activex,

Alışveriş: Mart 2018

09:47 Glam Sight 12 Comments




Merhaba!
Vize dönemiydi, Toffeeciğimin katarakt ameliyatı olmasıydı derken zaman yine akıp gitti, tabii stres faktörüyle benim için çok da hızlı geçmedi. Blog'a ilk hangi yazıyla döneyim soruma cevap çoğunluk alışveriş yazısını seçti, ben de Mart ayı alışverişimle geldim!
Bakalım geçen ay neler aldım. :)



Geçen ay Dubai seyahatimde az ama öz bir alışveriş yaptım; açıkçası suyunu çıkartmak istemedim. Fiyatlar da Türkiye ile aynıyken kararımdan pişman da değilim. Tarte markası en sevdiğim markalardan olduğundan ve en azından aldığım ürünlerin fiyatları ABD fiyatlarına yakın olduğundan içim rahattı. 

Tarte CC- Coloured Clay CC Undereye Corrector - Light Medium  | 100AED

Kış aylarında inanılmaz düzensiz yaşamım sonucu göz altı morluklarıyla karşı karşıya kaldım, hayatımda ilk kez. Kapatıcıların corrector işlevi yetersiz geldiğinden corrector almak istedim ama açıkçası piyasada pek içime sinen ve aşırı pahalı olmayan bir ürün bulamadım. Sevdiğim bir Youtuber, bir çok videosunda bu ürünü kullanıp, sıkça severek bahsedince Dubai seyahatimi fırsat bildim. Tabii ben, ben olduğum için, son 3 haftadır göz altlarım çok iyi! Çünkü daha düzenli yaşıyor ve düzenli yeşil çay tüketiyorum. Bu ürüne çok da ihtiyacım kalmadı. Hatta kapatıcı kullanmaya dahi üşeniyorum şu ara. Yine de denediğim bir kaç sefer için diyebilirim ki, kuru göz altlarının bayılacağı yapıda bir corrector bu!

Tarte Pro To Go Palet  | 100 AED

Ben ve seyahatlik ürün zaafımı biliyorsunuzdur. Daha gitmeden boyutu, ambalajı ve farların renklerine vurulduğum bu paleti mağazada deneme fırsatı bulup çılgın gibi pigmentasyonundan gözlerim yerinden fırlayınca hemen aldım! Sırf kendisiyle tatile çıksam mutlu mesut yaşayabilirim!



Becca First Light Priming Filter Baz  |  85 AED

Bunu kasada sıra beklerken sepete atıverdim. Merak ettiğim fakat küçük boyunu buradaki Sephoralarda göremediğim bir bazdı. Kendisiyle aşk yaşıyorum, çok güzel nem veriyor ve fondötenlerin performasını %100 artırıyor.
Şöyle bir örnek vereyim, merak edip tester'ını aldığım yeni Marc Jacobs Shameless fondötenin, ismiyle müstesna utanmaz denecek yapısını ( parça parça durma, dalgalı durma, kuruluklara tutunma, olmayan gözenekleri var gibi gösterme vs.) adam etti!

Marc Jacobs Shameless Fondöten

Soldaki ufak kaplardan birinde, merak edip aldığım bu fondöteni üstte anlattım zaten. Kolda swatchlayınca gayet ışıltılı duran bu fondöten ciltte canlılığını yitiriyor. Adını utanmadan bu fondötene 190 AED isteyebilmelerinden aldılar sanıyorum. Zaten gitmeden evvel Huda Beauty fondötenin mavi alt tonlu, oldukça açık bir ton olan Cheesecake rengini almayı planlarken nereden gelip bunu aldım, ben de anlam veremiyorum.

Fenty Beauty Pro Filt'r Instant Retouch Primer

Çok merak ettiğim, fakat standına gelince heyecan duyamadığım Fenty Beauty'den bir şey almamış olmam beni oldukça şaşırttı. Bir çok kişinin favori gösterdiği yüz primer'ının tester'ını aldım bir umut, belki sonra sipariş veririm diye ama, pek etkilendiğimi söyleyemeyeceğim. Belki de cilt tipime çok etkisi yoktur.

Guerlain Lingerie de Peau Fondöten Tester & Guerlain La Petit Robe Noir Maskara

Alışverişimin yanında verdikleri testerlar. Fondöteni merak etsem de rengi benim için koyu, maskara ise minik, tek kullanımlık; henüz denemedim ama aynı isimdeki parfümünü sevdiğim kadar seversem cüzdanım bundan mutlu olmayacak.



Dubai Sephora'sı sonrası bir de Türkiye Sephora %20 indirim tanımlayınca Nars'tan almak istediğim bu iki ürüne karşı koyamadım!

Nars Free Soul Highlighting Blush Powder  |  140 TL  (indirimsiz)

Bahar 2018 serisinde çıkan bu allık yansımalı güzelliğiyle aklımı biraz aldı diyebilirim! Zira ne gerek vardı deyince kendime cevap veremiyorum. =) Bu allığı kullanınca aydınlatıcıya ihtiyaç duymuyorsunuz, öyle güzel bir aydınlıkla yanaklarınızı pembeleştiriyor. İçinded incecik simler var, yani ışıltılı allık sevmiyorsanız bunu da sevmezsiniz.
Pigmentasyonu artırılabilir bir ürün olsa da esmer ve koyu buğdaylarda allık olarak kullanılacağını sanmıyorum. Benim içinse tam bahara yakışan tazelik ve hayat katan bir allık!

Nars Velvet Matte Lip Pencil- Dolce Vita  | 115 TL  (indirimsiz)

Kült klasiklerden bir ruj! Yıllarca görmezden geldim, ama beni bu illete Blana bulaştırdı! Kendisinde deneyip bayıldım ve o zamandan beri indirim bekliyordum. İnanılmaz güzel, her güne her saate yaraşacak evrensel bir renk!



Mac Alev Loves Glam Palet  |  139TL

İkinci kez stok'a girdiğinde kaçırmadım ve Blana ile bölüşmek üzere aldık, böylece zaten avantajlı fiyatı daha da uyguna geldi. 1 Refill palet,  Honey Lust, Texture, Swiss Chocolate, Mulch farlardan oluşan bir palet, 'alevkarslı' koduyla ücretsiz gelen baz özellikle sevindirdi çünkü kendisi şahane, yedeklemiş oldum. In Extreme Dimension maskara ve Studio Fix fondöten de siparişle gelen deneme boy ürünler.



Recete.com'dan minik bir ihtiyaç alışverişi yaptım. Erkek kardeşimin seboraik dermatitine oldukça iyi gelen Ducray şampuanı tekrar sipariş verirken fırsat oldu.


Uriage Termal Su  | 28 TL

1.5 senedir severek kullandığım bu termal suya, Caudalie üzüm suyunu denemek için ara vermiştim. Açıkçası ikisi arasında performans açısından hiçbir fark göremedim. En azından kendi cildimde. Uriage biraz daha uygun fiyatlı, bu sevimli yeni ambalajına da karşı koyamayıp tekrar kendisini aldım.

Caudalie Beauty Elixir  | 51 TL

Fix Plus'ım bitmek üzere ve yüzüme nem verecek bir sprey olmadan makyaj yapmam çok zor - kuru cilt sahibi olmak.- Ben de makyajı ciltle bütünleştirmede övülen bu güzellik iksirini deneyeyim dedim. Herbal kokuları sevsem de, kokusu en başta migrenimi tetikledi, çünkü sıktıktan sonra geçip gitmiyor, sokağa çıkınca bile bir süre alabildim. Hatta bozuk mu diye Caudalie Amerika'ya batch code sorgulattım, 2020 Temmuz çıktı. Şimdi ise alıştım, kokusu migrenimi tetiklemiyor artık.

Bioderma Hydrabio H2O Misel Su

Alışveriş yanında gönderilen testerlardandı, bu temizleme suyunu zaten çok seviyorum, seyahat boy kapta gelmesine aşırı sevindiğimi anlamışsınızdır sanırım.



Isana Lovely Winter El Sabunu

2018 ayında Lovely Winter çeşidinden bir ürün almadan duramadım sanırım! Fenomenliğimle duş jellerinin stoklarını tükettirdim, şimdi bulamıyorum ama durur muyum? Durmam! Bu sefer de el sabunlarına sardım. Aşırı tehlikeliler zira ellerimi yeme isteği uyandırıyorlar.



Activex Antibakteriyel Sıvı Sabun

Aslında günlük hayatta antibakteriyel sabun takıntım yok, biraz bakteri ve mikroba maruz kalmak vücut direncini güçlendirmek için en iyisi fakat, benim gibi köpek sahibiyseniz ve her gün dolaştırdıktan sonra kendisini güzelce temizliyorsanız, sonrasında antibakteriyel bir sabuna ihtiyaç hissedebiliyorsunuz. Zira o patiler topraktan, çamurdan her yerden bir sürü şeyi yanında getiriyor.
Rossmann'da bu büyük boy antibakteriyel sabunu indirimde görünce de sepete attım. 

Mart ayı alışverişim böyle geçti,uzun bir ay ve yurt dışı seyahatine rağmen yine de eski performanslarıma göre daha sakin kalmışım sanki, ne dersiniz?
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Zeynuş




x

You Might Also Like

12 yorum:

  1. Zeynuş yakmışsın yine ortalığı güle güle kullan o tarte palete hasta oldum en kısa zamanda incelemesini bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla cüzdanı yakarken etraf da yandı sanırım! 😂😂
      Ah bir kullanmaya kıyabilsem de yazsam yazısını; kesinlikle şahane iş çıkartmışlar
      Teşekkür ederim,
      Sevgiler!

      Sil
  2. Ya canım harika ürünler almışsın bayıldım :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Zeynuşum şimdi Dolce Vita’yı aldın da kötü mü oldu, ihihihihi😃 Ruj kardeşi olabiliriz artık!
    Free Soul allıkta benim de aklım kaldı ama Nars allıklar bitmiyor diye kendimi vazgeçirdim. Bir de ışıltılı allık kullanmıyorum biliyorsun ama memlekette ne kadar simli allık vs varsa da alırım🤪🤪
    Caudalie yi bir de makyaj üstüne dene, şahane oluyor ve ben en çok yazın etkisini hissediyorum onun, çok da seviyorum ama Uriage konusunda da sana katılıyorum, gerçekten çok başarılı!
    Tarte benim de en sevdiğim markalardan biri ve o seyahat paleti❤️ben adeta!
    Hepsini güle güle kullan canımcım, kocaman öpüyorum❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok da güzel oldu! Elim başka ruja gitmiyor adeta!
      Ben sana getiririm kullanırsın, yoksa yakında evlere sığmayacağız 😂😂
      Caudalie'yi makyaj üstüne kullandım hep güzel bir etkisinvar sadece kokuya adaptasyon süreci gerekiyor 😄
      Tarte bebeğimiz oldu ya keşke gelebilse 🙄
      Teşekkür ederim Blanam, öpüyorum çok! 💖💖💖💖

      Sil
  4. Ah o tarte palet ah.... gerçekten ismini "aşırı güzel" koysalar daha iyi olurmuş! Güle güle kullan! Aldıklarının hepiciği çok güzel zaten Zeynuş'um! Bu arada, ben de Uriage Termal Su fanıyım! Caudalie Beauty Elixir'in gözenek blurlama özelliğini de fark ettin mi? Makyaj üstü aşırı güzel bir şey kendisi. Ben şimdilik Diadermine Hydralist ile takılıyorum gündüz, sayende aldım ve gerçekten sprey mekanizması çok başarılı. Gratis kasa önünde makyaj çantası hediyelisi vardı, makyaj çantası hediyesi sebebiyle indirimsiz falan onu da alcam sanırım ahahahaha :))) hepsini güle güle kullan Zeynuş'um, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haahahha ya valla o palete o isim yaraşır ancak!
      Uriage bence fiyat performansta bir numara!
      Diadermine'in spreyi aşırı iyi, sırf o sprey mekanizması İçin paraya değdi bence. Ve allahım bu tam bir kova kafadır çünkü ben de makyaj çantalıyı görünce bayılıp alma hesapları yaptım Ama aldıktan 10 dakika sonraydı kendimi kandıramadım 😂😂
      Teşekkür ederim,
      Kocaman öptüm!

      Sil
  5. Caudalie Beauty Elixir'i bir süredir almayı düşünüyordum, yorumlarınızı merakla bekliyorum! Hepsi çok güzel ürünler, güle güle kullanın!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fulyacım,
      Beauty elixir'i iyice deneyimleyip paylaşacağım. Şimdilik kesinlikle önceden koklayıp öyle almak gerek diyebilirim rahatlıkla 😄
      Sevgiler!

      Sil
  6. Merhaba, caudalie batch code' u nasıl sorguladınız? Sorgulama bölümü var da ben mi bulamadım yoksa email mi attınız? Checkfresh vs bulamıyor.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba!
    americas@caudalie.com’a batchcode’u mail atıp son kullanım tarihini öğrenmek istedim, 2 gün içinde son kullanma tarihini de içeren bir cevap attılar. ☺️
    Umarım yardımcı olabilmişimdir,
    Sevgiler.

    YanıtlaSil