kozmetik,

NYX Dosyası: Liquid Suede - 0h, Put It On

07:30 Unknown 4 Comments


Merhaba!
Nyx Dosyası haftasının bugünkü konuğu Liquid Suede serisinin geçtiğimiz sene sonunda gelen yeni renklerinden, oldukça sıra dışı skalada yer alan bir tona sajip Oh, Put It On!

Nyx Liquid Suede serisi mat bitişli likit formüllü bir ruj serisi. Alışageldiğimiz şekilde dudakta kitlenmiyor, diğer bir değişle transfer oluyor; buna rağmen kalıcılığı hiç kötü değil ve dudakta kitlenmemesinden ötürü de dudakları kurutmayan bir yapıya sahip, bu konuda sorunlu kişilerin de severek kullanacaktır.

Oh Put It On rengi ise benim almaya yılbaşı civarında karar verdiğim bir renk oldu, denk geldiğimiz bir etkinlikte dudaklarıma uygulandığında yılbaşı kombinime en yakışacak rengi bulmuştum!

İçerisinde mor tınılar barındıran bu renge morcivert desem en doğru tanımı yaparım sanırım, aplikatörün ucuna baktığımda aklıma hep klasik tükenmez kalemlerin rengini çağrıştıran bu ton dudakta da karakterini kaybetmiyor ve özel rengini siyaha dönmeden muhafaza ediyor.

Aplikatörün dizaynını kullanmakta sorun yaşamasam da, ince dudaklara sahip kişileri bu yassı ve uzun şekle sahip aplikatörün ürünü taşırmadan, köşelere rahatça ulaşarak sürmekte biraz uğraştıracağını düşünüyorum.

Ruj dudağa uygulandıktan sonraki 2-3 dakika içinde matlaşıyor ve ıslak yansımasını kaybediyor, buna rağmen dudakları germiyor, dudakta çatlama dökülme yapmıyor.
Gün içerisinde yemek yemediğiniz sürece kalıcılığını muhafaza ediyor; yeme içmeyle oldukça hızlı siliniyor, silinirken homojen siliniyor fakat tamamen bu çılgın renge bağlı olarak söylüyorum yanınızda aynanızı ve rujunuzu bulundurmakta fayda var, zira morcivert renkte bir ruj ne kadar ahenkli ve garip bir bakışlara sebep olmayacak şekilde silinir, tartışılır.

Dudak çizgisinde bozulma, akma çizgilenme gibi problemler yaşatmıyor. Yine de yüzüne çok dokunan biriyseniz özen göstermekte fayda var, elinizi dudağınıza sürtüp yüzünüzde rujunuzun renginde çizgiler oluşturma ihtimaliniz de yüksek olabilir bu durumda. Ama tüm klasik rujlarda olduğundan daha fazla değil.

Ambalaj açısından oldukça kallavi diyebileceğim bir ambalaka sahip, kendi klasmanındaki diğer rujların ambalajlarına göre biraz daha irice fakat garipsenecek boyutlarda değil. Oldukça sağlam güzel bir ambalajı var ve ruj ambalajlarının renkleri barındırdıkları rujlarla aynı renkleri paylaşıyor. Bu da bu serinin koleksiyonunu yapanlar ve yapmayı düşünenler için oldukça kullanışlı, görsel olarak eğlenceli olduğu gibi zamandan da kazandırıyor.

Oh Put It On, her ne kadar dilediğimce kullanabileceğim bir renk olmasa da çok severek aldığım ve beklentilerimi karşılayan bir ton oldu; Liquid Suede serisi ise dudağı yormayan formülüyle artı puan kazanan likit mat rujlardan. Açıkçası performans olarak Armani'nin Lip Maestro likit mat rujlarından pek bir farkını gözlemlemedim. Fiyat olaraksa 1/5'lik bir oranda.


Nyx Liquid Suede Cream Lipstickler'de paraben bulunmuyor, 4ml ürün içeriyor, genel olarak rakiplerinden 2-3ml daha az ve 34TL'ye satılıyor. Serinin rujlarla aynı renkte bir de dudak kalemi koleksiyonu da mevcut.
Nyx Ürünlerini, Nyx Mağazalarında ve Online Satışta bulabilirsiniz.

Bu serinin Cherry Skies adında gördüğüm en güzel kırmızı tona sahip rujunda geçen seneden beri gözüm var, ve umuyorum bulduğum yerde bu kez affetmeyeceğim. Tabii yeni gelen tonlardan diğerlerine de gözüm kayabilir bu arada...
Sizin de bir göz atmanızı tavsiye ederim!


Bu seride sizin de sevdiğiniz tonlar varsa önerilerinizi bekliyorum!

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş

You Might Also Like

4 yorum:

  1. Ay Zeynuş güzelliğin!!!! Valla sende gördükçe insanın alası geliyor da alsam nasıl sürcem yani böyle unicorn-elf kırması saçım, gözüm olmayınca :) Bende de iki adet Liquid Suece var; çok meşhur Soft Spoken ile Club Hopper. Yapı olarak gerçekten en sevdiklerim arasında yer alıyor ikisi de. Soft Spoken'ın rengi zaten efsane.

    Güle güle kullan şekerim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin güzel gören gözün, zira bence o fotoğrafta çok çirkinim =D Hayatlarımız bir Avrupa havailğinde, İngiliz punklığında değil ki alalım sürelim gönlümüzce, benim gibi unicorn gibi little pony de olsa bu gerçek bizi engelliyor =)
      Soft Spoken'ı ben de merakla denedimdi ve tabii ki hiç yakışmadı, Brooklyn Thorn da hayal kırıklığı oldu aynı şekilde =(
      Club Hopper'a göz diktim ama o ayrı =))
      Çok teşekkür ederim,
      Öperim çok!

      Sil
  2. Zeynuşum bu ruju aldığımız gün hala gözümün önünde... Özellikle, metroya girerken, tükenmez kalemi neden dudağına sürdün hayretiyle bakan amcayı sanırım unutamayacağız :D
    Bu renk sana çook çok yakışıyor ve silinirken de bence (homojen silindiği için) idare ediyor. En azından ben, sende silinirken yadırgamamıştım.
    Bu seriden soft spoken ı istiyorum, bir dahaki Nyx çıkarmamızda ben de onu affetmeyeceğim :)
    Güle güle kullan canım benim <3 Kocaman öpüyorum <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ahahahhaha evet o amca tabii ki aklımda, amcaya hayatı sorgulatmamışımdır umarım =D
      Aslında ilginç olarak Bora da bu rengi yadırgamamıştı ama silinişini yadırgamıştı diye hatırlıyorum, tükenmez kalem süreydim daha iyiydi neden para verdim ki? ahahahhahaha
      Soft Spoken bana hiç yakışmadı, sana çok yakışacak eminim; bir sonraki buluşmamızı caddede gerçekleştirsek de yaz başından beri planladığımız piknik ve Nyx çıkartmamızı mı yapsak? :3
      Öperim kocaman!

      Sil