alışveriş,

Alışveriş Festivali- Bölüm 3: Ocak 2018 Kutlu Doğum Ayı (Sephora, Yves Rocher, Gratis, Rossmann, Kat Von D, Origins, Pixi..)

20:18 Glam Sight 5 Comments


Kutlu Doğum Ayı vesilesiyle kendimi alışverişin kollarına bıraktım,geçen seneki performansımı düşününce bu sene daha sakinmişim diye düşünüyorum. Tabii ruhumu kaybetmeden!
Bakalım bu yazının 3. ve son bölümünde neler neler almışım?!


Sephora

Sephora x Shourouk Collection- Pudra Fırçası
Bu koleksiyonu hiç görmemiştim! Bu güzel fırçayı görünce almamam imkansızdı. fırçanın ortasındaki güzel taş aynı zamanda bir yüzük. =) 250tl'den 30tl'ye inmiş görünce kaçırmadım.

Sephora Airbrush Foundation Brush- No 55
Blana'nın çok arayıp bulamadığı bu fırçayı bulunca hemen haber verdim, ikimize de birer tane aldım. Deneme turlarındayız. Gayet güzel bir fırça.


Sephora Mendil Deodorant
İndirimde görünce merak edip aldım. Bence çantada taşımak için çok pratik.

Sephora Yağ Emici Kağıtlar
Yağlanan burnum için aldım, çünkü burnumda makyaj durmuyor. Gerçi bu burnumu sürekli silmemden ötürü de oluyor. Yine de işe yaramasını umuyorum.


Kat Von D- Everlasting Liquid Lipstick Mini Set
Sephora indiriminin son günlerinde 137 tl'ye inince, setteki renkleri de çok beğenince aldım. Renkler ve formül çok güzel fakat kalıcılık şu ana denediğim ki renkte maalesef çok kötüydü. Bu mini setlerde mi durum böyle diye merak etmiyor değilim.

Origins Mini 4'lü Maske Seti
Markanın Clear Improvement, Original Skin, Drink Up Intensive, Modern Friction isimli 4 maskesinin ufak boylarını içeren bu set 125 TL'ye satılıyor. Üzerine %10 indirimim gelince daha da güzel oldu. Merak gidermek, ürün keşfetmek için şahane!


Sephora Extra Gentle Bi-Phase Makeup Remover for Eyes and Lips
Sanırım yeni bir ürün, pamuk sütü içeriyormuş. Çok merak ettim ve denemek istedim, normal satış fiyatı 15,90 tl.

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover
Önceden de 2 şişe kullanıp bitirdiğim, çok sevdiğim çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisi. Elimin altında olmasını istedim. 15,90 tl

Sephora Saç Tokası
Bu tür tokaları çok seviyorum, kasada görünce de dayanamadım.

Pixi Glow Tonic To- Go
Pixi Sephoralara geldi, duymuş muydunuz?! Tüm ürünleri ve renkli kozmetklerni görmesem de en merak edilen ürünlerin birkaçı raflarda yerini almış. Bu %5 glikolik asit içeren pedlerin de hem ,çeriğine bayıldım, hem de sonuna geldiğim nip+fab glycolic fix extreme pedlerim bitince kullanmak için ihtiyacım vardı. Bunları da haftada 1-2 kez kullanarak başlayacağım. Etkilerini gözlemlemeyi merakla bekliyorum. Fiyatı 79TL

Sephora testerları koyu ton fondöten ile yine şahane iş çıkartmışlardı. Yanına da dew the hoola vermişler, sağolsunlar. Yine de Havalimanları için uygun şeffaf makyaj çantasına sevindim.

Bu arada bu senek doğum günü hediyemi hala kartıma tanımlamamışlar. Teşekkür ediyorum. Kaşık zekalılar. <3


Yves Rocher
Doğum günüme istinaden 4 al 1 Öde kampanyasıyla aldığım ve mevcut indirimden aldığım birkaç ürün ve doğum günü hediyemi aldım. Tercihlerimden memnun kaldım.
Yves Rocher Saç Onarıcı Yağ
Banyo öncesi yapılan bu bakım yağını doğumgünü indirimim varken denemek istedim. Çok kuru saç gövde ve uçlarıma iyi gelir umarım.

Yves Rocher Frambuaz Sirkesi
Banyoda son durulama suya katarak kullanılan bu saç ürünü saçlara parlaklık katmayı vadediyor. Şahane bir kokusu var, fotoğraflarını çektiğime göre rahatça banyoya koyabilirim.

Yves Rocher Pure Calmille- Papatyalı Miselar Temizleme Yağı
Merak ettiğim bu ürünü yine doğum günümdeki 2 al 1 öde kampanyasıyla aldım. Fikirlerim oluşunca yazısını yazacağım. 

Yves Rocher Sensitive Vegetal Köpürmeyen Sülfatsız Temizleme Kremi
Köpüren, klasik yüz temizleme jel ve köpüklerini asla kullanamayan, cildi hemen gerilen, kuruyan biriyseniz benim gibi, siz de bu temizleme kremini seveceksinizdir. İçeriği gayet güzel, cildimi yormayan ve bununla beraber güzel temizleyen bir temizleme kremi.


Yves Rocher - Tiare & Ylang Ylang Duş Jeli
Yves Rocher Monoi parfümün duş jelini yapmışlar! Şahane br kokusu var. Yaz aylarına çok yakışacak!

Yves Rocher- Mandalina Sedir Ağacı Duş Jeli
Mandalina kokusu, turunçgil kokusu içeren her şeyi çok seviyorum! Kullanmak için sabırsızlanıyorum.

Yves Rocher Mandalina-Limon- Sedir Parfüm
Bu senenin yılbaşı hediyesi bu parfüm! Çok sevdim, çünkü mandalna, limon ve sedir notaları <3 Kullanmaya başladım bile, insanın içini ferahlatıyor, bayıldım.


Splat Blackwood Diş Macunu
Bu çeşidini kez deneyip çok beğenmiştim, elimdeki diş macunu azalınca indirimde almaya karar verdim. Dişlerimde hassasiyet yaratmadığını da eklemeliyim.

Maybelline Total Temptation Maskara
Sevdiğim birkaç YouTuber beğenip, şahane Milennial Pink ambalajı ile gönlümü fethedince indirimde hemen attım sepete. Üretimden bir süre önce kaldırılan bir maskarasına benzettim fırçasını. Deneyip karşılaştıracağım. Bu arada, mis gibi hindistan cevizi kokuyor!

Isana Lovely Winter Duş Kremi
Christmas için çıkan seriden bir başka çeşidi. Lütfen bunu Rossmann'da bir koklayın. Ben bu kokuya aşık oldum, şahane bir vanilya kokusu,öyle güzel ki yiyesim geldi. Aynı zamanda tütün çiçeği de var kokunun içinde ama korkutucu gelmesin.
Aslen 3 tane aldım fakat 1 tanesini açtım bile, ve sanırım daha da depolayacağım!


The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5

Doğum günü için kendime risk alıp sipariş ettiğim hediyem. Asos'tan sipariş ettim ve yaklaşık 3 haftada geldi. Bu da büyük bir heyecan oldu tabii benim için! Size de mutlaka deneyin, kesin gelecek diyemem, ama benim için riske değerdi. Umarım böyle gelmeye devam eder. (:

Alışveriş Festivalinin sonuna geldik! Tek yazı olarak başlayıp üçe bölünen bu yazı maratonu umarım hoşunuza gitmiştir.
İlk iki bölümü merak ederseniz;
Bölüm 1
Bölüm 2

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş

You Might Also Like

5 yorum:

  1. Zeynuş bu bölüme de bayıldım harika şeyler almışın güle güle kullan.. yalnız o sephora fırçanın 250 den 30 a düşmesine çok güldüm ilk gördüğümde daha da gülmüştüm bu ne kendini Nars falan mı sanıyor bu diye :-)) ben de son 2.5 ay gibi bir dönemde yaptığım alışverişi yarın yazacağım :-)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İremcim! Sephora fırça olayına ben de çok güldüm, Shourouk kim haberim bile yoktu açıkçası o fırçayı görene kadar. 30tl için güzel bir fırça ama 250'ye alan olmamıştır umarım.
      Okudum bile yazını, hepsini güle güle kullan diyeyim buradan da!
      Sevgiler =)

      Sil
  2. Pixi`lerin Sephora`ya geldiğini görmemiştim, güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora getirdikleri ürünlerin pazarlamasını yapmamak, tanıtımda bulunmamak gibi bir politikaya sahip nedense :D İyi ki bloglar var!
      Sevgiler!

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan Zeynuş'um, Pixi'yi beğenecek misin, merak ediyorum :) ay Yves Rıcher'den de duş jeli alacaktım, iyi oldu hatırlattığın zira o Tiare olanın kokusuna öldüm bittim adeta! Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil