bitenler,

Bitenler Kasım-Aralık 2016

08:01 Unknown 22 Comments

Merhaba,
Ocak ayının sonuna yaklaşırken Kasım Aralıkta bitirdiğim ürünlere br göz atalım. Cilt ve saç bakımında fena bir performans sergilemezken renkli kozmetikte de biraz ilerleme kaydetmeyi temenni ediyorum 2017'de.

Nip Fab Glycolic Fix Pedler: İçerisinde 60 adet ped barındıran bu ürüne olan sevgimi kelimelerle anlatamam demek isterdim ama anlattım, oldukça detaylı bir anlatımla hem pedleri hem glikolik asit hakkındaki bilgileri burada paylaştım.
Oseque Creme Whitening Mask: Bu kağıt maskeleri Limonian'dan almıştım; Gül nemlendirici etkisine oldukça şaşırdığını söylemişti. Bne de katılıyorum; beyazlatma, aydınlatma amaçlı olduğunu söyleyen bu maskeler 24 saat etkin biçimde hissedilen yoğun bir nem sağladı, çok sevdim. 5'li paket olarak satılan bu maskeleri bitince tekrar alırım.
RitueldeBeaute Burun Bandı: Her bitenler yazımda bu bantlar mevcut, çünkü burnumdaki gözenekler biraz dikkat etmesem önlenemez şekilde doluyor. Haftada bir uyguluyorum ve etkisini seviyorum.
Cyrene Moonlight Beauty Concentrate: Bu testerlardan 2 adet bitirdim, bir kaba aktarınca oldukça bereketli çıktı. Kesinlikle bayıldığım etkisine hayran kaldığım bir ürün. Karma ve yağlı ciltlere uymayacak ağır gelecektir fakat kuru ve çok kuru ciltleri derinlemesine nemlendiren canlandıran bir ürün, istek listemde olan bir ürün. Kendisine kalpler yolluyorum.
Kiehls Avocado Creamy Eye Treatment: Yıllardır övgüyle bahsedilen bu ürünü göz kremi arayışı sürecinde denedim. Maalesef benim beklentilerimi karşılamadı. Göz çevresi sorunlu biri değilim, kuruluk da yoktu fakat bu kış çok gerildi ve nemsiz kaldı. Bu krem maalesef etki etmedi, göz çevremi nemli değil ıslak hissettim. Yoluma Sebamed ile devam ediyorum.
Marilou Bio Argan Gündüz Kremi& Argan Gece Kremi: Çok çok çok severek kullandım, Gratiste hala satılsa hiç macera aramadan tekrar alırdım. İçerik olarak da gayet güzeldi. Project Pan kapsamında bitince anneme verdiğim serinin Anti age kremini geri aldım, o da bitti bitiyor; çok üzgünüm.
Clinique Dramatically Different: Yüzümde nemlendirme etkisi yetersiz kaldı, genelde Clinique ürünlerine gösterdiğim alerjik reaksiyonu bu ürüne de gösterdim. Kaşındım, kabardım kızardım. Ellerime kullandım.
Shiseido Cleansing Oil: Çok derinlemesine temizlediğini düşünmüyorum, fazla akışkan bir yapıya sahip ve yüzümü duruladıktan sonra çok gerdi; bir noktada pompası bozuldu tutukluk yaptı. İte kaka bitirdim. Blana'nın hediyesi TBS yağ ile çok daha mutluyum, tekrar tercih etmem.

Morfose Hair Shining Moisturizer Spray: Bu çok ilginç bir ürün, çok severek kullandım. Devasa olduğundan bitmedi ama miadını doldurdu diye vedalaşıyoruz. Yenisini aradım ama bulamadım, Redist'in muadil bir ürününü aldım. Bu ürünü saçlarım kuruttuktan veya fön çektikten sonra uçları tül tül olunca, elektiriklenince sıkıp hafifçe tarıyorum ve o elektirikli uçuş uçuş halini alıp sakinleştiriyor. Hafif kaygan bir yapıya sahip olduğundan saç diplerine sürmemekte fayda var, yağlanmasına sebep olabilir.
Watsons Avokadolu Saç Maskesi: Bu ürünün sonuna yaklaşırken etkili kullanma yolu bulmuştum fakat Watson's'tan alışveriş yapmayı bıraktığım için yenisini almayacağım. Etkili kullanma yolu da, saça iki kez uygulamaktan geçiyor, yumuşacık saçlara ağırlaştırmadan sahip oluyorsunuz.
Morfose Milk Therapy: Bu saç maskesi saçta 10 15 dakika bekletince etkisini gördüğünüz bir ürün fakat saç kremi gibi kullanınca yetersiz kalıyordu. Denk gelirsem alırım çünkü harika bir kokusu var!
L'oreal Mucizevi Saç Kremi: Bir arkadaşın erkek arkadaşı önerdi diye aldım, açıkçası hiç etkili ve güzel bulmadım. Kokusu hoş o kadar. Tekrar almayacağım.
Ketoral Medikal Şampuan: Saç diplerimde mevsim geçişlerinde veya sıkıntılı bir dönemde ve bazen sebebini bilmediğim nedenlerden yara olma, kabuklanma sorunu oluyor, Ketoral bu sorunuma çok iyi geliyor. Sadece saç dibimde kullanıyorum. Sürekli olmasa da 2 haftada 1 mutlaka kullanıyorum. Çok seviyorum.

Isıtıcı Ped: Deneyen tüm arkadaşlarım çok memnun kaldı, fakat bendeki işe yaramadı, hiç ısınmadı. Daha bir sürü paket mevcut. Umarım diğerleri işe yarar. Limonian'dan almıştım, orada bulabilirsiniz.
Splat Love Diş macunu: Bu diş macunu hassas dişlerimde fazla hassasiyete sebep oldu, şimdi farklı bir Splat ile devam ediyorum ondan memnunum; tekrar almayacağım.
Pearl Drops Diş Macunu: Çok sevdiğim diş beyazlatma özellikli, vaadini yerine getiren ve dişleri hassaslaştırmayan bir ürün. Gratislerde bulabilirsiniz. Yenisini aldım bile.
Venus Embrace 5'li Traş Başlığı: Severek kullanıyorum, uzun ömürlüler; tekrar tekrar alıyorum. Şimdi kendinden jelli olanını almayı planlıyorum.
Venus Satin Care: Bu ürün bitmedi ama sıkma mekanizması bozuldu, bu ikinci kez oldu. Sinirlerimi bozan bir durum... Ayrıca duşta beklerken paslanmaya başlıyor. Tekrar almayacağım, parama yazık.
Victoria's Secret Wild Scarlet Vucüt Kremi: Project Pan ürünlerinden. Fikrimi PP yazımda belirtmiştim. Başarısız bir ürün. Tavsiye etmem, tekrar da almam.
The Body Ship Strawberry Body Polish: Vücut için hafif yapılı peeling tarzı bir ürün. Vücudumu keseledikten sonra üstünden bu ürünle geçmeyi seviyorum. Kokusu şahane, çilek çilek! Ben çilek kokusuna ufaktan bağımlıyımdır. Bitti diye üzülürken doğumgünü hediyesi olarak gelen paketimde çıktı çok sevindim!
Crabtree&Evelyn La Source El Kremi: Üstünden La Souce yazınca nem kaynağı olur sandım ama çok hafif ve kısa etkili. Kış egzaması olan ellerimde etkisiz kaldı. İçinde nişasta vardı, çok garip, Preoject Pan ürünüydü. Bitti ve tekrar almayacağım.

L.A Colors Şeffaf Maskara: Kaşlarımı farla doldururken sabitlemek için kullanıyordum, sonra bu işten emekli olup kaşlarımı şekillendirirken taramak için kullandım. Kokusu bir garip oldu, zaten bitti sayılır. Vedalaştık. Şimdi yeni bir şeffaf maskara almam lazım. Kaşlarımı şekillendirir keserken çok faydalı oluyor.
Garnier Miracle Skin Cream Anti-aging: Ülkemizde bulunmayan bu ürün, arkadaşım üzerinden Superdrug'ın sitesinde yaptığım alışverişte eşantiyon olarak yollanmıştı. Sıkınca beyaz olan ürün dağıtılınca renk alıyordu. Tabii ki koyu kaldı ve alerji yaptı. 
Gosh BB Creme All in One Spf 15: Gosh CC krem'in yapısına aşık olduğum ve fakat kendisi üretimden kalktığı için BB kremini denedim. CC krem kadar harika olmasa da yine de oldukça güzeldi. Hafif kapatıcılığa sahip, zaten baz olarak kullanılabileceğini söylüyor üstüne. Renk olarak koyu kalsa da çok güzel nötr, bej bir rengi vardı. Gosh CC kreme göre alt ton olarak daha başarılıydı. Şimdi Gosh'ın CC krem yerine çıkarttığı Foundation Drops'ı merak ediyorum fakat henüz gelmedi. Başka ürünlere merakım olmasa tekrar alırım. Bu ürün de Project Pan'a dahildi.
Maybelline Affinitone Allık: Project Pan allığı. Hem tozutuyor hem pigmentsiz. Yeni paketlemesiyle hala mevcut ama tekrar almayacağım ve tavsiye etmeyeceğim bir ürün.



Gelelim artık bitenler kutuma sığmadığından bir köşede unutulup son anda hatırlanarak konseptten uzak fotoğraf çekimlerine kalan iki ürüne;

Biotherm Toz Sabitleme Pudrası: Çok severek kullandım, Project Pan'da bitti ve artık üretilmiyor. Yerine sanırım Nyx'in kompakt olanını alacağım.
Elseve Mucizevi Yağ: Şişelerce bitirdim, almaya da devam edeceğim. Banyodan çıkar çıkmaz suyunu aldığım saçlarıma sürünce etkisi çok daha güzel oluyor.

Kasım Aralık bitenlerim bu şekildeydi, alışverişlerim kadar bitenler yazısı yazmayı da çok seviyorum; en azından alırken bir şeyler de bitiriyorum diye kendimi teselli ediyorum sanırım. Sizde de benzer psikoloji var mı?

Bir sonraki renkli macerada görüşmek üzere,
Zeynep





You Might Also Like

22 yorum:

  1. ketoral şampuanı saç derisindeki kuruluk ve mantar kepek problemi için eşim için aradık ama eczaneler artık bu markanın üretilmediğini söylediler sen de görünce şuan çok şaşırdım. Bu arada benim de bitenler yazısı yazma zamanım geldi çattı poşet ağzına kadar doldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hep yedekli durur yıllardır, 1 şişe daha var şu anda da ama bir araştırmaya başlayayım; üretimi durmuşsa çok üzülürüm! Senin bitenleri de merakla bekliyorum, en keyifle okuduğum yazılardan :)

      Sil
  2. Zeynepcim süper performans olmuş..bazılarını ben de kullanıyorum bazılarını da merak ettim cyrene moonlight serum ile benim karma cildim de çok iyi anlaşıyor ama tabi kış aylarında kullanıyorum yazın ağır gelir.. bu sene için daha çok makyaj ürünü bitirmeyi hedefliyordum ama yaptığım alışverişler daha ilk aydan boyumu aştı bakalım ne yapacağım :-D sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İremcim :)Moonlight Serum'la cildinin anlaşmasına sevindim, kış aylarında soğuğa karşı iyi bir bariyer diye düşünüyorum :) Ben de daha fazla ürün bitireyim diyordum ma isteklerime ters bir giriş yaptım gibi, ilerleyen aylarda daha amacıma uygun çalışırım diye umuyorum. Emperyalizmin oyunları bunlar hep! =)
      Sevgiler!

      Sil
  3. Bitenler yazısı yazmayı ben de seviyorum Zeynuş, aynı şekilde bana da iyi geliyor :) Oseque maskeleri aşırı merak ettim yalnız şu an! Limonian'a bakasım var :) TBS Strawberry Body Polish'i kullandığımda ben de çok çok sevmiştim. Bak canım çekti şimdi :)))) Yenilerini güle güle kullan, öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf alanları yazmakla olmuyor, bari bitirdiğimizi kendi kendimize de kanıtlayalım ama değil mi =) Oseque'leri denemeni tavsiye ederim, kağıt maske için oldukça güzel bir performansları var ve indirimde çok güzel fiyata gelir =) TBS Strawberry Serisi gerçekten güzel kokuyor ama, performans da güzel olunca canımızın çekmesi çok normal! =))
      Çok teşekkür ederim canımcım, ben de seni öpüyorum kocaman!

      Sil
  4. En sevdiğim yazılar bitenler.Zevkle okudum yazını canım ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  5. Dolu ürün bitmiş! Morfose ürünlerini ben Eminönü'ne yolum düştükçe Filiz Kozmetik'ten alıyorum :) Gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül daha çok bitirmek ister ki, alma performansını karışalasın, ama nerdee =))
      Ay not alıyorum, mutlaka bakıcam yolum Eminönü'ne düşünce, Morfose'dan hep memnun kalıyorum çünkü :) Çok teşekkür ederim İlkecim,
      Sevgiler!

      Sil
  6. Zeynuşum iki ayda bayaca ürün bitirmişsin😍 Shiseido yağı ben delicesine merak ediyorum ama sen söyledikten sonra meyletmiyorum. Gosh bb yi ben de aldım ama açılmış bblerimden biri bitmeden açmamaya yeminliyim. Bir yüzüm olduğunu biri bana hatırlatsın arada🙈
    Alırken ben de, nasılsa bitiriyorum diye kendimi teselli ediyorum ama bir bitirip on alınca pek de uyumlu olmuyor tabi😂😂
    Kocaman öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanam keşke elimde denemene anlamana yetecek kadar bir ürün olsaydı, sana sample yapardım ama azcık kalmış ürün aylarca süründü bitsin diye. Sample ceya seyahat boy bulursan öyle dene en azından içinde kalmaz, hem belki aksime memnun kalırsın.
      Gosh bb güzel ama elindeki ürün bitmeden açtracak denli heyecan verici değil o yüzden beklemeye devam et =) Mükemmel ten arzusu diye bir şey var, 100 yüze bedel! hahahahha =))
      Keşke aldığımız kadar bitirsek de ama napalım, bitirme azmimiz ve iyi niyetimizden kazanıyoruz biz de =)
      Ben de öperim kocaman!

      Sil
  7. Limonian maskeler gönlümün efendisi, bazı etkileri anlık olsa dahi :) Isıtıcı pedler neden sen de çalışmadı bir türlü anlayamadım ve de üzüldüm bu duruma. Bir diğer üzüntüm de Gosh CC 'nin artık olmaması. Keşke sana alerji yapmıyor olsaydı da Oriflame BB kremi deneyebilseydin. Yapısı ve duruşu Gosh CC kreme çok benziyor çünkü.
    Çok başarılı bir bitenler yazısı olmuş yine. Ben yine duraklama dönemine girdim, ürün bitmiyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonian maskelerin nemlendirme etkisi anlık olmasın da diğerleri anlık olabilir ben razıyım :D ısıtıcı pedlerin diğerlerini denemedim üşendiğim için; geçen sefer 15 dakika sallayıp ısıtamayınca gözüm korktuysa hahahhaa, belki diğerleri çalışır; olmazsa Limonian'a yazıcam zaten =) Ay Gosh CC muadili dedin içimi acıttın adeta, keşke nane molla cildim alerjik reaksiyonda bulunmasaydı, hayatım kolaylaşmıştı!
      Çok sağol Gülcüm! Arada duraklama dönemi oluyor çok da takılmamak lazım, benim Ocak ayı da bitirme konusunda oldukça başarısız geçti mesela (=

      Sil
  8. Bu uuzuuuun bitenlere pişti olan ürünlerimiz ile yorum yapmak istiyöröm.
    -Sheiseido yağ benim radarımdaydı niye öyle dedin ki şimdi. Uf yine mi şişirilen ürünle karşı karşıyayım sayın seyirciler -.-
    -Isıtıcı pedleri bir çok yerde kullanabilirsin ama yumurtalıklarının üzerinde özel günlerde kesinlikleeee never ever ever önermiyorum. Çok yanlış bi hareket,eğer hormonların sapıttığında ağrı için koyuyorsan , ayaklarının altına yapıştırmanı canı gönülden öneriyoruum :*
    -Bende Venus Spa kullanıyorum,şu kendinden jelli olanlardan. Önceden şu lanet jeli kullanıyordum. Tamamen gereksiz bir arkadaşmış onu anladım. Ay konumuza dönersem '' YÜZYILIN İCADI'' Duşta bacaklarının nemli olması bile yeterli. O jelleri ile tüm işimi 4 dk içerisinde hallettiiimmm. Daha ne diyeyiiimm. Bırak bunlarııı. Ha bir diğer modeli Freeze mi Breeze mi öyle bir şey. O da aynısı <3
    -Elseve yağı bende seviyorum ama çok kısa sürüyor yahu etkisi. Hani o yüzden seviyorum desem bile yalan olabilir. Nötr'üm ben. :D

    Ay o kadar uzun olmadı,tüh . Neyse bir dahakine! GÜNAH YAZINI HEYECANLA BEKLİYORUM! Öptüm kocaman :*

    Kinky Unicorn Lovers

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Nia, hemen cevaplarımı sıralıyorum.
      -Shiseido yağ yüzümü çok gerdi benim, kendisi ilk temizleme yağım ve yağ insanı nasıl gerer diye düşünüp kalmıştım ilk zamanlar :D Ben de övgüler üzerine almıştım ama mehh yani. En azından benim için öyle oldu.
      -Bu ısıtıcı pedler bir acayip, ped kısmı günlük ped, ısınan kısmı ayrı, orijinal bie yapım =) Ccük hafızamla unutmazsam sana da bir tane getireyim ama o da çalışmayabilir. En azından tipini görmüş olursun. Ayaklarımı ısıtacak her şeyi ise tabanlarıma yapıştırmaya hazırım, yaz kış -12 derece kendileri.
      -VenusSpa istiyorum ben de!Jelinden nefret ediyorum, resmen dolu şişeyi attım, yazık değil mi! Kendinden jelli olması pratiklik dehası, tatillerde aşırı minnoş! Bir de indirime girse keşke!
      - Elseve yap saçlar ıpıslakken daha güzel performans sergiliyor, boyasız saçlarımda çok daha güzel etki ediyordu ama açtıra açtıra bi noktada yıpranan saç olunca mevzu, etki süresi kısaldı tabii. =))
      Hahahhaha bence çarşambaya uzun bir kompozisyonla gel karşıma, ben de cevap yazayım, bu o kadar uzun olmadı dediğin gibi.
      Günah yazımı ben de bekliyorum heyecanla! Tüm aldıklarımıbir torbada tutuyorum acaba ne almışım, belki bir kaçı bana da sürpriz olur unutmuşsam diye dgdgdjgh
      Öperim seni,
      KUL!

      Sil
  9. Bayılıyorum bitenler yazısı okumaya. Zeynep'çim o maybelline allık beni de perişan etti. İlk defa bir ürünüm parça parça oldu, çok da pigmentsiz. Şeffaf maskarayı kaşı keserken kullanmak hiiiiç aklıma gelmezdi, harika fikir deneyeceğim. Elseve mucizevi yağın tüpte krem şeklinde olanını kullanıyorum çok sevdiklerimden. Gosh cc'yi tavsiye etmiştin bana da kalktığını da söylemiştin aklım onda kaldı o yüzden Foundation Drops'u bekleyeceğim mecbur :) Çok güzel bir bitenler yazısı olmuş canım, ellerine sağlık. Kocaman öpüyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğnemene sevindim Gökçecim! O Maybelline allığı yapan da onaylayan da kozmetikten hiçbir şey anlamıyor herhalde! Şeffaf maskara çok pratik ve kontrollü uygulama sağlıyor kaş keserken, tavsiye ediyorum =)
      Mucizevi kremi kuru saça, yağı ıslak saça seviyorum ben de, hatta denk gelirsem ikili satılanlarından alıcam mutlaka :) Gosh CC kuru ciltler için biçilmiş kaftan harika bir üründü, Gosh ayıp etti kaldırmakla fakat Foundation Drops gelecek diye çok da laf etmek istemiyorum; sabırsızlıkla bekliyorum, umarım Gratis bir zahmet getirir artık! Çok teşekkür ederim,
      Ben de öpüyorum kocaman!

      Sil
  10. Marilou'nun gece kreminden (aynisi miydi emin degilim) ben de kullanip memnun kalmistim. Satistan kaldirildiysa uzulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marilou'nun bir de klasik olanı vardı Onurcum, belki odur. Çok güzel bir markaydı ve ürünleri çok başarılıydı, maalesef artık burada bulunmuyor. Keşke tekrar getirseler.

      Sil
  11. Zeynepcim yine harika bir performans sergilemişsin. Sebamed göz kremini çok merak ettim, elimdekileri bitirir bitirmez (bir türlü bitiremedi) şans vereceğim. Ketoral şampuanı bana doktor sırtımdaki sivilceler için vermişti bir dönem, öyle de bir etkisi var demek ki pek kullanamadım ve gözlemlemedim ama :) Elseve Mucizevi yağı ben de yıllardır severek kullanıyorum.
    Çok öpüyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sehercim ^_^ Göz kalemi kolay bitmiyor ya, minik tester ble bitene kdar 2 hafta geçti bende, ama fırsat olunca şans ver kesinlikle:) Ketoral her derde deva gibi, herkes farklı amaçlarla kullanmış =) Elseve herkesin evinde olan bir şey oldu :)
      Çok öptüm ben de,
      Sevgiler!

      Sil