolayısıyla çok sık kıllı bir fırça kullanmamalı yaldır yaldır sürmemek gerekiyor. Yoksa ürünü karıştırmak ve hafifletmek için uğraşmak gerekiyor. Bunu göz ardı ettiğimden ilk uygulamamda hem de koyu kahve tondan kaçınmadığımdan ilk uyguladığımda cildime uymayacak koyulukta, yanaklarımda patlayan bir görüntü elde etmiş, sonra bunu hafifletmekle uğraşmıştım. :)

Orta veya hafif sıklıkta bir fırçayla önce tampon sonrasında dairesel hareketlerle cilde uygulamak en hızlı ve güzel görünümü sağlayacaktır.

Ben çok severek kullandığım Iced Hearts bronzer'a muadil olur mu düşüncesiyle almıştım zira böyle ışıltılı ve ciltle bütünleşen ışıltılı bronzerlara ihtiyacımız var. Renk olarak olamasa da yapı ve duruş olarak oldukça benzerler diyebilirim rahatlıkla. Siz de I Heart Makeup ürünlerine ulaşamıyor, veya satılan kozmetik zincirinden alışveriş yapmıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz. Çok işlevli olması da ekstra bir olumlu yönü.


Buradaki makyajımda hem yanaklarımda hem de gözümde Strobing Powder var. Yanaklarımda önceden de söylediğim gibi üstten ikinci sıradaki kahve tonlu renkten kaçınarak diğerrenkleri karıştırarak uyguladım. En üst ve en alttaki renkleri elmacık kemiğime aydınlatıcı olarak geçtim. Gözlerimde, göz kapağımıda inci rengi, biraz üstü olan orijinal katlanma kısmında uçuk pembe, dış v kısmında ise hafif olarak uygulanmış ve crease'e doğru dağıtılmış koyu, kahve tonlu renk var.

Rival de Loop Night to Remember Strobing Powder 8gr ürün içeriyor, kullanım süresinin 1 yıl olduğu söylenmiş, Çin'de üretilmiş ve Rossmann'larda indirimsiz olarak 20TL'ye satışta.

Beyaz tenden esmer tenlere kadar herkese rahatlıkla önerebileceğim nadir ürünlerden olan bu güzelliği görürseniz mutlaka alın derim!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş

You Might Also Like

6 yorum:

  1. dayanamayarak aldım tabi ki ortadaki 3 rengi far olarak kullanacağım yoksa aydınlatıcı için fazla koyu allık içinse fazla parlak olacak.. güle güle kullan :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan İremcim sen de ☺️ Ben böyle sağlıklı bir ışıltı katan ürünleri allık ve bronzer olarak çok beğeniyorum, özellikle donuk ve olgun ciltlerde. Kesinlikle canlılık katıyor!
      Sevgiler 💖

      Sil
  2. Makyajınızdaki her 2 duruşu da çok hoş, özellikle far olarak çok daha kullanışlı geldi bana. Güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de far olarak beğendim, bronzer olarak da yaz aylarına çok yakışacak gibi geliyor 😊
      Sevgiler 💖💖

      Sil
  3. Çok başarılıymış, bugün denk gelince kaptım hemen. BobbiBrown Shimmer Brick Bronze rengine benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan Nilgüncüm, evet Bobbi Brown'a güzel bir alternatif olmuş kesinlikle, hala mevcutken alınması şart 😊

      Sil