cilt bakımı,

Spor Kozmetik Çantamda Ne Var?

16:31 Glam Sight 3 Comments


Merhaba!
Bugün spor çantamda taşıdığım kozmetik malzemelerimi paylaşacağım sizlerle.
Spora giderken kaşlarımı doldurup, maskara sürüyorum, bir de lip balm ya da nemli bir ruj sürüp olayı kapatıyorum. Benim için spor sıfır makyajla yapılmak zorunda olunan bir aktivite değil, spor salonunda başından sonuna kadar tüm aktiviteleri aynanın karşısında yaptığımız düşünülünce, amaç aynadan hareketlerimizi kontrol etmek olsa da, baktığımızda kendi gözümüze daha iyi gözükmek ilginç bir biçimde daha motive edici oluyor. Aynı hoşunuza giden spor kıyafetleri kullanınca daha motive olmak gibi.

Spor Makyajım - Güneş Kremi, Maskara, Kaş Maskarası, Lip Balm

Benim spor rutinime kardiyo da dahil olduğundan terlemem kaçınılmaz oluyor, dolayısıyla ten makyajı yapmıyorum. O gün fazla soluk hissediyorsam talk içermediğinden gözeneklerin hava almasını engellemeyecek bir allık tercih ediyorum; The Balm allıkları gibi. Spor sonunda banyo yaptığımdan tüm bu minimal makyajım da gidiyor tabii. Spor sonrası bir planım varsa, veya son dakika buluşmalar, görüşmeler olduğunda beni kurtaracak az ama öz malzeme içeren bir makyaj bölmesi hazırladım. Bunun dışında, makyaj yapmayacağım zamanlarda da mutlaka lazım olacak ürünler de çantamın içinde yer aldı.
Çanta demişken; bu çantayı Mumuso'dan 19,95tl'ye aldım. Bu tür bir çantayı uzun zamandır istiyordum fakat fazla seçenek yoktu, fiyatları daha yüksek boyutları daha büyüktü. Böyle kompakt bir boy bulunca oldukça sevindim. Hala var mıdır, bilemiyorum ama siz de böyle bir çanta istiyorsanız göz atmanızı öneririm.


Flormar Face Sculpting Kit
İnce ama sağlam ambalajıyla fazla yer kaplamayan, çok güzel bir kontür rengine ve sevimli pembe allığa sahip bu kit benim için oldukça ideal. Aydınlatıcı kısmı tenime koyu geldiğinden o amaçla kullanamıyorum ama allığın rengini hafifletmek için de kullanışlı.

Revlon Color Stay Fondöten& Flormar BB Krem
Blana'yla yaptığımız PP'nin ürünlerinden bu karışımı ufak bir Mac kabına koyup yanıma aldım. Tamamen az yer kapladığından ve PP'ye hizmet ettiğinden aldığım bu karışımı yüzüme parmaklarımla uyguluyorum, böylece fırça veya süngerle çantada yer işgal etmiyorum.

Mac Strobe Cream
Bu ürünü hem baz, hem de nem sağlayan bir krem gibi kullanıyorum. Her iki işte de oldukça başarılı! Bu, silverlite rengi.

Dior Lip Maximizer Collagen Activ
Spor'dayken veya spordan sonra sürdüğüm bu ürün bende herhangi bir dolgunlaştırma efekti yaratmadı fakat hafif mentollü yapısının verdiği ferahlığı ve dudakları nemli tutmasını seviyorum. Sonuna da yaklaşmışken bitirme azmi içerisindeyim. Ben günlük çantamda değil makyaj ürünü ayna bile taşımıyorum ama mutlaka bir (ya da altı, yedi) ruj bulunduruyorum, dolayısıyla bu çantaya ekstra bir ruj koyma ihtiyacı hissetmedim.

Neutrogena Fırça
Neutrogena'nın bir cilt makyajı ürününden çıkan bu fırçayı kontür uygulamak için kullanıyorum, hafif uyguladığımdan kötü bir sonuç almıyorum. Çok ince olduğu için de yine yer kaplamıyor.

H&M Kabuki Fırça
Bu fırçayı allık uygulamak için kullanıyorum. Gayet minnak bir boyu var, fakat kılları oldukça sık olduğundan allığı dikkatli uygulamak elzem bir ayrıntı. :)


Wet n Wild Palet - Bare and Beautiful 
Bu palet en sevdiğim paletlerden! boyutu, renkleri, pigmentasyonu ; tam yanda taşımalık! Kurtarıcım olarak kendisini seçtim çantamı hazırlarken.

Mac Pro Longwear Brow Set - Emphatically Blonde
1.5 yıl önceye kadar severek kullandığım, 2 tüp bitirdiğim bu kaş maskarasını zaman içinde daha güzellerini bulunca çekmeceye terk etmiştim. Rengi benim için yeterince küllü değil ama çok da sırıtmıyor. Onun dışında iyi bir performansı var.

Maybelline Volum Express Mega Plush Maskara
Yıllardır severek kullandığım ama burada satılmayan maskaram, aşırı dramatik kirpikler yaratmasa da günlük hayat için gayet yeterli bir performans sergiliyor.

Maybelline Brow Precise Micro Pencil- Blonde
Bu kaş kalemi favori kaş kalemim, yılbaşında yedeklemiştim, bir tanesi de bu çantama girdi. Makyajda taviz veremeyeceğim iki konudan biri kaş diğeri kirpikken daha azını bekleyemezdim kendimden.

Ecotools Göz Fırçası - Blend & Smudge
Göz makyajı yaparken en çok farı katlanma bölgesine uygulayıp dağıtmak ve buğulu efekt yaratmak için fırçaya ihtiyaç duyacağımdan bu ikili bana yetiyor da artıyor bile. Onun dışında renkleri doğal makyaj fırçalarım, parmaklarımla uygulayabiliyorum ne de olsa. :)

Renkli kozmetikten yanımda taşıdıklarım bu kadar, benim için oldukça yeterli,ilerleyen günlerde güneş kremi ekleyeceğim, ki onu normal çantamda taşımam daha yüksek olasılıkta. Ekstra özel bir yere gideceksem spordan eve geçip hazırlanıyorum genelde, ya da zaten sporu asıyorum dfkgjdlgjd
Yok asmıyorsam ki keşke o disiplinim olsa, yanıma ekstra bir makyaj çantası yaparım.



Fa Sport Roll on Deodorant
Kokusu bir süre sonra beni irrite etmeyen yegane deodorant. İçeriği temiz değil fakat migren ve mide bulantısı hatta istifraya sebep olan bir hassasiyetim olunca buna da şükredebiliyor insan. Temiz, ferah bir kokusu olan bir roll on. Yalnız isminin sport olduğunu şu satırları yazarken fark ettim. Ahahahaddsf
Manidar seçmişim.

Zara Black Peony Roll on Parfüm
Bu parfüm kokusunu kışın başında oldukça beğenmiş ama parfümü düzenli tüketmeyen biri olarak elimdeki parfüm sayısının saçmalığından almamıştım. Seyahat boy bir parfümüm veya atomizer'ım yok diye mızıklanırken, Başak, Zara'nın bu roll on'lu minik parfümlerini önerdi. Bingo! İndirimde bu beğenmiş olduğum kokuyu aşırı komik bir fiyata aldım. Oldukça kurtarıcı oldu.

L'oreal Elseve 3'ü 1 Arada Low Shampoo Boyalı Saçlar için Köpürmeyen Şampuan
Başak'ın yolladığı tester sonrası indirimde ilk fırsat gidip aldım, sanırım farklı bir çeşidini aldım ama bundan da memnunum. Köpürmeyen bu şampuan, aynı zamanda saç kremine ihtiyaç da bırakmıyor. Böylelikle yanımızda taşıyacak daha az ürün demek, daha hafif çanta demek oluyor. Böyle minik, pompalı bir şişeye doldurdum, gerektikçe takviye edeceğim.


Lancome kutusunun içine pamuk, kulak çubuğu gibi ıvır zıvır gerekli şeyleri koydum ki hem başka şeylerle temas edip hijyenini yitirmesin hem de bulması kolay olsun. Yine zekiyiz.

Beyond Vücut Losyonu
Olur da duş sonrası vücudumu nemlendirmek istersem diye yanımda taşıyorum. Şimdiye kadar hiç öyle bir şey olmadı ama, kısmet =)

Sephora Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici
Banyoda yağ kullansam da eğer göz makyajımı iyi arındıramazsam lazım olur diye taşıdığım, çok sevdiğim göz temizleyici.

Sephora Super Regenerating Oil Serum
Banyo sonrasında cilt bakım adımı olarak kullanıyorum. Günlük cilt bakım rutinimde de kullandığım bu serum yapı, minik şişesinde yanımda taşıyorum. Banyo sonrası şahane bir nem sağlıyor. Makyaj yapsam da yapmasam da bu adımı asla atlamıyorum.

TBS Camomile Cleansing Balm & Yves Rocher Sensitive Vegetal Krem Yüz Temizleyici
TBS katı temizleme yağı ve yüz yıkama kremini bu lens kabına koydum, oldukça rahat oluyor. Banyoda yüzüm çok kuruduğundan banyo öncesi temizleme yağını yüzüme sürüp cildimin nemini kaybetmesini engelliyorum, banyo sonu durulayıp ikinci temizleme adımı olarak Yves Rocher'nin bu köpürmeyen cilt temizleyicisini kullanıyorum. Böylece hem var olan makyajdn arınıyor hem de cildimi koruyorum. İki ürünü de çok seviyorum.


Ebelin Turmalin Mini Tarak

Bu Ebelin tarağı annem yazın bir kozmetik dükkanında bulmuşş, şaka gibi. Ben böyle fırçalı tarakları kullanıyorum, ince telli saçları açmakta çok daha iyi performans gösteriyorlar. Normalde de Sephora'nın yaban domuzu kıllı olanını kullanıyorum. Bunun boyutu ufak olduğundan yanımda taşımak için çok iyi oluyor. Ayrıca saçlarımı tarayarak kurutuyorum, bir nevi fön oluyor ve bu konuda da oldukça başarılı. Eğer bulsaydım, 1-2 tane daha alacaktım bu taraktan ama maalesef o dükkanda kalmamıştı.

Benim çantam taşıdıklarım böyle, mevsime ya da zevkime göre zaman içerisinde değişecek ürünler olsa da ürün gamı aynı kalacaktır diye düşünüyorum. Fotoğraftakiler dışında ekstra olarak seyahat boy diş fırçası ve diş macunu ekledim. Duş jeli gibi ürünleri ayriyeten taşımıyorum, çünkü spor salonu şampuan, saç kremi, duş jeli, nemlendirici gibi ürünleri kendisi Dove sponsorluğunda sağlıyor. Beni de ekstra yükten kurtarıyor. Bu kozmetik çantası aynı zamanda 1-2 günlük kaçamak tatiller için de uygun, hazırda bekleyen bir çanta denebilir.

Sizin böyle çantalar için ideal bulduğunuz ürünler hangileri? Paylaşın, ben de alayım! (((:

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Zeynuş


You Might Also Like

3 yorum:

  1. Spor yapmadığımdan kelli sana önerim de olamayacak ama "spor kozmetik çantası ne ya?!" bakış açımı olumlu yönde değiştirdiğin için teşekkür ederim :))) Zara kalem parfümlerle sana bir yararım olduysa da ne mutlu bana :) Bence gayet başarılı bir çanta olmuş. Oldukça beğendim! Ben de 1 günlük seyahatlere giderken mesela çok işlevli ürünleri yanıma alarak yerden kazanmaya çalışıyorum. Ben de belki o çantayı paylaşırım bir ara :) Öptümm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kozmetik gibi sevdiğimiz sevimli detaylarla sporu çekici hale getirerek bir spor alışkanlığı kazanmaya çalışıyorum ben de, olumlu bir etkisi oldu 😄
      Ay kesinlikle yaz o çantayı, en sevdiğim şey seyahatler ve makyaj çantası 😍😍
      Öperim çok!

      Sil