eyeliner,

Trend It Up - Ultra Slim Kajal 020

14:32 Glam Sight 3 Comments


Merhaba,

Bugün çok uygun fiyatlara başarılı ürünlere sahip fakat maalesef -hala- ülkemizde bulunmayan Trend It Up markasının incecik uca sahip, asansörlü göz kalemi Ultra Slim Kajal'ı anlatacağım.

Bende orta ton bir kahve olan 020 numaralısı var. Siyah renkli kalemler günlük kullanım için fazla kontrast durduğundan kahverengi göz kalemlerini daha çok seviyorum.

Bu göz kalemi "tightlining" denen tam kirpik dibini belirginleştirmek için biçilmiş kaftan. klasik asansörlü göz kalemlerinin dörtte biri, beşte biri incelikte, aşağıdaki karşılaştırma fotoğraflarından da göreceksiniz. Dolayısıyla kirpik diplerini belirginleştirip gözü doğallığı bozmadan çerçevelemek için mükemmel.

Buradaki ufak ayrıntı bu kalemin direkt kirpik dipleri için olması, alt ya da üst göz pınarına uygularsanız renkten verim alamaz ve bu kalemin bir işe yaramadığını düşünürsünüz. Kirpik köklerine uygladığınızda ise yaratılış amacını anlar ve severek kullanırsınız. Bu da fazla bir makyaj detayı değil mi diyenleriniz olursa, asla diyor ve sebeplerini aşağıda özetliyorum.


No makeup makeup tarzı yok makyaj uygulamalarında, makyaj yapmakla uzun uzun uğraşmadan, doğallığı bozmadan yüzünüze biraz ifade ve hayat katmak için kullanmalık. Bunun yanı sıra klasik makyajlarda da maskaraya destek olacak bir ürün. Ayrıca, henüz denemesem de ince eyeliner kuyruğu çekmek için altta şablon yaratmaya güzel bir tercih olabilir gibi geliyor.

Ürün mumsu bir yapıdan ziyade pudramsı bir yapıya sahip. Bu kirpik dibi uygulamasında kontrolü kolaylaştırıyor. İncecik yağ gibi kayan bir kalemi gözüme sokma ihtimalini düşününce özellikle. Çünkü böyle işler başarmakta bir markayım.

Mac Technakohl Photogravure vs. Trend It Up Sln Kajal 020

Pudralı yapısından dolayı kirpik dibine rengini yoğun olarak 2-3 kez geçince veriyor, fakat elinizin üstüne biraz sürterek ısıtırsanız tek seferde rengi yoğun olarak alabilirsiniz.

Ambalajının arkasında bazı asansörlü kalemlerde gördüğümüz kalemtraşlardan yok, ilk elime geçtiğinde ihtiyaç duyar mıyım acaba diye düşündüm; fakat neyse ki hiç duymadım. Gözümü kalemle deşme ihtimalim yine azalmış oldu. :)

Kalıcılığı çok başarılı, pudramsı yapısından ötürü gözden gün boyu kıpırdamıyor, göz pınarlarında en ufak bir toplanma yapmıyor.

Ultra Slim Kajal 0,05 gr ürün içeriyor ve seride toplamda 6 renk var. Trend It Up Alman  DM marketler zinciri bünyesinde çıkan bir kozmetik markası, Doğu ve Orta Avrupa ülkelerinde bulunuyor diye biliyorum. Ürünleri ve fiyatları incelemek isterseniz tık tık.
İncelik karşılaştırmaları
Geçen yılın sonundan beri, bir süredir gözümü 1.5mm incelikte, tightlining yapmak için kullanılması amaçlı piyasaya sürülmüş Hourglass Mechanical Gel Eyeliner'ına dikmiştim. Lakin, kendisi ülkemizde olmadığından, ufacık gramajına rağmen oldukça pahalı olmasından dolayı almaya kendimi ikna edemiyordum. Tam da bu arada Sevgili Hilal ( IG: @hilalsblog ) bu ürünü paylaşmış ve benim için ayırdığını söylemişti.

Formülasyon olarak karşılaştırmam mümkün değilse de, ki biri kajal biri jel yapıda olduğundan benzemiyordur. İncelik, görev ve farklı ürün olmak açısında Hourglass Eyeliner'a oldukça uygun bir muadil olduğunu söylemek yanlış olmaz sanırım.



Buradan Hilalciğime tekrar çok teşekkür ediyorum, hiç bilmeden aradığım ve beni çok mutlu eden bir hediye etti bana!

Eğer sizin de yolunuz Trend It Up satılan bir yere düşerse, hem bu ürünü hem de markanın tüm koleksiyonuna göz atmanızı öneririm.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,

Zeynuş




You Might Also Like

3 yorum:

  1. Yalnız gerçekten gözü anında belirginleştirmiş! Benim aradığım şey de bu olabilir Zeynuş. Zira eyeliner sürmezsem çipil çipil ve soluk kalıyorum ama sürekli eyeliner da yorucu bir şey. Budapeşte de Trend It Up var mı emin değilim ama peşine düşeyim :) Güle güle kullan canım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğal durarak ve gözü küçültmeden belirginleştiriyor, bence de klasik kaleme ve eyeliner'a günlük kullanım için çok güzel bir alternatif! Umarım Budapeşte'de vardır, yoksa Hırvatistan'da kapı gibi Hilalimiz var, ondan rica edersin 😊😊
      Öperim çok!

      Sil
  2. Göz kapağım düşük olduğundan eyelinerı kendime hiç yakıştırmıyorum. Eyeliner ya da kalemi kaç kere incecik çekmeyi denesem de hep karşıya baktığımda far gibi durmasından kaçamadım 😄 Bu yüzden bu kalem çook ilgimi çekti, yolum düşerse mutlaka bakacağım! Güle güle kullanın 🌸

    YanıtlaSil